Witajcie :)

1. Data: 2002-11-12 13:31:04

Temat: Witajcie :)
Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Wlasnie maz mnie nauczyl jak korzystac (no tak mniej wiecej :) ) z grup
dyskusyjnych . Znalazlam Wasza i wsiaklam...
:)
Jestescie super i chyba tu na dluzej zagoszcze.
Co do mnie to lubie haftowac, kompletnie nie umiem robic na drutach i
marze o zrobieniu duuuuzego patchworka na sciane.
Na razie zbieram wzory no i sie ucze:)

A teraz pytanie - jakis czas temu ogladalam strone www.haft.sedno.com a
teraz mi wypisuje, ze ta strona jest niedostepna.
Czy cos sie z nia stalo? Nie istnieje? Jesli tak, to wielka szkoda, bo
byla bardzo fajna... A moze tylko zmienila adres? Pomozcie!

Drzewko
(Aga :) )

1. Data: 2002-11-12 13:38:45

Temat: Re: Witajcie :)
Od: "Iwona Lorent" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> [...]
> Czy cos sie z nia stalo? Nie istnieje? Jesli tak, to wielka szkoda, bo
> byla bardzo fajna... A moze tylko zmienila adres? Pomozcie!

Witaj Drzewko,
to miło, że przyłączyłaś się do nas. Jak to mówią: kto pyta, nie błądzi -
zapraszamy do współpracy. Skąd jesteś i jaki rodzaj r-r jest Ci najbliższy?

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-11-12 13:46:11

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Dzieki za szybki odzew :)
Heh, widze, ze cos mi nie wyszlo i wyslalam maila dwa razy :(

No ale do rzeczy - lubie krzyżykowac, od czasu do czasu haftuje innymi
technikami (hihi ale to brzmi, chodzi mi haft plaski, lancuszki,
sznureczki i te rzeczy :) ). Czasem szydelkuje. Na drutach umiem zrobic
oczko lewe i prawe i nic wiecej ...
No i starsznie chce sie nauczyc robic patchworki :)

Pozdrawiam cieplutko
Drzewko

1. Data: 2002-11-12 16:48:15

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Matuszek" <m...@b...net> napisał w wiadomości
> Witajcie!

Czesc Ci! :)

Itlin/Agnieszka

1. Data: 2002-11-12 17:12:43

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie i czuj się tak dobrze jak my.
Pozdrawiam
Mirka

m...@s...pl

1. Data: 2002-11-13 03:47:23

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Matuszek wrote:
> [...]
> Co do mnie to lubie haftowac, kompletnie nie umiem robic na drutach i
> marze o zrobieniu duuuuzego patchworka na sciane.

Witaj!
Miłego czytania i robótkowania!
J.

1. Data: 2002-11-13 06:54:19

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy cos sie z nia stalo? Nie istnieje? Jesli tak, to wielka szkoda, bo
> byla bardzo fajna... A moze tylko zmienila adres? Pomozcie!

Czuj się jak u siebie tylko uważaj bo wszystko co jest z nami związane
uzależnia ;)))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-11-13 10:06:38

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Matuszek wrote:

> Witajcie!
>
> Wlasnie maz mnie nauczyl jak korzystac (no tak mniej wiecej :) ) z grup
> dyskusyjnych . Znalazlam Wasza i wsiaklam...

Witaj!
Czy ja dobrze widze, ze jestes z Krakowa??? Jesli tak, zapraszamy na
spotkanie - w najblizszy piatek o 18:00 miejsce jeszcze nie ustalone -
sledz watek "moje drogie Krakowianki" z 4 listopada.

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-11-14 12:33:37

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

jescze raz dzieki wielkie za zaproszenie, ale wirus mnie wciaz podgryza,
ale ja go... No ale to dopiero najwczesniej do poniedzialku :(

Pozdrawiam cieplutko

Drzewko (zagrypione chwilowo)

1. Data: 2002-11-15 01:15:27

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateusz Matuszek <m...@b...net> w
> Na drutach umiem zrobic
> oczko lewe i prawe i nic wiecej ...
hehehe, w pewnym sensie to o drutach wiesz juz wszystko (no bo reszta, to
takie tam, malpie sztuczki ;-)

Ilona
ps: witam, witam

Prośba