Witam!!!

1. Data: 2003-04-28 20:38:28

Temat: Witam!!!
Od: "Strega" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zupełnie nowa a grupę znalazłam szukając w sieci jakichś wzorów na
czapkę robioną szydełkiem.
Chodzi mi o taką czapeczkę z dziurkami (wiem, ze nie ejst to profesjonalny
opis, ale nie wiem, jak to inaczej nazwać) - inaczej ażurową (to chyba dobre
słowo).
Mam nadzieję, że mi jakos pomożecie.

Pozdrawiam

Strega

1. Data: 2003-04-28 21:26:58

Temat: Re: Witam!!!
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opis, ale nie wiem, jak to inaczej nazwać) - inaczej ażurową (to chyba dobre

Witaj - milo ze kolejna grupowiczka dolacza do grona maniaczek robotkowych...
Najlepiej przejrzyj sobie archiwum... kojarze ze bylo pare linkow ze
stronkami , gdzie jakies czapeczki byly...

A napisz cos o sobie - skad jestes, jakie robotki cie wciagaja najbardziej...

pozdr z Poznania
annaweronika

1. Data: 2003-04-29 08:27:26

Od: "Strega" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witaj - milo ze kolejna grupowiczka dolacza do grona maniaczek
robotkowych...

Najlepiej przejrzyj sobie archiwum... kojarze ze bylo pare linkow ze
> stronkami , gdzie jakies czapeczki byly...

Coś więcej na temat archiwum, bo jestem kompletnie zielona i nie wiem, o
czym mówisz? Gdzie ono się znajduje - czy po prostu chodzi Ci o poczytanie
tego, co ludzie piszą?

> A napisz cos o sobie - skad jestes, jakie robotki cie wciagaja
najbardziej...

Jestem z Trójmiasta, a co do robótek, to w ogóle lubię robić coś rękoma -
zaczynałam w podstawówce od koralików na szyję, teraz robię kolczyki, a co
do szydełka i drutów, to mogę jedynie pochwalić się mnóstwem szlików i
czapek oraz dwoma sweterkami.
Chcoiaż w zasadzie jest tak, ze robię coś, jak mnie "najdzie" bo moją główną
pasją jest teatr.

> pozdr z Poznania
> annaweronika

także pozdrawiam

Strega

1. Data: 2003-04-29 11:28:16

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
>
> Strega
>
> witam wsród nas maniaczek i pozdrawiam wiosennie
Kasia- Rzeszów

1. Data: 2003-04-29 19:14:40

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kasia- Rzeszów

A propos archiwum, to wystarczy jak klikniesz na duzy, granatowy napis, ktory
masz przed samym noskiem :-) pl.rec.robotki-reczne, i jest on podkreslony.
Wyskocza ci wszystkie miesiace i lata (a teraz to juz 3 roczek leci chyba...),
i jak nast. klikniesz na miesiac to wyskocza ci posty z danego miesiaca. Nie ma
sensu abys czytala wszystko (bo to chyba 1000 lat by trwalo...). Ja jestem na
grupce od listopada i co jakis czas klikam sobie na chybil trafil w jakis
miesiac i zawsze znajduje cos ciekawego. A zajrzyj na stronke naszej kolezanki
Yulki http://www.republika.pl/floralia
sa tam, podane linki do roznych stronek - moze znajdziesz cos z szydelka (a
raczej na pewno!.
Powodzenia w poszukiwaniach i robotkach.
pozdr
annaweronika :-)

Dla miłośniczek Lanarte
Stębnówka