Wiosna

91. Data: 2009-04-29 14:36:40

Temat: Re: Wiosna
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <C...@o...pl>
>
> [...]
>
> I mądrość znowu opuściła jądrysia :)
>
> Saulo

To aż tak widać?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

92. Data: 2009-04-29 15:07:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 14:31:24 +0200, jadrys napisał(a):

> I dobrze, bo z tego co daje się zauważyć, to jedyne piękne rude to te
> farbowane..

...albo malowane... no wiesz, te na obrazach Tycjana ;-PPP

> Choć oczywiście to kwestia gustu..

Znam parę rudych naturalnych, które jakby tylko trochę "zrobić", byłyby
pięknościami. A one, cóż, miss natura. I dlatego właśnie całkowita klapa.
Czyli jednak... chyba Tycjan jednak trochę "przerysowywał" ;-PPP

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

93. Data: 2009-04-29 15:10:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 14:32:54 +0200, Saulo napisał(a):

> jadrys <C...@o...pl>
>
> [...]
>
> I mądrość znowu opuściła jądrysia :)
>
> Saulo

Raczej nie: naturalnie rude włosy towarzyszą (genetycznie) bladej karnacji,
piegom i rysom, ogólnie mówiac, typowo irlandzkim - a znajdź ładną
Irlandkę...

94. Data: 2009-04-29 15:15:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> Raczej nie: naturalnie rude włosy towarzyszą (genetycznie) bladej
> karnacji, piegom i rysom, ogólnie mówiac, typowo irlandzkim - a
> znajdź ładną Irlandkę...

Sądzę, że to bardzo łatwe :)

Ale co tam Irlandia.
Widziałem zapierające dech w piersiach, piękne rude w Polsce.
I tak, rude są ogólnie trochę inne od wszystkich.

Saulo

95. Data: 2009-04-29 15:20:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:36:40 +0200, jadrys napisał(a):

> To aż tak widać?

Nie martw się - oni po prostu myślą, że była ruda i mobilna, jak u nich...
;-)

96. Data: 2009-04-29 15:55:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 17:20:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie martw się - oni po prostu myślą, że była

jest //oczywiście

> ruda i mobilna, jak u nich...
> ;-)

...bo do tej pory wielu swoją gania...

97. Data: 2009-04-29 15:57:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 17:15:25 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> Sądzę, że to bardzo łatwe :)

Tak: i zawsze wtedy okazuje się, że to Polka na emigracji :-DDD
Podobnie w Holandii - tam krowy są ładniejsze od kobiet. Wiem z opowiadań
znajomych podróżników ;-PPP

> Ale co tam Irlandia.
> Widziałem zapierające dech w piersiach, piękne rude w Polsce.
> I tak, rude są ogólnie trochę inne od wszystkich.

Uhmmm... bo rude :-D

98. Data: 2009-04-29 16:28:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Raczej nie: naturalnie rude włosy towarzyszą (genetycznie) bladej karnacji,
> piegom i rysom, ogólnie mówiac, typowo irlandzkim - a znajdź ładną
> Irlandkę...

A mnie się zawsze podobał pewien typ rudych kobiet (nie wszystkie), w
stylu Ani z Zielonego Wzgórza.
Albo Sissy Spacek. Bardzo ciekawy typ urody IMO.

Ewa

99. Data: 2009-04-29 16:30:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Aisza tak z czystej życzliwości

E, to jądryś nie łapie w lot, a nie ja, więc pudło. :)

Ewa

100. Data: 2009-04-29 16:37:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 18:30:17 +0200, medea napisał(a):

> E, to jądryś nie łapie w lot, a nie ja, więc pudło. :)
>
> Ewa

Nie.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Bo w życiu piękne są tylko chwile... :)
Stara pierwiastka ...
Pozdrawiam...