Witam

1. Data: 2004-10-11 06:19:58

Temat: Witam
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Od jakiegoś czasu podczytywałam sobie tą grupę i wreszcie
postanowiłam się odezwać! Dwa miesiące temu zostałam szczęśliwą posiadaczką
ogródka (mam swoje! 330 m, dwie brzoskwinie, cztery jabłonki, czereśnię -
mniam, orzecha włoskiego i wisienkę). I w związku z tym że stawiam na razie
swoje pierwsze nieporadnie kroki w dziedzinie ogrodniczej chciałabym prosić
bardziej doświadczone osoby o poradę.
1. Na działeczce są dwie wielkie hortensje. Kwitną na różowo. Jedna zaczęła
przebarwiać "jesiennie" brzegi liści. Czy to normalne? Jak olbrzymie kwiaty
okryć na zimę?
2. Lilie zaczęły już wypuszczać listki a do wiosny jeszcze daleko. Okrywać
je na zimę? Nic im się nie stanie jeśli już zaczęły sobie wyrastać?
3. W piwniczce znalazłam nie wysadzone w tym roku georginie. Czy taki rok
przerwy nie wpłynie na pogorszenie jakości rośliny albo jej całkowite
zaginięcie?
4. Jak wytłumaczyć mężowi że trawnik nie jest nam potrzebny (przecież ta
działeczka jest taka mała a on się upiera że chce mieć kawałek trawki :( )?
Za wszystkie ewentualne porady serdecznie dziękuję i obiecuję że jeśli ja
nabędę trochę wiedzy to również będę służyła radą.
Podrawiam ze Szczecina
Ania

P.S.
http://ogrody.agrosan.pl/ już przestudiowane!

2. Data: 2004-10-11 06:47:57

Temat: Re: Witam
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> 4. Jak wytłumaczyć mężowi że trawnik nie jest nam potrzebny (przecież ta
> działeczka jest taka mała a on się upiera że chce mieć kawałek trawki
:( )?
:))))
pojdz z mezem na ugode
i zrobcie rabatke z trawami ozdobnymi
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-10-11 07:04:02

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> 4. Jak wytłumaczyć mężowi że trawnik nie jest nam potrzebny (przecież ta
> działeczka jest taka mała a on się upiera że chce mieć kawałek trawki
:( )?

Jeszcze czego. Posiej mu trochę trawy w doniczce postaw na parapecie w
mieszkaniu - niech podcina nożyczkami ten swój trawnik a do ogródka go nie
wpuszczaj zanim całego nie zagospodarujesz roślinkami.
:-))
Pozdrawiam alternatywnie
skryba

4. Data: 2004-10-11 09:40:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za wszystkie ewentualne porady serdecznie dziękuję i obiecuję że jeśli ja
> nabędę trochę wiedzy to również będę służyła radą.

Najlepiej męża przyślij tutaj.

Pozdrawia zastępca szefa grupy boletus

5. Data: 2004-10-11 12:12:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4. Jak wytłumaczyć mężowi że trawnik nie jest nam potrzebny (przecież ta
> działeczka jest taka mała a on się upiera że chce mieć kawałek trawki
> [...]

Ja nie wiem co faceci mają w głowie nic tylko trawniki i trawnik ... ale
powiem Ci w zaufaniu że to przyzwyczajenie da się wykorzenić ale trzeba
trochę czasu ... ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: A tymczasem powiedź mu że i Ty chodzisz w spodniach (czasami) więc
też masz prawo rządzić !!!

6. Data: 2004-10-11 14:02:37

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trochę czasu ... ;-)
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: A tymczasem powiedź mu że i Ty chodzisz w spodniach (czasami)

Miłko !
Jestem za trawnikiem, moja rodzina lubi chodzić boso po czystej trawie.
Robimy sobie pikniki ,jest gdzie poleżeć.Powinien być chociaż mały skrawek
,jest też tłem dla roślin.

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2004-10-11 14:53:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wiem co faceci mają w głowie nic tylko trawniki i trawnik ...

> Serdecznie Miłka

A ostatnio nic tylko Miłka i Miłka ...

Pozdrawia niepowtarzalnie boletus

8. Data: 2004-10-11 14:54:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie Miłka
>
> PS.: A tymczasem powiedź mu że i Ty chodzisz w spodniach (czasami)
więc
> też masz prawo rządzić !!!

Rządzić w spodniach ?;-)

Pozdrawia kieszonkowo boletus

9. Data: 2004-10-11 15:08:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robimy sobie pikniki ,jest gdzie poleżeć.Powinien być chociaż mały skrawek

Popieram i polecam kilka sztuk żywego drobiu.

Pozdrawia wespół boletus

10. Data: 2004-10-11 16:31:18

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze i Ty drogi Lucjanie
Mam wrazenie, ze to ja ... że to za moja przyczyną zaczałes tak dokuczac
Miłce. DOKUCZAĆ bo to co teraz robisz to po prostu dokuczanie. Zaczyna ono
brzydnąć z minutu na minute i robi sie przykre juz nie tylko dla MIłki, ale
i dla mnie, i chyba dla wiekszości grupowiczów. Zwolnij troche prosze, bo
Twoje wypowiedzi przestaja juz byc zabawne, a robią się lekko (póki co)
ordynarne. Chyba żadna z kobiet nie chce być adorowana w taki sposób.
Przemysl to prosze.
Sugeruje przeprosiny i to na forum. Przynajmniej twarz byś odzyskał.
Pozdrawiam, Monika

Oset łubinem?
Szkodnik truskawki - pytanie
pomaranczowe pajaczki nie do wytepienia! :(
Smaragd-pytanko?
Nowy sad ... i co dalej ?