Winnice

21. Data: 2007-04-12 06:22:28

Temat: Re: Winnice
Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmień przeglądarkę. :-)

nie zmienię. używam linuksa i tam IE sie za9instalować nie da

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

22. Data: 2007-04-12 06:24:53

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan napisał(a):

> nie zmienię. używam linuksa i tam IE sie za9instalować nie da

a webmaster powinien zadbać o to, by jego strona pod każdą przegladarką
wyglądała ta samo ;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

23. Data: 2007-04-12 06:40:03

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Apr 2007 08:24:53 +0200, Kyllyan napisał(a):

> a webmaster powinien zadbać o to, by jego strona pod każdą przegladarką
> wyglądała ta samo ;)

Akurat ta strona pod każdą przegląddarką wygląda tak samo niedobrze.
;)

Zresztą Michał już to objaśnił.
A autor jeśli to czyta to niech się nie obraża tylko niech poprawi.

24. Data: 2007-04-12 08:11:38

Od: "Jurek" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak czyta - i nie obraża się na pewno. Przykro mi tylko z tego
powodu, że nie mogę zapewnić wszystkim przyzwoitej jakości mojej strony. Nie
było moim zamiarem stawanie w szranki z "zawodowymi webmajsterami", czy
chwalenie się stronką. Nie jestem informatykiem i co widać, nie znam się na
projektowaniu i tworzeniu stron internetowych. Korzystałem z całkowicie
darmowej a co zatem idzie niedoskonałej aplikacji pod nazwa Webmajster 2 i
3, i to w czasie przechodzącej grypy, gdzie choroba uwięziła mnie na 10 dni
w domu. Więc z braku laku i takie zajęcie dawało zabicie czasu. Nawet nie
proszę nikogo o pomoc w poprawianiu stronki.
Moim zamiarem jest zainteresowanie szanownych uczestników tej grupy do
uprawy winogron we własnych przydomowych poletkach, czy tego nie widać?
Jeśli jednak nie, to odsyłam na zawodowe strony gdzie te informacje są
czytelne i jakościowo bardzo dobrze widoczne. (usunięto - spam!) :-))

Pozdrawiam winoroślowo i winiarsko.....
-Jerzy

25. Data: 2007-04-12 08:22:14

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Apr 2007 10:11:38 +0200, Jurek napisał(a):

> Tak, tak czyta - i nie obraża się na pewno. Przykro mi tylko z tego
> powodu, że nie mogę zapewnić wszystkim przyzwoitej jakości mojej strony. Nie
> było moim zamiarem stawanie w szranki z "zawodowymi webmajsterami",

To na pewno nie ja.
:-)

> Moim zamiarem jest zainteresowanie szanownych uczestników tej grupy do
> uprawy winogron we własnych przydomowych poletkach, czy tego nie widać?

Ech... Jednak za bardzo przejąłeś się tymi uwagami.

dla feministek
za duża trawy :)
jakie macie opryskiwacze (pojemność) ?
Świerk pospolity-gdzie kupić