Wiosna

71. Data: 2009-04-29 08:41:41

Temat: Re: Wiosna
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Cóż, pozostaje mieć nadzieję że nie będzie niemiła..

niemiłe niespodzianki efektywniej edukują

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

72. Data: 2009-04-29 08:52:00

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla myślących, którzy nie chcą sami grzebać.

No to nam się grupa docelowa coraz bardziej zawęża ...
A co z resztą ?

73. Data: 2009-04-29 08:53:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to nam się grupa docelowa coraz bardziej zawęża ...
> A co z resztą ?

Przestępują z nogi na nogę, zanim baran przewodni nie wpadnie w panikę.

74. Data: 2009-04-29 08:54:04

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> portfela jest statystycznie istotna. Zawsze będziesz miał ludzi, którzy
> się do pracy nie bardzo nadają - i wcale nie chcą się do niej zmuszać,
> jak będziesz miał ludzi, którzy po prostu wolą kraść niż pracować.
> W każdym więc społeczeństwie będziesz miał zjawisko bezrobocia
> i instytucję sądu z więzieniem (i jego wypełnieniem).
> Weź pod uwagę, że 'grzebanie' nie jest tylko i wyłącznie sytuacją
> wynikającą z niezdolności grzebiącego do 'obrony przed kapitalistą'.
> To w dużej mierze kwestia wyboru 'stylu życia' - pośród wąskiej

No tak, do tego doszło że biedacy są biedni na własne życzenie..
Przecież mieli do wyboru czyszczenie szamb za 2 zł. dziennie, ale oni
wybrali grzebanie w śmietnikach za 1,5 zł.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

75. Data: 2009-04-29 08:56:41

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <C...@o...pl>
>
> [...]
>
> Rude, młodzieńcze, rude, nic więcej nie trzeba mówić :)
>
> Saulo

Jakoś tak te rude odstają od innych..

76. Data: 2009-04-29 08:59:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@o...pl>

> Jakoś tak te rude odstają od innych..

Wreszcie coś mądrego wyszło z twoich ust :D

Saulo

77. Data: 2009-04-29 09:15:51

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież mieli do wyboru czyszczenie szamb za 2 zł. dziennie, ale oni
> wybrali grzebanie w śmietnikach za 1,5 zł.

Nie dałeś im innego wyboru ? No pacz - dlaczego
nie chciałeś im dać lepszej roboty i płacy ????

78. Data: 2009-04-29 09:19:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Już wszystko jest tajemnicą Poliszynela?

Wszystko przez sierotkę!

--
Pozdrawiam - Aicha

79. Data: 2009-04-29 09:54:19

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie dałeś im innego wyboru ? No pacz - dlaczego
> nie chciałeś im dać lepszej roboty i płacy ????

Pytanie raczej do p. Kulczyka i jemu podobnym.. Poprzejmowali zakłady
należące do pracowników i pozwalniali załogi robiąc z nich nędzarzy.. I
jeszcze na dodatek każą się nazywać "pracodawcami"..

80. Data: 2009-04-29 10:40:25

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie raczej do p. Kulczyka i jemu podobnym.. Poprzejmowali zakłady
> należące do pracowników i pozwalniali załogi robiąc z nich nędzarzy.. I
> jeszcze na dodatek każą się nazywać "pracodawcami"..

Eee ... wcześniej do kogo należały te zakłady ?
Eee ... a pytałeś, co myślą o Kulczyku jego pracownicy ? Tak się składa,
że dzięki modernizacji tych zakładów (wcześniej m.in. produkowały
polskiego 'Tarpana' - teraz produkują VW) teraz, w dobie kryzysu i pomysłu
niemieckiego rządu, by dopłacać do samochodów - chłopaki mają pracę
bo zamówienia z Niemiec idą pełną parą :)
A Ukraina i Białoruś ? Też mają zamówienia od Niemieckich Kapitalistów ?

Bo w życiu piękne są tylko chwile... :)
Stara pierwiastka ...
Pozdrawiam...
Z PSPolityka