Witam...

21. Data: 2006-11-17 01:30:34

Temat: Re: Witam...
Od: Nedian <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> A ja czuje ze jestes kurwa jednym wielkim pasztetem i masz nadwage jak
> kurwa mac.

A ja czuję, że masz za mało kultury osobistej, za dużo wolnego czasu i
spotyka Cię zbyt dużo akceptacji ze strony czytelników tej grupy.

________
Nedian

22. Data: 2006-11-17 01:33:18

Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 02:30:34 +0100, Nedian napisał(a):

> A ja czuję, że masz za mało kultury osobistej, za dużo wolnego czasu i
> spotyka Cię zbyt dużo akceptacji ze strony czytelników tej grupy.

teraz powiedz co z tym zrobisz

--
Logan

23. Data: 2006-11-17 01:43:55

Od: Nedian <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan napisał(a):

> teraz powiedz co z tym zrobisz

Nic, podobnie jak Ty zresztą...
Prywatnie odczuwam tylko złość, że dorosły facet (bo nie sądzę, żeby
Bluzgacz był pierwszym lepszy smarkaczem) ma odwagę napisać coś takiego
do innego człowieka i jeszcze pewnie czuje przez chwilę tę marną
satysfakcję, jaką mogą tylko czuć ludzie jego pokroju.

N.

24. Data: 2006-11-17 07:39:27

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Nedian w news:d9c8b$455d13db$53905bc9$2013@news.chello.pl :

> [...]

> do innego człowieka i jeszcze pewnie czuje przez chwilę tę marną
> satysfakcję, jaką mogą tylko czuć ludzie jego pokroju.

Możesz poprzeć mój projekt, wtedy możesz coś zrobić

Pozdrawiam
Librix

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

25. Data: 2006-11-17 07:43:43

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Sonia w news:1163716932.231304.153330@e3g2000cwe.googlegroup
s.com :

> Masz rację. Poziom tej "rozmowy" mnie poraził. Bardzo inteligentnie
> ją przeprowadziłeś... Inwencji twórczej w tobie moc!
> Ale czego mogłam sie spodziewać po... Jak cie twój znajomek nazwał?
> Pedofilu? Czy jakos podobnie...

> Zmywam się stąd i już nie wracam :-)
> To nie moja bajka...
> Pa...

Sonia poprzyj mój projekt kar wtedy to miejsce się może zmienić.

26. Data: 2006-11-17 10:59:18

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 02:27:28 +0100, Nedian napisał(a):

> Korek samochodowy.

O czym ty glupcze opowiadasz?

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

27. Data: 2006-11-17 10:59:38

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 07:43:43 +0000 (UTC), Librix napisał(a):

> Sonia poprzyj mój projekt kar wtedy to miejsce się może zmienić.

hehehehe, nie daje rady.

28. Data: 2006-11-17 11:09:58

Od: Nedian <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny napisał(a):

> O czym ty glupcze opowiadasz?

O ludziach Twojego pokroju, których niestety można spotkać nie tylko w
cieplarnianych warunkach grup dyskusyjnych. Nie krępuj się jednak,
nawrzucaj mi tak jak tylko Ty potrafisz, w końcu to pewnie jedyna
rozrywka, która Cię dzisiaj czeka...

N.

29. Data: 2006-11-17 11:25:32

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 12:09:58 +0100, Nedian napisał(a):

> [...]
> cieplarnianych warunkach grup dyskusyjnych. Nie krępuj się jednak,
> nawrzucaj mi tak jak tylko Ty potrafisz, w końcu to pewnie jedyna

Dzisiaj jest piatek ty pojebnie, bede mial 1000 innych rozrywek, ale
zbuzgac bym cie mogl gbyby nie fakt, ze jestem spozniony 5h.

30. Data: 2006-11-17 11:39:12

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Starodawny" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> ... ze jestem spozniony 5h.

Możesz mi wierzyć że miarą Twego opóźnienia na pewno nie są godziny :)

Pozdrawiam
Andrzej

librixs
predyspozycje zawodowe
Kary na psp (część IV)
Seks z siostra
Wychowanie dzieciakow w trudnej szkole (dlugie)