Witajcie- drąże temat-Czy jest możliwe,by ktoś dał znak z tamytej strony życia"ż

1. Data: 2007-04-29 16:09:55

Temat: Witajcie- drąże temat-Czy jest możliwe,by ktoś dał znak z tamytej strony życia"ż
Od: siostra <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś doświadczenia związane ze znakami od osób ,które odeszły
od was?,czy można się z nimi porozumieć,wyczuć obecność,co o tym
sądzicie?

2. Data: 2007-04-29 16:23:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:f12goe$7nt$1@news.onet.pl...
> siostra<j...@g...com>
ps.com

> Nie miałem żadnych znaków, ale też nie wierzę w żaden "tamten świat".

Nie uwierzysz, jeżeli sam nie przeżyjesz.

3. Data: 2007-04-29 16:24:11

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

siostra<j...@g...com>
> [...]

> sądzicie?

Nie miałem żadnych znaków, ale też nie wierzę w żaden "tamten świat".

P.

4. Data: 2007-04-29 17:43:03

Temat: Re: Witajcie- drąże temat-Czy jest możliwe,by ktoś dał znak z ta
Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

siostra <j...@g...com> napisał(a):

> Macie jakieś doświadczenia związane ze znakami od osób ,które odeszły
> od was?,czy można się z nimi porozumieć,wyczuć obecność,co o tym
> sądzicie?

Jak byłam młodsza i mocniej osadzona w krk, wierzyłam, że to, co mi się
zdarza, jest związane z _życiem po życiu_. A odczuwałam obecność (tak mi się
przynajmniej zdawało) osób, które niedawno odeszły (kilka tygodni po ich
śmierci). Dzisiaj - jestem na etapie twierdzenia, że wszystkie takie odczucia
są generowane przez nasz mózg i zawarte w nim zapisy,nasze myśli o zmarłych,
emocje, choć nie wykluczam, że po nabyciu kolejnych doświadczeń i przeżyciu
następnych kilku pożegnań - znajdę się w jeszcze innym miejscu postrzegania
tego tematu.

Myślę, że wiara w takie znaki oraz ewentualne ich dostrzeganie - zależą od
osobowości danego człowieka, oraz od stopnia zaangażowania w sprawy wiary w
Boga i wszystkie związane z tym tematy (życie wieczne, zmartwychwstanie itp).

Jeśli ktoś nie wierzy w życie po śmierci, jakkolwiek by ono miało wyglądać,
nie będzie też czekał na jakieś znaki - no bo kto miałby te znaki dawać, jeśli
osoba nie żyje - i tyle, i pustka, i tylko nasze o nim wspomnienia.

Często natomiast śniłam o tych zmarłych, którzy byli mi szczególnie bliscy -
ale to już chyba co innego.

Pozdrawiam.

Hanka

5. Data: 2007-04-29 18:21:49

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siostra wrote:
> Macie jakieś doświadczenia związane ze znakami od osób ,które odeszły
> od was?,czy można się z nimi porozumieć,wyczuć obecność,co o tym
> sądzicie?

Nie wiem co sadzic. Nie wykluczam.
Zainteresuje Cie moze transkomunikacja:

http://ctn.com.pl/transcomm/trans1.html
--
assembler

6. Data: 2007-04-29 22:09:43

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 18:09, siostra <j...@g...com> wrote:
> Macie jakieś doświadczenia związane ze znakami od osób ,które odeszły
> od was?,czy można się z nimi porozumieć,wyczuć obecność,co o tym
> sądzicie?

Co konkretnie (w tym przypadku, oczywiście) rozumiesz poprzez słowa
"znak", "porozumienie" i "obecność"?

Pozdrawiam,
Magda

7. Data: 2007-04-29 22:54:38

Od: path loss model <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> [...]
> Boga i wszystkie związane z tym tematy (życie wieczne, zmartwychwstanie itp).

Chyba powinnaś sprecyzować o jakiego Boga chodzi. Na przykład Katolicy,
mimo tego iż wierzą w Boga i życie po śmierci, uważają, że żadna
komunikacja ze zmarłymi nie jest już możliwa. To, co niektórym wydaje
się takim czymś być, jest kontaktem z dyabłem.

BTW to NTG

--
.plm

KF: Sky rAzor a...@w...pl ColgatesBilly He onanizm stevep szyd-erca
l...@a...pl f...@a...pl Czarna Sotnia Jacek Kawecki
a...@t...pl Okręgowy n...@o...eu m...@o...eu

8. Data: 2007-04-30 06:10:16

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siostra" <j...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Macie jakieś doświadczenia związane ze znakami od osób ,które odeszły
od was?,czy można się z nimi porozumieć,wyczuć obecność,co o tym
sądzicie?

Np. trzaskające drzwi (przeciąg wykluczony), gasnące światło w jednym
pokoju, czy też ciągły chłód w jednym pomieszczeniu? A może odczucie, że nie
jesteśmy w nim mile widziani? To wszystko w pokoju w którym umarła moja
prababcia. Nikt tam nie jest w stanie nocować (poza jej najmłodszą córką).

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

9. Data: 2007-04-30 06:26:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna N" <c...@p...pl> wrote in message

> [...]
> prababcia. Nikt tam nie jest w stanie nocować (poza jej najmłodszą córką).

Trzeszczenie szafy - jakby położono na nią dwutonowy ciężar, nigdy
wcześniej i nigdy później tego nie było (w dniu śmierci bliskiej osoby).
Stukanie w budynku - przenoszące się (budynek wybudowano na cmentarzu).
Odwiedziny zmarłego -znajomy dzieciak (duch?) (na jawie-po obudzeniu się
w wyniku kilkakrotnego stukania w drzwi pokoju) brak prądu - załącznie prądu
w pewnej chwili.
Poczucie lodowatego zimna pod pewnym drzewem i zahukanie puszczyka na
nim - prawie nad głową - po śmierci innej bliskiej osoby.
Wejście w trans i kontakt z umierającą bliską osobą - rozmowa o
dzieciach - po dwóch godzinach potwierdzenie telefoniczne o śmierci. W tym
wypadku - dzień wcześniej mail do innego członka rodziny z prośbą o
informacje i adres netowy - wcześniej brak wiedzy na temat choroby -
odczuwanie bólu w miejscu choroby...
Spotkanie zmarłych bliskich osób (odległość ~ 4m) zniknięcie - przemiana
(?) w inne osoby - dwukrotnie.
To wszystko znam z autopsji, nie z opowiadań.

10. Data: 2007-04-30 06:43:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Inne zjawiska - nie związane ze śmiercią - wiedza o złożach gazu i ropy
na danym terenie. Wyczuwane zbliżającego się wyładowania atmosferycznego.
Wyczuwanie pola elektromagnetycznego większej mocy. Bez przyrządów (różdżki,
wahadełka).
Spotkanie dwóch osób (W Krakowie - młody mężczyzna w tramwaju i
Warszawie mała dziewczynka na basenie na Szczęśliwicach - lata 60-te) o
jaskrawo zielonych "świecących" oczach - śmiech tych osób na widok
przeżytego przez mnie wstrząsu wskutek "zajrzenia do wnętrza"...
Dziewczynka zniknęła po minięciu mnie - na pustym terenie. Oba zdarzenia w
biały dzień.
Wielokrotny szok u jednego znajomego profesora, fizyka - uzyskiwał
odpowiedzi na nurtujące go pytania zanim je wyartykułował...
Asystent tego profesora zaszokowany kontaktem ze mną - zajmował się
zjawiskami paranormalnymi - nie rozmawiałem z nim wcześniej.

DO XL
WSZYSTKIE MOJE...
Neuropsychologia muzyki - konferencja
DOBRE