Witam i o stolnice pytam

1. Data: 2003-01-25 08:41:59

Temat: Witam i o stolnice pytam
Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry!
Nazywam sie Ania. Przyznam sie ze podgladami i oczywiscie zaczytuje sie w
podawanych przepisach juz od jakiegos czasu i jestem pod wielkim wrazeniem
umiejetnosci a przede wszystkim dobrego nastroju panujacego w Waszej grupie.
Bardzo lubie gotowac ale narazie nie mam przepisu, ktorym moglabym sie
wkupic bo wszystko to co robie bylo juz setki razy omawiane na grupie. Mam
pytanie jak w temacie i mysle ze tylko Wy mozecie mi pomoc:)))) nie mam w
domu miejsca na stolnice taka drewniana a slyszalam ze sa jakies stolnice
plastikowe ktore mozna zwinac w rulon?? Czy moze ktos z Was slyszal albo wie
gdzie mozna takowa dostac w Warszawie i czy to wogole sie sprawdza???
Serdecznie pozdrawiam i zycze milego i smacznego gotowania
Ania

1. Data: 2003-01-25 11:34:44

Temat: Re: Witam i o stolnice pytam
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ANKA <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0tiij$3k2$...@n...tpi.pl...

> Dzien Dobry!

dzien dobry:-)

anya

1. Data: 2003-01-25 15:40:46

Od: "andyro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja Pani posiada i korzysta z takiej, jest zadowolona. W lutowym magazynie
"Moje Gotowanie", mozna za prawidlowe rozwiazanie krzyzowki wygrac m.in.
taka stolnice a nagrode ufundowala firma"Tupperware" Poznan ul. Ziebicka 35,
moze oni tym handluja.

1. Data: 2003-01-26 10:23:05

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"andyro" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> "Moje Gotowanie", mozna za prawidlowe rozwiazanie krzyzowki wygrac m.in.
> taka stolnice a nagrode ufundowala firma"Tupperware" Poznan ul. Ziebicka

owszem, handluja, przed wieloma laty m.innymi kupilam taka stolnice.Nalezy
znalezc ich adres, lub nr tel., bo jest to firma, ktora nie sprzedaje w
sklepach.
Ilona

1. Data: 2003-01-26 17:43:47

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od ANKA (a...@w...pl) dostałam taką:

> [...]
> moze ktos z Was slyszal albo wie gdzie mozna takowa dostac w
> Warszawie i czy to wogole sie sprawdza???

Ja nie wiem czy są w sklepach, coś takiego mają w palstikowych
naczyniach:-), tzn. Tupperware. Sprzedają to na prezentacjach, tak jak
Zepptera na przykład. Czy się sprawdza jeszcze nie wiem, bo dopiero
zamówiłam kierowana takimi przesłankami jak Ty masz. Może na
http://www.tupperware.pl/ dowiesz się coś więcej.

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

1. Data: 2003-01-27 07:54:10

Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zepptera na przykład. Czy się sprawdza jeszcze nie wiem, bo dopiero
> zamówiłam kierowana takimi przesłankami jak Ty masz. Może na

Witam!
Dzieki za podpowiedzi bede szukac ale z tego co widze to jest to
skomplikowana sprawa :(. We wszelakich grach nie mam szczescia a zanim sie
zbiore na prezentacje to ho ho ho .... Szkoda ze w normalnym sklepie nie
moge kupic takiej stolnicy ale dobrze chociaz wiedziec ze taka stolnica
istnieje :))))) Dzieki raz jeszcze.
Pozdrawiam
Ania

szegedi gulyas ver. pl