Winogrono Iza Zalewska gdzie kupić?

1. Data: 2002-03-08 09:42:20

Temat: Winogrono Iza Zalewska gdzie kupić?
Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może jakiś adres warmińsko mazurskie
albo jakiś wysyłkowy
pozrawiam
nara

2. Data: 2002-03-08 13:59:17

Temat: Re: Winogrono Iza Zalewska gdzie kupić?
Od: "Stanislaw Midera" <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesienia kupilem w OBI (Lodz).

Pozdrawiam,
Stanley.

3. Data: 2002-03-08 21:12:45

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fireman wrote:

> może jakiś adres warmińsko mazurskie

Taaa... Jedni Izę rżną, inni chcą kupić... A ja za stręczyciela będę :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

4. Data: 2002-03-09 00:02:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa... Jedni Izę rżną, inni chcą kupić... A ja za stręczyciela będę :-)
Grzesiu, wybacz, ale jak Iwona to przeczyta i skojarzy z tematem to
możesz mieć przechlapane. I to wcale nie jest dowcip. Raczej spowiedź.
;-)))

Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2002-03-09 22:06:15

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Grzesiu, wybacz, ale jak Iwona to przeczyta i skojarzy z tematem to
> możesz mieć przechlapane.

Myślisz? Heh, dzisiaj na polu prawie cały dzień byłem, już mam
wybronowane pod moje winogrona :-). Trochę pokopałem pod warzywa, jak
przyjechałem do domu to ciepłą obiadokolacją przywitała, a nie wałkiem...

Ale to pewnie dlatego, iż jeszcze nie czytała.

Pozdrawiam,
Grzesiek

6. Data: 2002-03-10 00:22:48

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to pewnie dlatego, iż jeszcze nie czytała.

czytała, czytała
i straaasznie się przejęła ... gawędziarze

do łopat kochani a nie mielić ozorem po próżnicy :)
pozdrawiam
Iwona

7. Data: 2002-03-11 13:12:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości

> Taaa... Jedni Izę rżną, inni chcą kupić... A ja za stręczyciela będę :-)

Zerżnięta została Isbella. Izę , nawiasem mówiąc ZaLIwską, a nie Zalewską,
narazie dopieszczam. :-))))
Odróżniać trzeba.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-03-11 19:48:03

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> napisał w wiadomości
> do łopat kochani a nie mielić ozorem po próżnicy :)

Hm. Do łopat. A sprawdziłaś czy Grzegorz ma właściwie dobraną łopatę?
Jeżeli łopata jest dobrze dobrana to wyniki w przekopywaniu są lepsze.
Jeżeli wydajność jest niska to raczej wina złego dobrania szpadla, a nie
nadmiernego "mielenia".
Nie tylko o doborze szpadli ale i o innych narzędziach na stronie do której
wejść można z nowego działu "ABC...":
http://ogrod.to.jest.to/abc/abc.htm
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2002-03-15 19:28:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm. Do łopat. A sprawdziłaś czy Grzegorz ma właściwie dobraną łopatę?

Ja sprawdziłem, ale z twojej strony wcale nie wynika jaką łopatę Grzegorz
powinien zastosować.
;-)))
pozdr. Jerzy

10. Data: 2002-03-20 08:12:22

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ja sprawdziłem, ale z twojej strony wcale nie wynika jaką łopatę Grzegorz
> powinien zastosować.

Marny sprawdzacz z Ciebie. Sprawdź jeszcze raz.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Azalie i inne kwasoluby w Warszawie
Różanecznik brązowieje