Witam

1. Data: 2006-03-16 07:20:36

Temat: Witam
Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu pierwszy raz wiec chcialem sie przywitac.
WITAM wszystkich!!!

a przy okazji chcialem zapytac kiedy wiadomo ze jest sie od czegos
uzaleznionym?
Mam wiele uzaleznien i chcialbym je zredukawac, ale o tym nastepnym razem.

2. Data: 2006-03-16 09:39:04

Temat: Re: Witam
Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a przy okazji chcialem zapytac kiedy wiadomo ze jest sie od czegos
> uzaleznionym?

uzaleznienie - utrata kontroli nad iloscia , czasem i miejscem zazywania...

3. Data: 2006-03-16 15:37:41

Od: X <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lechox napisał(a):

> uzaleznienie - utrata kontroli nad iloscia , czasem i miejscem zazywania...

czyli, zgodnie z powyzsza definicja, kazdy komu "urywa sie film"
powiedzmy 1x miesiac jest uzalezniony?

4. Data: 2006-03-16 20:11:19

Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mnie sie nie "urywa film"

5. Data: 2006-03-17 00:55:45

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli, zgodnie z powyzsza definicja, kazdy komu "urywa sie film"
> powiedzmy 1x miesiac jest uzalezniony?

sam sobie odpowiedz... na pewno nie jest to tzw "normalne" i warto sie
nad tym zastanowic, a wnioski niech wyciagnie ten kogo to dotyczy... ;)
najgorsze w tym jest to ze zaden uzalezniony nie wierzy w to ze jest
uzalezniony... i na tym polega caly problem...

6. Data: 2006-03-17 11:40:34

Od: X <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xman napisał(a):
> ale mnie sie nie "urywa film"

Tego nie napisałem, ani nie sugerowałem. Odniosłem się do zdania o
utracie kontroli"

"uzaleznienie - utrata kontroli nad iloscia , czasem i miejscem
zazywania..."

Mi się wydaje, że utrata kontroli nad piciem może mieć charakter
incydentalny i zakończyc się "zgonem" na jakiejś imprezie albo
permanentny i konczyć się zgonem na niemal każdej imprezie.

Pozdrawiam!

7. Data: 2006-03-18 03:06:25

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi się wydaje, że utrata kontroli nad piciem może mieć charakter
> incydentalny i zakończyc się "zgonem" na jakiejś imprezie albo
> permanentny i konczyć się zgonem na niemal każdej imprezie.

uwazasz ze nawalenie sie do niepypomnosci na KAZDEJ imprezie jest sprawa
incydentalna...?? ;-)
mam jednak wrazenie ze kazdy tzw "normalny" jak raz sie nawali to na
dlooooooogo na dosc... i zadna ludzka sila nie zmusi do do powtoorzenia....
incydentalnie to jest jak nawali sie raz na 5 lat i to dla tego ze go
impreza zaskoczyla albo zaszkodzila zakaska... ;)
sorki ale normalny ludzik to wypija drina-dwa ociera paszcze i sie bawi...
zastanowienia wymaga postawa gostka ktoory na impreze idzie po to aby
sie ino tylko nawalic...

8. Data: 2006-03-18 20:44:44

Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie stety nie mowie o alkocholu bo z tym akurat nie mam problemu. Aby sie
napic piwa musza mnie namawiac "godzinami", a "zgon" od alkocholu to ja mam
1x na poltora roku.

Mowie chyba o czyms bardziej szkodliwym dla organizmu. Z tym chyba mam
problem, choc nie wiem. A mianowicie chodzi mi o amfe. u mnie wyglada to
mianowicie tak ze jakies poltora roku temu bralem prawie codziennie (prucz
sobot i niedziel), po czym wyjechalem z kraju i nie odczuwalem takiej
potrzeby. NIe ma to nie ma, trudno. Ale jak jest to poprostu nie odmowie. I
to tez nie jest tak ze az sie trzese i nie umiem odmowic. Lubie to i jak
jest okazja to sie korzysta.
Wielu moich znajomych patrzy na mnie z podziwem ze nie odbija mi, ze jestem
taki jak bylem i wogle po mnie nie widac jakichkolwiek zmian prucz moze
utraty wagi ale i to mozna wytlumaczyc. Ciezko pracuje i czasem nie dojadam.

Co o tym sadzic???

9. Data: 2006-03-19 12:46:59

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sadzic???

... ze jest znacznie gorzej niz myslalem.... :-(

10. Data: 2006-03-20 13:17:05

Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ze jest znacznie gorzej niz myslalem.... :-(
> pozdrawiam

czyli niebawem umre???

to ja.
Nowy sie klania.