Witam po dłuuuuuuugiej nieobecności i od razu chwale się...

1. Data: 2006-04-15 16:11:12

Temat: Witam po dłuuuuuuugiej nieobecności i od razu chwale się...
Od: "Magdalena Seweryn" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie nie było mnie już jakiś czas, jeszcze dawniej nie udzielałam się na
niej aktywnie, ale mam nadzieję że atmosfera jest nadal tak życzliwa jak
dawniej...
A przy okazji chciałabym pochwalić się moimi "osiagnięciami" w dziedzinie
kroszonkarstwa - czyli drapania jajek...

http://magdasew.w.interia.pl/01.html

Pozdrawiam
MagdaS

2. Data: 2006-04-15 19:59:58

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji chciałabym pochwalić się moimi "osiagnięciami" w dziedzinie
> kroszonkarstwa - czyli drapania jajek...

> [...]
witaj! Jestem pełna podziwu i troszkę Ci zazdroszczę umiejetnosci ,zupełnie nie
wiem na czym to drapnie jak piszesz polega,ale sa to maleńkie dzieła i kazde w
swoim rodzaju.gratuluje i pozdrawiam maria

3. Data: 2006-04-15 21:20:21

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/
> [...]
kazde w
> swoim rodzaju.gratuluje i pozdrawiam maria

Chciałam tez obejrzeć ale niestety transfer przekroczony nie dało rady.
szkoda.

pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2006-04-16 05:40:58

Od: "Magdalena Seweryn" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety strona założona wczoraj na pierwszym bezpłatnym koncie jakie
znalazłam... Postaram się z czasem znaleźć jakieś inne, bez limitu, z możliwie
dużym transferem ale nie rujnujące mojej kieszeni ...

A drapanie jajek polega na zdrapywaniu ostrą końcówką (np noża) warstwy
barwnika ze skorupki jajka, tak aby powstał wzór...
Jak będzie zainteresowanie to może wstawię też krótki zdjęciowy pokaz
powstawania takiej kroszonki...

MagdaS

5. Data: 2006-04-16 07:56:11

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Seweryn" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e1slda$kbv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> barwnika ze skorupki jajka, tak aby powstał wzór...
> Jak będzie zainteresowanie to może wstawię też krótki zdjęciowy pokaz

http://www.gazeta.pl/usenet/

Witam .

Ja też robię trochę kroszonek ale wydrapuję brzytwą.
Słyszałam że są specjalne nożyki do drapania.

Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2006-04-16 09:19:38

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Seweryn wrote:
> [...]
> warstwy barwnika ze skorupki jajka, tak aby powstał wzór...
> Jak będzie zainteresowanie to może wstawię też krótki zdjęciowy pokaz

Zaiteresowanie jest :)

Ja skrobie nozykiem do papieru - takiego z wysuwanym ostrzem, ktora mozna
lamac fragmentami, zeby naostrzyc. Ale zawsze robie bardzo proste wzory bo
zajmuje to duzo czasu. W jakim czasie wykonalas te wszystkie pieknosci?

Zazula

7. Data: 2006-04-16 09:27:18

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Seweryn napisał:
> [...]
> A przy okazji chciałabym pochwalić się moimi "osiagnięciami" w dziedzinie
> kroszonkarstwa - czyli drapania jajek...

moj zachwyt jest nie do opisania
jeszcze nie widzialam takich pieknych pisanek
piekne to za malo powiedziane
kasias

8. Data: 2006-04-16 15:43:34

Od: "Magdalena Seweryn" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zajmuje to duzo czasu. W jakim czasie wykonalas te wszystkie pieknosci?

Jak jest to po świętach coś postaram się wstawić ;-)

Ja też skrobię nożykiem do tapet, tyle że takim nieco droższym, w metalowej a
nie plastikowej obudowie, ale mam problem z dobrymi ostrzami do niego - mam
resztkę ostrza sprzed 2 lat i nie moge dostać równie dobrych, a wypróbowałam
już kilka firm w różnych cenach...

A co do czasu - 1 taka pisanka zajmuje mi około 30 min - do godziny przy
bardzo szczegółowym wzorze, no może z wyjątkiem tych bardzo ciemnych na samej
górze - te cyzelowałam około 2 godzin każdą - ale głównie ze względu na
cieniowanie... a te ze zwierzętami na dole - jeśli mam dobre zdjęcie to max 20
min.

Jednak w tym "sezonie" wyskrobałam około 100 jajek, w czasie około 3 tygodni,
mozna więc mówić że mam wprawę dlatego idzie mi tak szybko... choć przesiloną
rękę będę pewnie jeszcze czuła z 2 tygodnie.

MagdaS

9. Data: 2006-04-16 15:54:21

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Seweryn" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e1r5v0$eqs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> A przy okazji chciałabym pochwalić się moimi "osiagnięciami" w dziedzinie
> kroszonkarstwa - czyli drapania jajek...

http://www.gazeta.pl/usenet/

Udało mi się je zobaczyc są piękne.
Moje gratulacje.

Pozdrawiam
Agnieszka

10. Data: 2006-04-16 19:51:06

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji chciałabym pochwalić się moimi "osiagnięciami" w dziedzinie
> kroszonkarstwa - czyli drapania jajek...

> [...]
witam ponownie!mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak powstaja te wzory na
jajeczkach?czy tylko patrzysz na zdjecie i na podstawie tego robisz wzór?
pozdrawiam maria

[druty+szydelko] Moda w dawnym stylu-link
Alleluja!!!
Co za gruchot...............
hitched - pilnie poszukiwany
xxx link