Witam i pytam

1. Data: 2003-09-01 08:19:53

Temat: Witam i pytam
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was wszystkie bardzo serdecznie.
Chcę dołączyć do grupy, choć nie mogę się pochwalić wielką twórczością.
Wyszywam tylko haftem krzyżykowym. I to jedynie poduszki.
Teraz będę wyszywać obrazek z Aniołkami dla córeczki, a potem planuję zrobić
sobie serię krzywych domków.
Do tej pory wyszywałam tylko poduszki ponieważ je łatwo jest wykończyć. Nie
potrafię wykończyć ładnie serwetki czy obrazka na ścianę. Na Waszych
stronach widziałam obrazki nie tylko w ramkach, ale również naklejone (?) na
karton i w antyramach.
Czy są jakieś strony, które pomogły by mi nauczyć się ładnie wykańczać swoje
prace?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-09-01 18:18:09

Temat: Re: Witam i pytam
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś strony, które pomogły by mi nauczyć się ładnie wykańczać
swoje
> prace?

podpinam się pod Twoją prośbę...
jak dotąd moje robóki to serwety, bieżniki, sweterki, szycie.. itp..
Ostatnio zabrałam się za obrazki xxx i zbliżam się ku końcowi.. ale już
teraz głowię się jak to ładnie oprawić w ramkę...:-/

Zdradźcie jakieś patenty,,,
:-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-

1. Data: 2003-09-01 18:44:41

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:
> [...]
> karton i w antyramach.
> Czy są jakieś strony, które pomogły by mi nauczyć się ładnie wykańczać swoje

Idzie na priv, tylko napiszcie, czy doszło, bo coś mi się w wysyłaczu
psuje :(
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-09-01 19:05:32

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> karton i w antyramach.
> Czy są jakieś strony, które pomogły by mi nauczyć się ładnie wykańczać

ja po wyszyciu piorę obrazek, następnie jeszcze wilgotny prasuję używając
krochmalu w sprayu :)) potem kupuję antyramę i kolorowy brystol i wysinam
paspartu. Ostatnio zamówiłam w jednym fajnym sklepie fachowe paspartu do
wycięcia i zapłaciłam tylko 7,5 za rozmiar 30 x40 :))) jak już mamy wszystko
gotowe to tylko w antyramy i na ścianę :))

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-09-02 06:33:49

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Idzie na priv, tylko napiszcie, czy doszło, bo coś mi się w wysyłaczu
> psuje :(

Doszło. Bardzo dziękuję.

Pozdrawiam. Variete.

szydełko