Witam i pozdrawiam....

1. Data: 2000-09-07 16:51:32

Temat: Witam i pozdrawiam....
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...szanownych uczestnikow grupy dyskusyjnej.

Przegladam rozne grupy dyskusyjne i szukam....
Szukam przyjaciol i odpowiedzi na pytania.

Przeczytalem pare artykulow z grupy i pojawila sie nadzieja,
(dla mnie) ze na niektore pytania znajde tutaj odpowiedz.

Czy mozna sie "przysiasc"?

Pozdrawiam.
--
Grzegorz

1. Data: 2000-09-07 18:23:41

Temat: Re: Witam i pozdrawiam....
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...szanownych uczestnikow grupy dyskusyjnej.

No witaj, teraz jestes jednym z nas :)

> Przeczytalem pare artykulow z grupy i pojawila sie nadzieja,
> (dla mnie) ze na niektore pytania znajde tutaj odpowiedz.
:)))) to fajnie, ze jestes tak optymistycznie nastawiony

> Czy mozna sie "przysiasc"?
Watpie, zeby ktos mial cos przeciwko.
pa
spider.

1. Data: 2000-09-07 23:00:56

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote in message <8p8h4d$b1j$1@news.onet.pl>...
> [...]
>
>Przeczytalem pare artykulow z grupy i pojawila sie nadzieja,
>(dla mnie) ze na niektore pytania znajde tutaj odpowiedz.

Witam serdecznie! Juz sie troche odsuwam, by zrobic miejsce dla Ciebie.

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-09-08 06:08:46

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote in message <8p8h4d$b1j$1@news.onet.pl>...
>...szanownych uczestnikow grupy dyskusyjnej.

Witaj Grzegorzu :)

>Czy mozna sie "przysiasc"?

Prosze bardzo, obok jest miejsce :)

Pozdrawiam serdecznie,

Marlena Lipińska

GG #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-09-08 14:18:25

Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> pisze:

M:> Prosze bardzo, obok jest miejsce :)

Dziekuje:) - czy to miejsce bylo zawsze wolne?;)

Pozdrawiam.
-------
Grzegorz

1. Data: 2000-09-08 14:18:33

Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacob <j...@f...net > pisze:

j:> Witam serdecznie! Juz sie troche odsuwam, by zrobic miejsce dla Ciebie.

Jakubie dziekuje, lecz prosze - zostan na swoim miejscu:)).

Nie odsuwaj sie nawet troche:)).

Jakubie ta grupa wydaje mi sie jest (powinna byc) najwazniejsza grupa.

"Tutaj wszystko się zaczyna!" - moim zdaniem przynajmniej.

Pozdrawiam.
------
Grzegorz

1. Data: 2000-09-08 14:18:36

Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider <s...@c...pl> pisze:

s:> No witaj, teraz jestes jednym z nas :)

Moge wiec uzywac formy mnogiej - jestesmy?:))
- ciesze sie:)

s:> :)))) to fajnie, ze jestes tak optymistycznie nastawiony

Optymistycznie nastawiony do grupy (uczestnikow) - to na pewno.

Pozdrawiam.
------
Grzegorz

1. Data: 2000-09-08 16:39:58

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge wiec uzywac formy mnogiej - jestesmy?:))
> - ciesze sie:)
ale wypowiadasz sie tylko w swoim imieniu :)
spider.

1. Data: 2000-09-08 18:07:15

Od: "sqn" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz napisał:
>...szanownych uczestnikow grupy dyskusyjnej.
(...)
>Czy mozna sie "przysiasc"?
Witka
Baw się dobrze ...
>Pozdrawiam.
>Grzegorz
również
sqn
Jacek Bączkowski

1. Data: 2000-09-08 20:16:59

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote in message <8pashr$o1b$2@news.onet.pl>...

> jacob <j...@f...net > pisze:
>
>j:> Witam serdecznie! Juz sie troche odsuwam, by zrobic miejsce dla Ciebie.
>
>Jakubie dziekuje, lecz prosze - zostan na swoim miejscu:)).
>
>Nie odsuwaj sie nawet troche:)).

Jesli nie chcesz korzystac z mojej grzecznosci, to trudno sie nazywa. Nikomu
sie nie narzucam.:-)

>Jakubie ta grupa wydaje mi sie jest (powinna byc) najwazniejsza grupa.

I ja tak uwazam tylko, ze nie wszyscy czlonkowie sa przyjaznie usposobieni
jeden do drugiego.

>"Tutaj wszystko się zaczyna!" - moim zdaniem przynajmniej.

Pozdrawiam,
jakkub

>Pozdrawiam.
>------
>Grzegorz

Teatry-sztuka czy komercja w najgorszym wydaniu
Tworzymy Telefon Zaufania
Tworzymy Telefon Zaufania
Re: czy ktos mi powie, do Monci
Eichelberger? -news weroniki +moje pytanie