Wino Lidia???

1. Data: 2002-02-16 13:41:52

Temat: Wino Lidia???
Od: "Pawelf" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Czy ktoś z Was słyszał o takim winie? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć :-(

Pozdrawiam

pawelf

1. Data: 2002-02-19 10:57:52

Temat: Re: Wino Lidia???
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawelf" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Czy ktoś z Was słyszał o takim winie? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć
:-(

Kojarzy mi sie to dosc hardcore'owo z latami 80'tymi ubieglego wieku
(ale to fajnie brzmi :) Zoltawa nalepka z wizerunkiem jakiejs kobity
niosacej bodajze dzbanek na glowie (ale moge sie mylic, bo ciemno bylo).
Slodkie, paskudne, nadajace sie do wypicia jedynie w postaci grzanca.
Osobiscie bym nie szukal...

Jader

1. Data: 2002-02-19 20:13:42

Od: "Pawelf" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, to nie to.
To wino Lidia nie jest jabolem lecz półsłodkim winem (Z winogron rzecz
jasna) o zapachu poziomek.

pawelf

1. Data: 2002-02-19 20:18:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie, to nie to.
>To wino Lidia nie jest jabolem lecz półsłodkim winem (Z winogron rzecz
>jasna) o zapachu poziomek.
>

>pawelf

o winie Lidia nigdy nie slyszalam, ale Lidia kojarzy mi sie z
kolezanka z podstawowki, ktora miala straszliwe pryszcze wiec sie
wolalam nie wypowiadac

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-22 09:58:58

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgubilem nieco watek, ale osobiscie nie pisalem, ze to jabol - wino z
winogron (polslodkie, to by sie mniej wiecej zgadzalo) po prostu nie dalo
sie tego pic. No, ale moze technologia im sie od tego czasu zmienila.

Jader

Stek pilnie poszukiwany
Jeeeesu jaki glodny jestem
"Przełkniecie" takie wkupne?