Witam...

31. Data: 2006-11-17 11:43:49

Temat: Re: Witam...
Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 12:39:12 +0100, Oasy napisał(a):

> Możesz mi wierzyć że miarą Twego opóźnienia na pewno nie są godziny :)

hehe. Dobre. Wypierdalaj.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

32. Data: 2006-11-17 12:10:50

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomasz Starodawny" <n...@C...com> napisał w wiadomości

Jak "Ernest Malinowski"....

Pozdrawiam
Vicky

33. Data: 2006-11-17 12:23:50

Temat: Witam...
Od: "Sonia" <S...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny napisał(a):

> Szybko miekniesz. Idz w chuj prosta pizdo (i tak bedziesz czytac ta
> grupe.)

I tu miałeś rację... częściowo. "Wróciłam" tylko, żeby coś
dodać (czuję niedosyt, hi, hi).
Piszesz, że szybko mięknę. Tak uważasz? Twoja sprawa. Mnie to nie
tyka. W końcu jesteś zupełnie obcym mi człowiekem...
Jak się tu zapisałam, przeczytałam na szybkiego dwa wątki. Wiele
było w nich przekleństw i bzdur (m.in. w wykonaniu Twoim i
Bluzgacza). Trochę mnie to zdziwiło, bo po "kategorii" grupy
spodziewałam sie czegoś innego. Ale cóż, myślę sobie, zawsze
gdzieś pojawiają sie takie ciężkie przypadki...
Dopiero później, podczas wielce zajmującej wymiany zdań z Tobą,
przeglądnęłam trochę archiwum. I już wiedziłam, że to grupa nie
dla mnie... A szkoda, bo są tu osoby, które - jak zuważyłam - mają
wile ciekawych rzeczy do powiedzenia. Nie mam na myśli Ciebie,
oczywiście, i paru innych, gdyż trudno w Waszych przekleństwach i
bzdetach doszukać się treści...

> Idz w chuj prosta pizdo (i tak bedziesz czytac ta
> grupe.)

To taki prościutki przykład :-)
Nie jestem dziewczynką, której wydaje się, że przeklinający facet
to macho. Jestem kobietą, która wie, że przeklinający facet, to
cham.
Mi takie teksty nie są potrzebne. Znam zamienniki (czytaj: używam
trochę bardziej wykwintnych słów niż Ty). Ale cóż... Zawsze to
wiedziałam: prości ludzie używają prostego języka.
Ty, zapewne, uważasz się za wielce inteligentnego i dowcipnego
człowieka... Gratulacje.
Twoje prawo. I nawet litować sie nad Toba nie będę, bo mi to... Jest
mi to obojętne.
Jesteś żałosny, hi, hi... I gdzieś tam, w twj swojej prostocie,
zabawny...

I współczuję tej grupie. Pewnie wielu osobom się to (przeklinanie)
nie podoba. Ale cóż - każy sie bawi, jak lubi...
Ty też baw się dobrze. Ulżyj sobie... Będziesz zdrowszy :-)))

Sonka

34. Data: 2006-11-17 15:27:43

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Nov 2006 04:23:50 -0800, Sonia napisał(a):

> {...}

Ta konwersacja jest juz zakonczona. Nie dorastasz mi do piet wiec dlaczego
mialbym z toba rozmawiac? Juz sam fakt, ze myslisz ze kurw chujwo itp
uzywaja osoby tylko proste jest potwierdzajacy dla mojego zdania iz jestes
niewyksztalcona i nieobyta i kurewsko glupia ze swoja poza eleganckiej
kobiety... do wyjebania na jeden raz.

35. Data: 2006-11-17 19:17:07

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Nedian napisał(a):

> Prywatnie odczuwam tylko złość, że dorosły facet (bo nie sądzę, żeby
> Bluzgacz był pierwszym lepszy smarkaczem) ma odwagę napisać coś takiego
> do innego człowieka i jeszcze pewnie czuje przez chwilę tę marną
> satysfakcję, jaką mogą tylko czuć ludzie jego pokroju.

odczuwasz złość z powodu jego odwagi?
bardzo dziwne.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

36. Data: 2006-11-17 19:55:06

Od: "dr. Adam Kupawski" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nedian napisał(a):

> [...]
> do innego człowieka i jeszcze pewnie czuje przez chwilę tę marną
> satysfakcję, jaką mogą tylko czuć ludzie jego pokroju.

ty debilu kilka postuw nizej to samo pisales

37. Data: 2006-11-18 00:15:19

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

Jeżeli JA się oburzyłem, to naprawde w tym momencie musiałeś ostro
przesadzić. Nie wiem spod jakiego kamienia wylazłeś, ale lepiej wpełznij tam
z powrotem, wstydu oszczędź. To, co teraz napisałeś nie można nawet
zakwalifikować pod chamstwo, ani prostactwo... Mam nadzieję, że mi
wybaczysz, ale po prostu nie potrafię odnaleźć odpowiedniego określenia na
takiego bydlaka jak ty.

38. Data: 2006-11-18 00:42:05

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 01:15:19 +0100, MasterMind napisał(a):

> Jeżeli JA się oburzyłem....

Kurwa, ja sie wzruszylem po ty slowach... jebnales mnie jak obuchem w leb.

39. Data: 2006-11-18 07:24:46

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny wrote:

> Kurwa, ja sie wzruszylem po ty slowach... jebnales mnie jak obuchem w leb.

Cudownie, prawda? Czyz to nie wspaniala okazja?
Mozesz dzis zmienic swoje zycie. Odbadz pielgrzymke,
nie przeklinaj i od dzis przeprowadzaj staruszki
przez jezdnie...
--
assembler

40. Data: 2006-11-18 19:37:08

Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 02:43:55 +0100, Nedian napisał(a):

> Nic, podobnie jak Ty zresztą...

ode mnie wypierdalaj.
mi Blugacz nie przeszkadza.

> Prywatnie odczuwam tylko złość

tupnij, hehe

--
Logan

librixs
predyspozycje zawodowe
Kary na psp (część IV)
Seks z siostra
Wychowanie dzieciakow w trudnej szkole (dlugie)