Witaj Magdo! Jestem z Tobą. :)

1. Data: 2003-03-24 09:45:48

Temat: Witaj Magdo! Jestem z Tobą. :)
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam co sympatyczniejszych.
Wracam sobie po zagramanicznych wojażach i biegusiem na moją ulubioną grupę.
I cóż zastaję? Dawnych bywalców ledwie niedobitki. Za to panoszy się durnota
i chamstwo.
Wór ... pardon ... chór wujów atakuje Magdę. Redakcja reaguje anemicznie
albo nabiera wody w gębę. Może pora na modratora? Jak na grupę naukową i
kiedyś wyjątkową, to wyraźnie złazicie na psy. Chciałoby się cytować
Wyspiańskiego:
"Miałeś chamie złoty róg, pozostał ci jeno sznur". Jak dla mnie możecie się
na nim powiesić. :P
Mam nadzieję Magdo, że się zbytnio burakami nie przejęłaś. Pisz Dziewczyno,
choćby dla mnie, a jak komu bajtów za dużo, to do szufli a nie do komputera.
Najzabawniejsze jest to, że najchętniej szczekają ci, którzy mają największe
problemy z wyartykułowaniem własnych myśli (a raczej bezmyślności).
Pozdrówka Magdo i czekam na kolejne felietony. :)

Bacha.

P.S. A z prostakami trzeba ich językiem :
SPIERRRRDALAJCIE STĄD!! ALE JUŻ!

1. Data: 2003-03-24 09:56:11

Temat: Re: Witaj Magdo! Jestem z Tobą. :)
Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>

> Może pora na modratora?

A skąd wiesz jaki moderator byłby najodpowiedniejszy? Może to właśnie
moderator by kasował posty Magdy i 98% innych postów (ja tyle kasuję u
siebie, czasami nawet tematu nie przeczytam do końca, bo wiem co jest w
środku).

> Jak na grupę naukową i
> kiedyś wyjątkową, to wyraźnie złazicie na psy.

No właśnie grupa naukowa, gdyby tak było to być może jej felietony zostały
pokasowane w pierwszej kolejności.

> P.S. A z prostakami trzeba ich językiem :
> SPIERRRRDALAJCIE STĄD!! ALE JUŻ!

Widzę że trzymasz ich poziom. No comments.

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

1. Data: 2003-03-24 10:02:39

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

na liściu news:b5mknr$hnl$1@atlantis.news.tpi.pl siedział robaczek o
imieniu spider i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

bacha na moderatora!!!

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2003-03-24 10:05:34

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" napisał w wiadomości

> Widzę że trzymasz ich poziom. No comments.

A Ty co? O filozofii będziesz z nimi gadał?
Między wronami się kracze a nie kwili.
Jak byłbyś prawdziwym facetem, to już dawno nasłałbyś im jobów.

Bacha.

1. Data: 2003-03-24 10:15:12

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Bacha :)

kopę lat!

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-03-24 10:18:30

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

> bacha na moderatora!!!

Witaj Trenerze.
W ten oto prosty sposób zdobywa się władzę. ;)
Lepper wie co robi.
A Ty co się dekujesz na tyłach?
Jak na wojnę, to pod chojnę, a jak do słodkiej bułki, to wszyscy hura!

Bacha.

1. Data: 2003-03-24 10:26:33

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn napisała w wiadomości

> Cześć Bacha :)
> kopę lat!
> --
> Pozdrawiam

Saluto! ;)
Już myślałam, że powymieraliście.
Chyba za ostro wystartowałam.
Spider mnie zrugał. ;))

Pozdrówka. Bacha. :)

1. Data: 2003-03-24 10:33:56

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "Bacha"
<b...@p...onet.pl> po krótkim namyśle nic nie mówiąc
powiedział w wiadomości b5mk2c$21bh$...@f...acn.pl...

> Bacha.
>
> P.S. A z prostakami trzeba ich językiem :
> SPIERRRRDALAJCIE STĄD!! ALE JUŻ!

GRATULACJE!!!! Przynajmniej jedna BABA z JAJAMI. Gratuluję, io mam nadzieję, że te
słowa co niktórych chamów nie obrażą,
przecież to ich język, a tutaj udają skromne cioteczki i straszą że gdzieś coś będą
donosić, a nich donoszą. Potym jedno mi
do głowy przychodzi: Bułkę przez bibułkę, a ch... w zęby ! Popieram . Świnte
obrażenie! Dołączam się - a ci, których to
małe słówko razi, niech wyjdą na ulicę i coś zrobią, a nie pieprzą farmazonów. - Za
chwile pewnie tutaj w statystykach
osiągnę szczyty w używaniu wulgaryzmów, ale gdyby w świecie by ły tyklo takie
problemy, jakże byłby bezpieczny i cudowny.
POZDRAWIAM

1. Data: 2003-03-24 10:48:10

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Saluto! ;)
> Już myślałam, że powymieraliście.
> Chyba za ostro wystartowałam.
> Spider mnie zrugał. ;))
>
> Pozdrówka. Bacha. :)

Szczerze? jak jest ciekawy temat to piszę, z rzadka, ale czasem po prostu
nie chce mi się czytać co poniektórych głupawych postów a co dopiero
odpowiadać na nie :)
Przerzuciłam się na pl.rec.kuchnia, bo tam nawet jak ktoś komuś da w mordę,
to zgodnie z tematyką grupy tortem, a wtedy jest wesoło :)

1. Data: 2003-03-24 10:52:54

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

na liściu news:b5mlvq$22jq$1@foka.acn.pl siedział robaczek o imieniu
Bacha i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

> A Ty co się dekujesz na tyłach?

nie czytasz dokładnie
;-)

--
TRE|\|ERO

http://trener.blog.pl

Jak gleboko drazyc
Moje pozegnanie z Adamem
Zgoda
Socjotechniczne metody wyłudzania informacji
Socjotechniczne metody wyłudzania informacji