Wirusy roslinne

1. Data: 2005-11-22 17:38:52

Temat: Wirusy roslinne
Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moze ktos wie, czy moga sie przenosic z woda do podlewania, np.
podczas recyklingu zakazonej wody, czy tez niezbedny jest czynnik
mechaniczny lub zwierzecy (zakazone narzedzia lub mszyce itp.) Mam na mysli
wirusy nie grzyby.
Pozdrawiam .
Piochu2

2. Data: 2005-11-22 22:28:04

Temat: Re: Wirusy roslinne
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:MIIgf.1545$S6.23896@twister2.libero.it piochu
<nončindirizzo@non.scrivere> napisał(a):

> [...]
> np. podczas recyklingu zakazonej wody, czy tez niezbedny jest czynnik
> mechaniczny lub zwierzecy (zakazone narzedzia lub mszyce itp.) Mam

Hejka. Nie mogą.
Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

3. Data: 2005-11-23 15:48:02

Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, to wielka ulga, bo mam mało deszczówki i muszę ją częściowo
"odzyskiwać" dla epifitów.
Pozdrawiam.
Piotr Drz.

4. Data: 2005-11-23 18:15:54

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> napisał w wiadomości

> Dzięki, to wielka ulga, bo mam mało deszczówki i muszę ją częściowo
> "odzyskiwać" dla epifitów.

A jakie epifity masz? Pochwal się trochę :-). Może można je gdzieś zobaczyć?

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-11-23 19:08:49

Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Tak.., wlasciwie wszystko to storczyki. Nic nadzwyczajnego. Kilka
mieszanców, kilka gatunków, niektóre do ciepla, a inne do zimna. Z gatunków
kwitnie Aerangis biloba i wypuszcza kwiatostany Dendrobium kinigianum( jakos
szybko) Kwitna lub zaczynaja rózne falenki mieszance i Dendrobium z grupy
biggibum. Inne musza jeszcze poczekac kilka lat na kwitnienie, np
Sschomburgkia tibicinis x Laelia tenebrosa.
A tak nie na temat czy to moze ty Mario Szukalas Aqulegia canadensis, a moze
to kto inny juz nie pamietam. Ale mam i moge sie podzielic.
Pozdrawiam, Wlochy tez pod sniegiem.
PiotrDrz

6. Data: 2005-11-23 20:09:21

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.., wlasciwie wszystko to storczyki.

Wiem, pamiętam z innego wymiaru :-).

> [...]
gatunków
> kwitnie Aerangis biloba i wypuszcza kwiatostany Dendrobium kinigianum(

Dlaczego? Ono potrafi kwitnąć od jesieni do wiosny. Moje też jest aktualnie
w kwiatach.

> Kwitna lub zaczynaja rózne falenki mieszance i Dendrobium z grupy
> biggibum. Inne musza jeszcze poczekac kilka lat na kwitnienie, np
> Sschomburgkia tibicinis x Laelia tenebrosa.

Pozostaje mi życzyć kwitnienia, bo generalnie Schomburgkie są uważane za
trudne. Ja nie miałam jeszcze okazji zmierzyć się z tym storczykiem. Może
kiedyś...Laelie mam, L. pumila własnie kwitnie.

> A tak nie na temat czy to moze ty Mario Szukalas Aqulegia canadensis, a
moze
> to kto inny juz nie pamietam. Ale mam i moge sie podzielic.

Tak, to ja szukałam. Wciąż ona jest u mnie na liście poszukiwanych. Cieszę
się ogromnie i chętnie się czymś zrewanżuję. Adres mojej strony pewnie
znasz. Aby do wiosny :-).

Z pozdrowieniami, Maria

Spoczynek roślin
Verbena