Wino

1. Data: 2001-09-16 22:15:26

Temat: Wino
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znudzilo mi sie zycie yupi. Postanowilem ubrac sie jak zwyczjny "żul" i isc
do parku i zobaczyc jak zyja menele i inni ludzie bez pieniedzy. Poszedlem
do parku, na lawce siedzialo troje meneli. 2 facetow i 1 baba. Czesc. czesc
jak leci? Zimno. wypijem cos. I zrobilismy zrzute. Starczylo na 6 win za
4,5zl. Pijemy pijemy. I wypilismy joz 4 wina. Edek mowi ze jeszcze dwa
zostaly. Rozgladamy sie, rozgladamy i stwierdzamy ze zostalo 1 wino
cisniowe. Szukamy wina. Józek otwiera torebke dla Hanki i stwierdza ze
ukradla wino. Jak jej walnal to az sie biedaczka przewrocila. Wniosek z tego
taki ze w srod meneli panuje prawo i jeszcze jeden w srod meneli kobiety tez
sa najgorsze i nie ufaj nigdy kobiecie.
Wiem ze moglem zranic "damy" grupowe alo to mnie wali.
Jamnik
pozdrawiam- ale tylko facetow

1. Data: 2001-09-17 18:25:26

Temat: Re: Wino
Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Sep 2001 00:15:26 +0200, Jamnik <p...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
> sa najgorsze i nie ufaj nigdy kobiecie.
> Wiem ze moglem zranic "damy" grupowe alo to mnie wali.

"A mnie to wali bo i tag jezdem zul. I siedze se w pargu na lawtze i
pijem wino z Edkiem. I tak se pijemy wino, a tu przychodzi normalnie
taka jedna gupia baba i siem do nos przyloncza. No i se normalnie tak
siedzimy razem z tym winem za 4,5 i jusz jestezmy menelami normalnymi,
kiedy patrzemy, a tu jednego wina nie ma. A to normalnie ta gupa baba
nas skroila na jedno wino za cztery piedzesiont. To Edek jom walo w
mordem i asz sie przewrocila".

Czy taki jest wlasnie ideal zycia? Czy to jest ciekawe? Siedzisz w parku
i zyjesz, jak jest wino. Jak nie ma wina to bieda. I jestes menelem. Nic
Cie nie obchodzi. Wymarzone perspektywy... Rewelacja - byc menelam i moc
o sobie powiedziec "zul"....

--
Strix (s...@p...com)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

1. Data: 2001-09-17 21:05:28

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strix napisał(a):

> [...]
> kiedy patrzemy, a tu jednego wina nie ma. A to normalnie ta gupa baba
> nas skroila na jedno wino za cztery piedzesiont. To Edek jom walo w

A le duzo bledow.

> [...]
> i zyjesz, jak jest wino. Jak nie ma wina to bieda. I jestes menelem. Nic
> Cie nie obchodzi. Wymarzone perspektywy... Rewelacja - byc menelam i moc

Mowisz o sobie, czy pochodzisz z alkoholickiej rodziny.

Koles co z Toba? Czy tylko mi sie wydaje ze sie zblaźniłes? Nie zrozumiales tekstu
i tego co Jamnik chcial powiedziec. "Yupi" to mlody biznesmen. I chodzilo o to ze
chcial odpoczac i zobaczyc jak zyja prosci ludzie zule. I doswiadczyl kolejny raz
jakie te kobiety sa zepsute. Grupe czytasz od godziny i to nie uwaznie. Znam go
osobiscie i wiem ze cos Ci odbilo. Wiesz czym on jezdzi? Toyota S2000. I jakby
chcial sie napic to stac go na drogi alkochol, to bylo w ramach poznania ludzi.
Najpierw troche poczytaj a pozniej sie wypowiadaj
Turbos

> [...]
> -=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.
> Ciekawe, co zobaczymy, w dniu, w ktorym sie nie obudzimy." ]=-

"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-18 08:43:01

Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Sep 2001 23:05:28 +0200, Kamil Dziobek
<t...@f...onet.pl> napisal:

O przeprasza... Ten sam list trafil na mejla i tam odpowiedzialem :)
Odpowiem wiec jeszcze raz tutaj :)

> A le duzo bledow.

Tam jest cudzyslow. Jesli nie rozumiesz do czego sluzy i nie wiesz dla
czego to napisalem to mysle, ze nie ma sensu tlumaczyc Ci tego.

> Mowisz o sobie, czy pochodzisz z alkoholickiej rodziny.

Ani to, ani to. Wyrazam opinie. Zreszta mysle, ze jesli ktos pochodzi z
alkoholickiej rodziny, to otrzymujac taka odpowiedz moglby sie czuc
urazony.

> Koles co z Toba? Czy tylko mi sie wydaje ze sie zblaźniłes?

Jesli mozesz to nie mow "koles". Draznia mnie takie formy - nie znamy
sie i "kolesiami" nie jestesmy.

> Nie zrozumiales tekstu
> i tego co Jamnik chcial powiedziec.

A co chcial powiedziec wedlug Ciebie?

> "Yupi" to mlody biznesmen.

Co to ma do rzeczy? "Zul" to "zul".

> I chodzilo o to ze
> chcial odpoczac i zobaczyc jak zyja prosci ludzie zule.

"prosci ludzie zule"?

> I doswiadczyl kolejny raz
> jakie te kobiety sa zepsute.

:(

> Grupe czytasz od godziny i to nie uwaznie.

Uwazniej niz moglbym sadzic. A grupe czytam od jakiegos roku (prawie),
tylko mnie wczesniej nie widziales bo mnie nie bylo pare tygodni. A
wczesniej Cie nie bylo, wiec nie mozesz mnie znac :)

> Znam go
> osobiscie i wiem ze cos Ci odbilo.

Skad wiesz?

> Wiesz czym on jezdzi? Toyota S2000.

ROTFL. I co z tego? Ja latam helikopterem. I mam wlasny samolot. I co z
tego? I co kogo to obchodzi? Czy to znaczy, ze jestem lepszy od Ciebie.

> I jakby
> chcial sie napic to stac go na drogi alkochol,

Co to ma do rzeczy?

> to bylo w ramach poznania ludzi.
> Najpierw troche poczytaj a pozniej sie wypowiadaj

Poczytalem :)

1. Data: 2001-09-21 10:18:24

Od: "Mysh-Ka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Dziobek

> [...]
o to ze
> chcial odpoczac i zobaczyc jak zyja prosci ludzie zule. I doswiadczyl

A czego Jamnik oczekiwał po kobiecie w takim towarzystwie? Jeżeli opinie
jego opierają się na obserwacjach w takim środowisku, to wnioski są
prawdziwe i popieram. Kobiety z parku, z winem w ręku- nic ciekawego i nic
wartościowego. Może i te w środowisku yupi też są takie, kto wie.

Myshka

1. Data: 2001-09-22 15:07:56

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jamnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mysh-Ka" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Kobiety z parku, z winem w ręku- nic ciekawego i nic wartościowego. > >

Hej, Mysza, uważaj co piszesz. Jesteś na grupie "psychologia" A przeciętnego
psychologa znacznie bardziej interesują "Kobiety z parku, z winem w ręku"
niż kobiety z biura z długopisem w ręku. Co poniektórzy uważają je za tak
wartościowe i ciekawe, że na zgłębianie ich psychiki albo pomoc dla nich,
poświęcają całe swoje zawodowe życie aż do emerytury.

> Myshko kochana
Jesli bedziesz miala ochote na wino, tanie (3,70) albo drogie
> (4,5) to napisz umowimy sie.
> Jamnik
>
> A Ciebie pieseczku na nic lepszego nie stać, niźli bełt za 4.50? Pewnie
raty za tę Toyotę 2000 rodzice spłacają i dają tylko piątaka kieszonkowego
:).
Dorrit

1. Data: 2001-09-22 19:47:55

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prawdziwe i popieram. Kobiety z parku, z winem w ręku- nic ciekawego i nic
> wartościowego. Może i te w środowisku yupi też są takie, kto wie.

Myshko kochana
Widze ze rowna z Ciebie baba. Jestes pierwsza kobieta ktora tak nazwalem na
tej grupie. Jesli bedziesz miala ochote na wino, tanie (3,70) albo drogie
(4,5) to napisz umowimy sie.
Jamnik

CZy wszystkie baby sa takie wrazliwe?
Czasowe odosobnienie