Wióry rogogowe

11. Data: 2006-06-30 06:39:27

Temat: Re: Wióry rogogowe
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na opakowaniu jest napisane nawet duzo tylko po niemiecku a ja z tego
rozumiem
> tylko cyferki . Może reszt sie domyślę.

Kup woreczek polifoski i będziesz miała spokój i wszystko co potrzebne
roślinom.Albo prawie wszystko,gdyby były słowa oburzenia i protesty.
Pozdrawiam.mirzan

12. Data: 2006-06-30 07:50:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sies Lidla opakowanie 2,5 kg cena około 7 zł. - wyprzesaż

Dziękuję, to niedrogo:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-06-30 08:07:19

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Sies Lidla opakowanie 2,5 kg cena około 7 zł. - wyprzesaż
Jak to dobrze, że Lidl występuje za rogiem :) Trzeba się zatem wybrać.

Pozdrawiam
Baśka

14. Data: 2006-06-30 14:05:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6988.00000040.44a4c71e@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Kup woreczek polifoski i będziesz miała spokój i wszystko co
> potrzebne roślinom.Albo prawie wszystko,gdyby były słowa oburzenia
> i protesty.

Hejka. Oprócz polifoski warto też dokupić Florovit. :-)
A może zacząć zbierać obcięte paznokcie? ;-) Jak duża rodzina to przez
zimę trochę się tego nawozu uzbiera i będzie można wiosną nawieźć jakiś
bezcenny egzemparz. :-)
Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

15. Data: 2006-07-01 07:53:33

Od: Ela <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Alicja napisał(a):
> [...]

W zeszłym roku ,w Lidlu, kupiłam kilka paczek tych wiórków, pamiętając,
że kiedyś w jakimś piśmie ogrodniczym,były bardzo zalecane dla róż.
Podsypałam pod każdy krzak dobą garść.
W tym roku moje róże są tak piękne jak nigdy ....i ani jednej mszycy......
Ale nie wiem czy to zasługa wiórów rogowych, mokrej wiosny czy mrozów......
Krzaczki zostały przymusowo odmłodzone, poniewż przycięłam je przy samej
ziemi, bo wszystkie badyle przemarzły. Nigdy róż nie okrywam.....bo mam
ich około 100....
Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

> Na opakowaniu jest napisane nawet duzo tylko po niemiecku a ja z tego rozumiem
> tylko cyferki . Może reszt sie domyślę.
>
> Pozdrawiam domyślnie Alicja

Bluszcz
Opadające liście z cytryny doniczkowej
poszukuję salvia divinorum
zakopać chwasty w ogrodzie czy są jakieś przeciwwskazania?
OWADY W CHODNIKU