Witam!

1. Data: 2004-08-30 12:33:38

Temat: Witam!
Od: "alex" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich (a raczej wszystkie, bo jak na razie nie zauważyłam nikogo
w rodzaju męskim)!
Od paru dni obserwowałam Wasze rozmówki i w końcu zdecydowałam się na
ujawnienie własnej osoby. Namiętnie szydełkuję, chociaż inne techniki też
nie są mi obce. Moja koleżanka "pchnęła" mnie w stronę bardziej użytkową od
firanek i serwetek i dzięki niej zainteresowałam się ubraniami. Szukając
nowych wzorów trafiłam w końcu na Usenet i całe szczęście, bo już myślałam,
że szydełkowanie zanikło we współczesnym świecie.
Mieszkam w okolicach Trójmiasta, chętnie "pogadkuję" z innymi miłośniczkami
robótek ręcznych (może i spotkanko jakieś zaliczę...)
Na razie myślę nad założeniem jakiegoś albumu czy strony, bo moje robótki
nie trzymają się mnie za długo, chyba asertywna nie jestem...
Czekam na przyjazną dłoń

1. Data: 2004-08-30 12:35:15

Temat: Re: Witam!
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Alex!
Czuj się jak u siebie.
Pozdrawiam
Honorata/Warszawa

1. Data: 2004-08-30 13:00:01

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Namiętnie szydełkuję, chociaż inne techniki też
> nie są mi obce.

Witam serdecznie!!

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

P.S. ja tez namietnie szydełkuję :)

1. Data: 2004-08-30 13:00:19

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-30 13:00:27

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowych wzorów trafiłam w końcu na Usenet i całe szczęście, bo już myślałam,
> że szydełkowanie zanikło we współczesnym świecie.

Witaj kolejna szydełkowiczko :-)
Tutaj na brak wzorków nie będziesz narzekać ;-)

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-08-30 13:17:20

Od: "alex" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za miłe powitanie, prawdę mówiąc dostałam odpowiedzi od tych osób,
których się spodziewałam. Brakuje tylko drugiej Honoraty i Moniki z Rybnika,
ale zdaje się, że coś jej się urodziło?
alex

1. Data: 2004-08-30 13:25:00

Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika chwilowo się z nami pożegnała. Przeprowadza sie do swojego domu i
nie ma chwilowo dostępu do sieci. Zapewniła nas że wróci . Dzidziusia chyba
jeszcze nie urodziła.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-08-30 14:04:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
osób,
> których się spodziewałam. Brakuje tylko drugiej Honoraty i Moniki z

mi sie niestety tez dzis urodzilo w Gdansku-Oliwie, jest tego 29 sztuk (mam
nadzieje, ze nie bedzie wiecej), w tym 10 chlopcow. Wlasnie ogladam zdjecia.
Zgadujcie, o co chodzi :)

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2004-08-30 14:10:55

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w imieniu swoim i chwilowo nieobecnej Moniki z Rybnika, która jeszcze
nie urodziła ale za to zmieniła mieszkanie.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-30 14:20:21

Od: "alex" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gupiki?

> mi sie niestety tez dzis urodzilo w Gdansku-Oliwie, jest tego 29 sztuk (mam
> nadzieje, ze nie bedzie wiecej), w tym 10 chlopcow. Wlasnie ogladam
> [...]

[OT] Koniakowskie pończochy !!!
od esterki
PYTANIE
Potrzebuje ktos wloczki?