Witam

1. Data: 2005-08-09 11:53:34

Temat: Witam
Od: " Kamila" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam na imię Kamila, jestem ze Zduńskiej Woli
i uwielbiam robótki ręczne. Robię na drutach,
szydełku oraz haftuję krzyżykami.
Właściwie to robótkuję od dzieciństwa,
zawsze mnie to wciągało.
Na drutach nauczyła mnie moja babcia,
która robiła niesamowite swetry. Niestety
ja potrafię tylko splotem lewo-prawym.
Zrobiłam już kilka swetrów takich najłatwiejszych
z wykorzystaniem tego splotu.
Na szydełku mama, która kiedyś lubiła tylko
szydełkować, teraz zaraziła się haftem krzyżykowym.
A hafować krzyżykami - ciocia, która jest maniaczką
tej techniki. Ja lubię najbardziej wyszywać małe
obrazki o różnej tematyce.
Grupę robótki-ręczne znalazł dla mnie mój chłopak
i wsiąkłam. Zdążyłam już troszkę poznać grupowiczki.
Teraz postanowiłam się przywitać. Mam nadzieję, że
się polubimy -).

Pozdrawiam miłych Grupowiczów
Kamila

2. Data: 2005-08-09 12:04:03

Temat: Re: Witam
Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wsiąkłam. Zdążyłam już troszkę poznać grupowiczki.
> Teraz postanowiłam się przywitać. Mam nadzieję, że

Witamy bardzo serdecznie!
Polubimy się z całą pewnością:)!

Pozdowienia
Justyna

3. Data: 2005-08-09 14:56:35

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplutko

Agas z Łodzi(blisko Zduńskiej Woli)

4. Data: 2005-08-09 15:05:04

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisała

> Witam,

Witamy, witamy :)))

Ja jestem tu juz rok i to byl bardzo dobry rok hihi

Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

5. Data: 2005-08-09 17:34:07

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wsiąkłam. Zdążyłam już troszkę poznać grupowiczki.
> Teraz postanowiłam się przywitać. Mam nadzieję, że

witam serdecznie:))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław