Winnice

11. Data: 2008-08-31 19:20:22

Temat: Re: Winnice
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Podejrzewam, że odpowiedź jest taka sama jak na pytanie
> "Ile kamieni to już kupa kamieni?", czyli 3.

Konkretna odpowiedź.
:-) Teraz moje posty o tematach winogroniarskich
będą się zaczynały: w Mojej Winnicy ...

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2008-09-01 07:04:51

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Aug 2008, mirzan wrote:

> U mnie to 30 do 40 krzewów,prawie każdy inny, czyli jeden wielki śmietnik.
> Golubok już w butli.
> Pozdrawiam.Mirzan

Mirzan, Ty się pytaj co kiedy klaść do butli bo przyjdzie Ci przez cały
rok pić jakąś "krzywimordę". Gołubok jeszcze jest b. cierpki. Trzeba z nim
czekać jeszcze z miesiać. Chyba, że Twój Gołubok to jest Iliczewski
Rannyj no to już prawie się nadaje.

Pozdr.

D.P.

13. Data: 2008-09-01 10:37:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rok pić jakąś "krzywimordę". Gołubok jeszcze jest b. cierpki. Trzeba z nim
> czekać jeszcze z miesiać. Chyba, że Twój Gołubok to jest Iliczewski

Nie ma sie co pytać, jak już ptaki obdziobują, to pora zebrać, bo jutro
nie będzie. Iliczewski jeszcze nie jest dobry, Magaracz dochodzi, różowe
beznasienne już doszły i podskubuję już perfumowane.
Jak wyjdzie niesmaczne, to sie przerobi na ajerkoniak.
Pozdrawiam.Mirzaqn

14. Data: 2008-09-01 14:28:00

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
(...)
> :-) Teraz moje posty o tematach winogroniarskich
> będą się zaczynały: w Mojej Winnicy ...
>
> Pozdrawiam, Barbara

Moje też. Wychodzi na to, że mam winnicę. :-)

Pozdrawiam Krycha.

Jak przenieść krzaki dzikiej róży?
Biała porzeczka , jak przycinać?
Kamien ozdobny na alejki