Wisława Szymborska napisała prawdę

11. Data: 2016-02-22 02:16:48

Temat: Re: Wisława Szymborska napisała prawdę
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lutego 2016 09:35:17 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> XL
> - pokaż cytowany tekst -
> Gwiazda dwuramienna to sierp i młot, tu ujęte "poetycko" jak cholera :->
>
> Czyli sierp to chłop - Ikselka
> Młot to robotnik- Chiron
> Pis- rewolucja robotniczo-chłopska.
>
> *****************************************'
> Napisz jeszcze, że ty to intelektualista
> :-)
>
> --
>
> Chiron

Ty Chiron nie mów nic tego typu globom
mogę zawsze im zacytować:
wszystko!
co im w głowach się tylko może pomieścić.

12. Data: 2016-02-22 02:58:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 lutego 2016 17:58:42 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Gwiazda dwuramienna to sierp i młot, tu ujęte "poetycko" jak cholera :->

a Ty ikselkuś kochana, to tylko prawda niby?
oczywiście, nikt prawdy Ci od Prawdy nie zabiera
ale boli - gdy piszesz prawdę - równie boli -
że coś komuś w nieprawdzie tak samo Prawdę odbiera.

może trzeba przebaczać, może coś tam zrozumieć,
że jednak między Szymborską a Noniewiczem są durnie,
dokładnie tak jak Miłoszem a hERBERTEM
możesz coś pisać lub nie pisać
i tak prawdę mówiąc piep\rzyć, czy ktokolwiek
cokolwiek zrozumie

13. Data: 2016-02-22 16:31:35

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> sorki Vhiron, że (zauważyłem, że zamiast Chiron, prawie napisałem Viron
> co by znaczyło mistrz miecza natchniony - pomińmy Virion)
> że akurat pod twoim postem piszę.
> naprawdę, kurwa, naprawdę nie tłumacz im, że ona podpisywała się pod
> listem
> zabijającym tych polaków, którzy Polakami byli.
> po co im cokolwiek wiedzieć?
> po kiego groma mają cokolwiek rozumieć?
>
> była wspaniałą poetką. i w tym przypadku
> tylko tyle o niej musimy wiedzieć.

Poetka na miarę Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej. Ot- niezła. Nadymana przez
midzynarodową komunę do rozmiarów noblistki- wieszczki narodowej. Jak trzeba
było- to przemówiła nawet do ludu w roli jego sumienia- choćby wierszem
"Nienawiść"- wychodzącym na przeciw potrzebom tych wszystkich łże-
autorytetów, bojących się ujawnienia ich łajdackiej przeszłości. Nie ma co-
załatwili Nobla- to przecież grosz nie do pogardzenia. I jeszcze miejsce w
światowej literaturze. Obok podobnego jej, tylko o wiele nudniejszego
Miłosza. A prawdziwi wieszczowie- Jak Herbert- genialny poeta? No cóż- zbyt
mądry, zbyt patriotyczny, zbyt piękne wiersze pisał. Międzynarodowe
łajdactwo postanowiło więc skazać Go na zapomnienie.
Mam się nie odzywać? No cóż- jednak będę. Może ktoś po raz pierwszy choćby
usłyszy o Herbercie, o bohaterach naszej historii- jak "Ponury", "Roj",
"Łupaszka", Pilecki, Gwiazda, Walentynowicz- i przeczyta, że Szymborskie,
Bartoszewskie, Wałęsy, czy też inne Krzywonosy- to łajzy z podstawionej
rzeczywistości, odgrywające tu role wyznaczone im w "Truman show"

--

Chiron

14. Data: 2016-02-22 21:15:51

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 16:31:37 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> usłyszy o Herbercie, o bohaterach naszej historii- jak "Ponury", "Roj",
> "Łupaszka", Pilecki, Gwiazda, Walentynowicz

"Każdego, kto zatraca pamięć mordowanych, powinno się wymazać z imienia Narodu na
zawsze... Każdemu, kto nikczemnie milczy wobec prawdy, powinno się zamknąć usta, aby
więcej za Naród nie mógł mówić." C. K. Norwid

> - i przeczyta, że Szymborskie,
> Bartoszewskie, Wałęsy, czy też inne Krzywonosy- to łajzy z podstawionej
> rzeczywistości, odgrywające tu role wyznaczone im w "Truman show"

Nic dodać, nic ująć. No, moze poza tym, że należałoby uzupełnić, kto i dlaczego
załatwił jej Nobla.

TW Bolek kontra TW Balbina
Naja!
Polak potrafi