Witam po przerwie!

1. Data: 2001-07-09 07:02:20

Temat: Witam po przerwie!
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Ledwo człeka nie ma przez tydzień, a tu postów że hoho! Zasypało mnie po
uszy.
Dzięki za pozytywne opinie dotyczące logo grupy - miły akcent w chmurny
i duszny poniedziałek (przynajmniej w Gdańsku).
Niestety, projektu Magdy nie mogę obejrzeć :((((, a to z braku dostępu
do Internetu (mail i news tylko).
Jak wykorzystać logo? Można wydrukować, zalaminować i zrobić plakietkę
(tzw. wizytownik). Można zrobić koszulkę, banner, flagę ;))))) itp.
Oczywiście inne propozycje też mile widziane. Co do terminu (10
sierpień, godzina, bodajże ??? 13.00) absolutnie pasuje. Jeśli się
zmieni, to nie ma sprawy.
Ale żeby nie było zupełnie OT, to muszę też napisać coś o kuchni. Byłem
na tygodniowym spływie kajakowym na Czarnej Hańczy i Kanale Augustowskim
i oczywista szukałem czegoś regionalnego. Udało się. Jadłem tam
mianowicie kartacze. Cóż to takiego? Niby w sumie banalne, ale... Jest
to duży placek ziemniaczany złożony na pół z gulaszem w środku. Czyli po
prostu placek po cygańsku albo na Kaszubach zwany Plincą po Przodkowsku.
Sycące jak diabli, po jednym już ma się dosyć. Popijać oczywista piwem,
najlepsze do tego celu, to Piwo Łomża.
Z innych kulinarnych atrakcji, to świeże drożdżówki i jagodzianki
sprzedawane wzdłuż Czarnej Hańczy wprost z pomostów. Prosto z pieca!!!
Na razie to tyle, trza wracać do roboty, bo zaległości się narobiło...

Adam 'Rolek' Rolbiecki
- Kto ty jesteś? Polak mały!
- Jaki znak Twój? Koziorożec!

1. Data: 2001-07-09 07:22:46

Temat: Re: Witam po przerwie!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak wykorzysta? logo? Mo?na wydrukowa?, zalaminowa? i zrobi? plakietk?
>(tzw. wizytownik). Mo?na zrobi? koszulk?, banner, flag? ;))))) itp.
>Oczywi?cie inne propozycje te? mile widziane. Co do terminu (10
>sierpie?, godzina, bodaj?e ??? 13.00) absolutnie pasuje. Je?li si?
>zmieni, to nie ma sprawy.

swietnie, choc dalej nie wiemy na pewno GDZIE sie spotykamy (przy
kasach promu? Kolo golego faceta z widelcem?)

a iloscia postow na grupie sie nie martw, wiekszosc i tak moja!!
hehehehehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-09 08:11:23

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jak wykorzystać logo? Można wydrukować, zalaminować i zrobić plakietkę
> (tzw. wizytownik). Można zrobić koszulkę, banner, flagę ;))))) itp.
> Oczywiście inne propozycje też mile widziane.

15-metrowe graffiti na scianie ratusza, wygnioty na polu kukurydzy... ;)

> i oczywista szukałem czegoś regionalnego. Udało się. Jadłem tam
> mianowicie kartacze. Cóż to takiego? Niby w sumie banalne, ale... Jest
> to duży placek ziemniaczany złożony na pół z gulaszem w środku. Czyli po

Hmm... No to niezle sie mozna zdziwic, bo w innych rejonach to kluchy z
nadzieniem miesnym.

Jader

1. Data: 2001-07-09 08:39:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> swietnie, choc dalej nie wiemy na pewno GDZIE sie spotykamy (przy
> kasach promu? Kolo golego faceta z widelcem?)

Obiecałem wizję lokalną i słowa dotrzymam.

sadyl

1. Data: 2001-07-09 08:58:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Obieca?em wizj? lokaln? i s?owa dotrzymam.
>
>sadyl

aaaa, przperaszam, odszczekuje

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-09 22:00:37

Temat: R: Witam po przerwie!
Od: "Terry" <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> wrote in message
9ibl0k$bkc$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Dzięki za pozytywne opinie dotyczące logo grupy - miły akcent w chmurny
> i duszny poniedziałek (przynajmniej w Gdańsku).

a w dzienniku mowili, ze was zalalo.....

1. Data: 2001-07-10 09:18:51

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Terry" <e...@f...ch> napisał w wiadomości
[...]
> a w dzienniku mowili, ze was zalalo.....

Zgadza się... Lało przez kilka godzin. Wody spadło tyle, co normalnie
przez miesiąc. Wał Raduni został przerwany i woda wyleciała na ulicę.
Normalny koszmar. Ale już sie uspokoiło i nawet prześwituje słońce. Mam
nadzieję, że szybko się z tym uporają.

Adam 'Rolek' Rolbiecki
- Kto ty jesteś? Polak mały!
- Jaki znak Twój? Koziorożec!

1. Data: 2001-07-15 15:29:35

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:9ibovl$n81$...@s...man.poznan.pl...
> [...]

banalne, ale... Jest
środku. Czyli po

> Hmm... No to niezle sie mozna zdziwic, bo w innych

Za Jaderem poprę,że normalny kartacz to ogromny pyz z
kartofla startego i nafaszerowany mięsem. I nie może to być
absolutnie sprawa regionalizcji bo ja od dziecka na
Suwalszczyźnie podmieszkuję i właśnie tam kartacz wyglada
tak jak napisaliśmy z Jaderem.
To co Ty tam w rzeczywistości jadłeś?
Pozdrawiam
AgataW.