Winiety

1. Data: 2002-10-09 19:58:23

Temat: Winiety
Od: "jurek" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Czy ktos sie orientuje, czy w projekcie ustawy o wprowadzeniu winiet
autostradowych, przewidziane sa jakies znizki dla inwalidow?
Pozdrawiam
Jurek

2. Data: 2002-10-09 20:58:55

Temat: Re: Winiety
Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <j...@a...net> schrieb im Newsbeitrag
> Witam wszystkich
> Czy ktos sie orientuje, czy w projekcie ustawy o wprowadzeniu winiet
> autostradowych, przewidziane sa jakies znizki dla inwalidow?

Chyba w cuda wierzysz.
Pomódl sie - może Miller Cie wysłucha;-)

pozdr. - Józek
________________

3. Data: 2002-10-09 21:38:25

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ciekawe czy nam wózkowiczom też dosolą winiety w końcu korzystamy z tych
samych dróg ;-))))))))))))) a może od pojemności ciekawe ile za mojego jednego

Przekręt większy niż FOZZ
Zbulwersowanie na WP !!!
Niewidomy przy komputerze + jezyk migowy
Wozek aktywny - nowy
wcześniejsza emerytura