Wiosna

61. Data: 2009-04-29 08:20:05

Temat: Re: Wiosna
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Gdzieś tak ze trzy tygodnie..

to niejedna niespodzianka jeszcze przed tobą.. :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

62. Data: 2009-04-29 08:22:01

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie

> Mnie się ona wydaje brunetką o druciano sfalowanych (karakułek) włosach...
> :-))

A mi rudzielcem..

PS. Jak właściwie nazwać rudą kobitkę? Są blondynki , brunetki, szatynki
i.... rudziczki??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

63. Data: 2009-04-29 08:23:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

włosach...

> A mi rudzielcem..
>
> PS. Jak właściwie nazwać rudą kobitkę? Są blondynki , brunetki, szatynki
> i.... rudziczki??

Ryżawe.

64. Data: 2009-04-29 08:27:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosach...

> A mi rudzielcem..
>
> PS. Jak właściwie nazwać rudą kobitkę? Są blondynki , brunetki, szatynki

Niedotleniona (brunetka)...

65. Data: 2009-04-29 08:32:24

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że twoje tłumaczenie mogłoby spotkać się z niezrozumienie wśród
> grzebiących.. Przecież to dzięki takim jak p. Kulczyk zawdzięczają swój
> los. Powiedz im że jednak wg. statystyk nie żyją w kapitalizmie..

To w końcu komunim jest dla myślących, czy dla grzebiących ?
Korelacja między możliwościami intelektualnymi a zasobnością
portfela jest statystycznie istotna. Zawsze będziesz miał ludzi, którzy
się do pracy nie bardzo nadają - i wcale nie chcą się do niej zmuszać,
jak będziesz miał ludzi, którzy po prostu wolą kraść niż pracować.
W każdym więc społeczeństwie będziesz miał zjawisko bezrobocia
i instytucję sądu z więzieniem (i jego wypełnieniem).
Weź pod uwagę, że 'grzebanie' nie jest tylko i wyłącznie sytuacją
wynikającą z niezdolności grzebiącego do 'obrony przed kapitalistą'.
To w dużej mierze kwestia wyboru 'stylu życia' - pośród wąskiej
puli ew. możliwości.

66. Data: 2009-04-29 08:32:29

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> włosach...

> Ryżawe.

No i jak to by wyglądało? Powiedziałbyś - poznałem ładną ryżówkę?

67. Data: 2009-04-29 08:34:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> To w końcu komunim jest dla myślących, czy dla grzebiących ?

Dla myślących, którzy nie chcą sami grzebać.

68. Data: 2009-04-29 08:34:58

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to niejedna niespodzianka jeszcze przed tobą.. :)

Cóż, pozostaje mieć nadzieję że nie będzie niemiła..

69. Data: 2009-04-29 08:35:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jak to by wyglądało? Powiedziałbyś - poznałem ładną ryżówkę?

Razówkę!

70. Data: 2009-04-29 08:37:03

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@o...pl>

[...]
> PS. Jak właściwie nazwać rudą kobitkę? Są blondynki , brunetki,
> szatynki i.... rudziczki??

Rude, młodzieńcze, rude, nic więcej nie trzeba mówić :)

Saulo

Bo w życiu piękne są tylko chwile... :)
Stara pierwiastka ...
Pozdrawiam...