Witam-jestem nowa-czy mogę sie przyłaczyć

1. Data: 2004-11-04 11:11:48

Temat: Witam-jestem nowa-czy mogę sie przyłaczyć
Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry!
Jestem Pestka. Wczoraj odkryłam to forum. Jestem pod tak wielkim wrazeniem
bogactwa tematówi pomocy-że aż mam wypieki na policzkach.
Robię przede wszystkim na szydełku. jednak ostatnio bardzo mnie interesuje
mereżka.niestety jestem w tej dziedzinie zupełnie "zeielona" .Czy mogłybyście
mi pomóc w tej dziedzinie?
Bardzo gorąco pozdrawiam

1. Data: 2004-11-04 11:25:09

Temat: Re: Witam-jestem nowa-czy mogę sie przyłaczyć
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mereżka.niestety jestem w tej dziedzinie zupełnie "zeielona" .Czy mogłybyście

Witaj cieplutko :)
Ja też jestem tutaj od niedawna , ale te dziewczyny są wspaniałe :)

Sama jestem szydełko-maniaczką.Zamierzam też wreszcie przyłożyć się i zacząc
krzyżykować.

Marzena

1. Data: 2004-11-04 11:30:04

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.A moze byś mi pomogła rozgryźć pewne elementy szydełkowe-niestety nie
mogę przez nie przebrnąć?

1. Data: 2004-11-04 12:43:53

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :-)
oczywiście, że możesz się przyłaczyć

pozdrawiam Krycha :-)

1. Data: 2004-11-04 14:19:33

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj nowa szydelko-maniaczko :)
jak juz tu trafilas, to wpadlas na dobre ;)))

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-11-04 15:49:30

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pestka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzień Dobry!
Witam :-)
Zapewniam, że będziesz tu się dobrze czuła i uzyskasz wiele cennych porad -
jestem tu dość krótko, ale dziewczyny mnie zauroczyły.
Ja też jestem szydełkomaniaczką (ale coraz częściej ze znaczącym uśmiechem
spoglądam na frywolitki i haft krzyżykowy). Aha, dziergam też troszkę na
drutach.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2004-11-04 18:18:14

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj u Nas, kochana! Cieszymy się, że nas jest coraz więcej
Aramis
www.aramis.free.pl

1. Data: 2004-11-04 18:48:22

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, witaj!
:-)))

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2004-11-05 08:21:10

Od: "Asiek" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień Dobry!
> Jestem Pestka.

Witam rowniez

Ja jestem pasjonatka haftu krzyzykowego, ale moze za szydelko tez sie kiedys
wezme (jak bede miala duuuzo czasu :)

A skad jestes?

Asia (Police)

1. Data: 2004-11-05 08:22:03

Od: "Liana" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robię przede wszystkim na szydełku. jednak ostatnio bardzo mnie interesuje
> mereżka.niestety jestem w tej dziedzinie zupełnie "zeielona" .Czy

No tak !
Kolejna maniaczka ;))
To ja już ne wiem - na pewno też będziesz tu podrzucać różne niesamowite
wzory, adresy, pokazywać swoje, z pewnością, cudowne wyroby i skończy się to
tym, że mąż założy mi kłódkę na komputer.
No bo jak inaczej: on bez obiadu, junior obesrany po pachy (właśnie kończy
rok :))), kosz na brudy pełny, że paszczę rozdziawia i ja z tysiącem
zaczętych robótek "bo wszystko to takie piękne".

Jeśli nie przeraził cię powyższy opis to oznacza, że jest to grupa w sam raz
dla ciebie :-D (ciebie też to czeka)

Witamy, witamy :))

Pozdrawiam
Liana