Wiosna

1. Data: 2019-01-30 08:25:49

Temat: Wiosna
Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

2. Data: 2019-01-30 09:11:09

Temat: Re: Wiosna
Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jan 2019 23:25:49 -0800, ustasiak15 wrote:

> Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

Nie ty jeden(/dna).

https://imgpile.com/images/1Rc3W3.jpg

https://imgpile.com/images/1RcEIl.jpg

Mateusz

3. Data: 2019-01-30 22:58:06

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 stycznia 2019 09:11:10 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

> https://imgpile.com/images/1Rc3W3.jpg
>
> https://imgpile.com/images/1RcEIl.jpg

Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

L.

4. Data: 2019-01-30 23:28:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

Ale tam jest też śnieg na owcach. Tego nikt się nie spodziewał.

--
Jarek

5. Data: 2019-01-31 23:47:12

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2019 22:58, Lisciasty pisze:

> Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

Całuśne. Jak nie przymierzając bokserka Jakuba R.

6. Data: 2019-02-11 10:17:18

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 stycznia 2019 08:25:51 UTC+1 użytkownik u...@g...com napisał:
> Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

Joz jest wiosna
W piątek zauważyłem ze kwiaty wylazły z ziemi
Przebiśniegi chyba.

7. Data: 2019-02-12 05:30:14

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 10:17:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> W piątek zauważyłem ze kwiaty wylazły z ziemi
> Przebiśniegi chyba.

U nas jakieś krzaki zaczynają pąki puszczać. Ale pizga i łeb urywa,
ta wiosna się jeszcze skończy śniegami do kwietnia ;)

L.

8. Data: 2019-02-12 19:13:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> U nas jakieś krzaki zaczynają pąki puszczać. Ale pizga i łeb urywa,
> ta wiosna się jeszcze skończy śniegami do kwietnia ;)

Kwiecień plecień, wiadomo. U mnie tulipany powyłaziłey ze ziemi,
niektóre, te co bardziej odważne.

--
Jarek

9. Data: 2019-02-12 20:51:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2019 o 08:25, u...@g...com pisze:
> Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

W polityce już!

A u mnie w ogródku cebulowe też już kiełkują pełną gębą.

Ewa

10. Data: 2019-02-16 20:16:24

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u mnie w ogródku cebulowe też już kiełkują pełną gębą.

Hejka. A u nas na działce żółte łebki pokazały ranniki. Wieczorem, tuż
przed 18-tą nad miastem przeleciał klucz dzikich gęsi- pierwszy w tym roku
Pozdrawiam anonsująco Ja...cki

Motyle w zimie
Re: Trawnik na balkonie
Re: Trawnik na balkonie
Złota polska jesień (z soc.culture.polish)
co to za odmiana