Witam

11. Data: 2006-03-20 19:02:03

Temat: Re: Witam
Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli niebawem umre???

...a to jusz tylko od ciebie zalezy... to jest twoje zycie i co znim
zrobisz jest tylko twojom sprawom... ;)

pozdrawiam...

12. Data: 2006-03-26 21:11:10

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a przy okazji chcialem zapytac kiedy wiadomo ze jest sie od czegos
> uzaleznionym?
> Mam wiele uzaleznien i chcialbym je zredukawac, ale o tym nastepnym razem.

witam - nie jestem tu pierwszy raz ale żadko zabieram głos
tak sobię myślę ze, nigdy nie wiemy od czego czego jesteśmy uzależnieni
dopóki sobie tego nie odmuwimy.
sebstian

13. Data: 2006-03-26 21:14:07

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xman" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale mnie sie nie "urywa film"
>

> Użytkownik "X" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> zazywania...

witam
moim zdaniem uzależnienie diagnozuje sie tak:
Diagnoza uzależniania od alkoholu polega na stwierdzeniu u pacjenta co
najmniej 3 z niżej wymienionych objawów które pojawiły się ostatnim roku lub
nasiliły w ostatnim miesiącu:

- chęć picia

- zmiana tolerancji na alkohol

- zespół abstynencyjny

- picie mimo widocznych szkód

- koncentracja życia w okuł picia

- utrata kontroli nad piciem

- nawroty picia po okresach

- zawężenie repertuaru zachowań do 1-2 wzorców

Pozdrowionka Sebastian

14. Data: 2006-03-27 00:57:04

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a najciekawsza jest to ze ktos kto nie ma problemu z piciem wogle sie
nad tym nie zastanawia... ;) idzie na impre wypija drina, albo i nie
wypija... bawi sie do bulu, nie mosi walnac loofy zeby zblyszczec przed
panienka... nie opowiada jakom to ma mocna glowe... albo jak dloogo mu
sie udaje nie pic...;)
bo poprostu ten temat go nie dotyczy... :-)

15. Data: 2006-03-27 12:14:21

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lechox" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>pic...;)
> bo poprostu ten temat go nie dotyczy... :-)

zaprzeczanie to pierwszy z objawów - zystem iluzji i zaprzeczeń zaczyna
działać i cała maszyn ruszyła.
a tak przy okazji alkoholik to taka osoba która liczy sobie dni abstynęcji
normalnie pijący tego nie robia, a alkoholik liczy nie ważne już jest ta
ilość bo może sie nawet w lata sie przerosdzić aby coś udowodić tak jest np
przy podpisywaniu krucjat trzeźwości w kościele ale nie jestem przeciw tego
rodzaju praktyką kazda droga jest dobra żeby nie pić no i rodziana na
przynajmiej trochę spokoju przez ten czas.

16. Data: 2006-03-28 08:46:23

Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy czytaliscie z jakim problemem sie zwracam do was, ale nie
chodzilo mi o uzaleznienie od alkocholu.

17. Data: 2006-03-28 09:19:10

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy czytaliscie z jakim problemem sie zwracam do was, ale nie
> chodzilo mi o uzaleznienie od alkocholu.

to na prawde jest srednioistotne od czego uzaleznienie ci chodzilo... w
miejsce slowa alkohol mozesz wstawic co ci tylko pasuje :-)
mechanizmy uzaleznienia sa identyczne...

18. Data: 2006-03-30 19:26:53

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzaleznionym?
> Mam wiele uzaleznien i chcialbym je zredukawac, ale o tym nastepnym razem.

tak wracając bo faktycznie dyskusja została zredukowana do jednego i na
alkohol nasz już odpowiedz, z innymi jest podobnie jak to pisał lechox
mechanizmy uzależnienia są takie same tylko różnia sie objawami.

najprościej jak to już gdzieś pisalem odmów sobie a zobaczysz czy jesteś
uzależniona, bo tak naprawdę nie wiemy od czego jesteśmy uzależniemi dopóki
sobie tego nie odmuwimy.

np. wyczytałem taki prosty test na alkochol kupujesz sobie 3 l wódy
codziennie wypjasz 100 przez 30 dni jak przejdziesz test to ok nie jesteś
uzależniona tylko warunek nie można ci wypić ani mniej ani więcej tego dnia
możesz tą sete wypic po 50 lub w drinku. ale jak ominiesz 1 dzień to też
test oblany - chodzi tu przecież o kontrole nad środkiem. powodzenia :)

19. Data: 2006-04-02 21:13:26

Od: "xman" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

dobry sposob ale nie wiem czy jednorazowy zakup takiej ilosci koki lub
innego bialego "szalenstwa" by mnie nie zrujnowal :)

20. Data: 2006-04-07 21:22:58

Od: "sebix2" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobry sposob ale nie wiem czy jednorazowy zakup takiej ilosci koki lub
> innego bialego "szalenstwa" by mnie nie zrujnowal :)

test był dal alkoholu nie wiem jak sie przekłada na inne srodki ale podobno
jest to minimalna dawka wywolująca zmiany w pracy procesora (mózgu)

a co do koki czy innego g..... to będziesz musiał zaoszczedzić albo
przynajmniej odłorzyć z bierzącej konsumbcji ( jesli zarzywasz) :))))
a tak na marginesie spid jest teraz bardzo tani dawno nie miałem okazji -
ale podobno ceny za gram siegają tyle co pare lat temu za setke.

to ja.
Nowy sie klania.
otwieram grupe wsparcia dla palących
Zaproszenie na rekolekcje