Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Date: Sun, 12 Feb 2023 12:21:55 +0100

W dniu 11.02.2023 o 14:53, alojzy nieborak pisze:

> Jest pula do rozdania i rozdają. Tamci dawali jednym ci dają drugim.

Czyli miało być lepiej, a jest tak samo?

> Która Kaczoroska Dostała 55 mln?

Tu masz skróconą listę, pominięto pierdyliard mniejszych:
https://tvn24.pl/polska/dotacje-dla-fundacji-powiaza
nych-z-pis-pieniadze-plyna-szerokim-strumieniem-6644
423

> Dlaczego kłamniesz? Max. kwota czarnkowa wynosi ok. 1,5 mln.

Dlaczego kłamiesz?
https://tvn24.pl/polska/fundacja-politykow-pis-kupuj
e-od-panstwowej-spolki-wille-na-mokotowie-za-pieniad
ze-od-ministra-czarnka-6635413

> Przeca nie ja podniosłem kwiki tylko łopzycja, więc nie ja
> mam problem tylko łopozycja i jej wyznawcy, w tym Twoja osoba.

Ale miałeś podać przykład, do którego można się merytorycznie
przyczepić, tak jak ja ci podałem przykłady powyżej.
Przeca łopozycja nie podnosi kwików do wszystkich pislamskich dotacji.

> No to udowodnij że jest gorzej. Dla mnie jest podobnie.

Ale miało być lepiej.

I tylko idiota nie widzi, że jest gorzej. A pisiorski fanatyk widzi,
tyle, że udaje, że nie widzi i bezczelnie kłamie, bo jest pisiorskim
fanatykiem. Albo robi to z premedytacją dlatego, bo sam bierze w tym
procederze udział.

> Dostałeś nazwę pliku z kontroli NIK. Masz tam wyliczenia.

I nikogo za to nie posadzili?

> Pula do rozdania na głupotki.

LOL
Jak przewały milionów przez pis, to głupotki, a jak nie przez pis, to
znaczy, że tamci kradli i trzeba głosować na pislam... żeby było lepiej.

> Ty podosisz kwiki, ja zapodałem plik z NIK`u gdzie masz wyliczenia
> ile wtedy rozdai.

Miałeś podać ile z tego nakradli na wille dla swoich, a nie ile rozdali.
Wykaż, że teraz jest podobnie.

> Twoje odczucia mało kogo interesują.
> Zaś fakty są weryfikowalne:
>
> 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2015 r
> czyli 2,5 roku.
>
> dotacje w kwocie 596,2 mln zł,

I na co wydali te drobniaki? Na waciki?
A miało być lepiej...

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nie-2-a-prawie-3-ml
d-zl-dla-TVP-PiS-ukratkiem-dosypuje-pieniedzy-Telewi
zji-Polskiej-8449010.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr