Willie The Pimp

1. Data: 2001-12-10 07:52:45

Temat: Willie The Pimp
Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE LUBIĘ CIĘ

PS.Pewnie siedzisz w domu sam i nie masz co robić , zajmij się czymś.

1. Data: 2001-12-10 16:31:14

Temat: Odp: Willie The Pimp
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wedle mojej analizy czlowiek ma problem natury personalnej, ktory nie
pozwala mu wydobyc siebie i polega na braku zainteresowania swoja osoba i
wymysla kawalki, ktore budza u innych odraze.
Ja osobiscie raczki mam do robienia rzeczy dobrych, hmmm?

Litosciwy i zawiedziony zawiedziony Homer.

PS. Posluchaj Drogi WP - napisz na priv to pogadamy o tych brzydkich
slowach, ktorych tak nagminnie uzywasz wobec niczemu niewinnych osob. Moze
uda mi sie Tobie pomoc, lecz gdy nie to mam odpowiedni slownik.
A moze Ty sie nazywasz Jamnik?!!!
Użytkownik docent <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v1pis$cn9$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-10 17:21:22

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymysla kawalki, ktore budza u innych odraze.
> Ja osobiscie raczki mam do robienia rzeczy dobrych, hmmm?
[ciach ciach]

Ciasteczek znaczy sie?:P
Pozdr.:)
PrawdziwaWiedzmaF.

PS. A prospos wulgaryzmow masz 100% racji!

1. Data: 2001-12-10 17:50:32

Temat: Re: Willie The Pimp
Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba mu jednak przyznać, że bluzga chłopak z wytrwałością godną
lepszej sprawy. Może i kretyn, ale idealista ;))))))))))))

Bracken

1. Data: 2001-12-10 17:58:50

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bracken <l...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v2sg8$o0b$...@f...man.torun.pl...
> Trzeba mu jednak przyznać, że bluzga chłopak z wytrwałością godną
> lepszej sprawy. Może i kretyn, ale idealista ;))))))))))))

LOL

1. Data: 2001-12-10 20:56:54

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> NIE LUBIĘ CIĘ
>

> PS.Pewnie siedzisz w domu sam i nie masz co robić , zajmij się czymś.

Eeeee tam.

Bez takich ludzi grupa byłaby nudna.
Ja uważam że Will jest dość inteligentnym człowiekiem, podchodzącym do
życia troszkę cynicznie.

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-12-10 22:42:02

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik docent :

> NIE LUBIĘ CIĘ
>

> PS.Pewnie siedzisz w domu sam i nie masz co robić , zajmij się czymś.

W domu, owszem, czasem siedzę, ale rzadko.
Zazwyczaj wieczorem, kiedy mogę odpalić peceta i popisać kilka słówek, m.in.
do grupy psychologicznej.

A roboty mam tyle, ze zapomniałem co to nuda.

Decydując się na to, że wejdę do grupy brałem pod uwagę fakt, że ktoś nie
będzie mnie rozumiał. I w końcu napisze wprost tak jak Ty. Taka to już
rzeczywistosć, że zamiast pogadać, lepiej powiedzieć - cytuję - NIE LUBIĘ
CIĘ.

Więc, że tak powiem - wrażenia owe słowa na mnie nie zrobiły. Jesli tego
oczekiwałeś - sorry ;)
WP

1. Data: 2001-12-11 20:59:50

Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, trzeba uczciwie przyznać, że wniosłeś tu trochę ożywienia,
tylko - chociaż to moje zdanie - trochę to niemerytoryczne.
Bądź kontrowersyjny, tylko please - bardziej na temat.

Bracken

1. Data: 2001-12-12 20:34:55

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bracken" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> No, trzeba uczciwie przyznać, że wniosłeś tu trochę ożywienia,
> tylko - chociaż to moje zdanie - trochę to niemerytoryczne.
> Bądź kontrowersyjny, tylko please - bardziej na temat.
>
> Bracken
/\
Trochę brzydko wygląda jak się ||| angielskie sowa ładuje do zdania - BURAKU

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Dr. Greenthumb - Viaderko
u...@i...pl

1. Data: 2001-12-14 14:23:20

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "docent" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> NIE LUBIĘ CIĘ
>

> PS.Pewnie siedzisz w domu sam i nie masz co robić , zajmij się czymś.

Słyszałeś o stwierdzeniu że ludzie z kompleksami zwalają owe na innych???

(:)P

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Viadro
u...@i...pl

Szukam: religijnosc-nerwica natrectw
Szukam: religijnosc=nerwica natrectw
estetyka
ale jaja :)
Spotkanie WARSZAWA 07.12 -9.12 2001 RAPORT