Witam ponownie

1. Data: 2011-03-26 15:47:39

Temat: Witam ponownie
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś nie mogę zawsze wracam na te grupę chyba jestem
uzależniony

Piotr M :)

2. Data: 2011-03-26 16:14:15

Temat: Re: Witam ponownie
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M :) napisał:
> Jakoś nie mogę zawsze wracam na te grupę chyba jestem uzależniony

Ja tyż..., ale jakoś jest nas coraz mniej - tak dziwnie uzależnionych :-)))
Wymieramy po prostu... ;-/

pozdr
Robert G

3. Data: 2011-03-26 18:48:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.26 16:47, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Jakoś nie mogę zawsze wracam na te grupę chyba jestem uzależniony
>
> --
> pozdrawiam
> Piotr M :)

codziennie tu zaglądam, - uzależnienie od 11 lat :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2011-03-26 18:55:25

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.26 17:14, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Ja tyż..., ale jakoś jest nas coraz mniej - tak dziwnie uzależnionych :-)))
> Wymieramy po prostu... ;-/

Nie strasz :)

Trzeba by się pokłócić - będzie weselej :)

A tak z innej beczki - Uchwalono ustawę o lekach refundowanych - postaram się ją po
opublikowanie w Dz.U. streścić, na razie z tego co czytałem to przy okienku
z waszej strony:
- sztywne ceny
- sztywne odpłatności (apteka nie ma prawa zażyczyć mniej niż wynika z tabeli)
- obniżka cen tak, ale nie wiem jak limitów (bo te decydują o odpłatności końcowej),
dlatego nie wiem czy będzie taniej, bo w tej chwili wiele aptek trzymało
niższe ceny niż urzędowe
- zmiana naliczanie odpłatności ryczałtowej - nie wg opakowania ryczałtowego ale
wedługo Definiowanej Dawki Dobowej

I kupę innych przepisów, które mi przysporzą pracy :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2011-03-26 19:10:32

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2011 17:14, robercik-us pisze:

> Ja tyż..., ale jakoś jest nas coraz mniej - tak dziwnie uzależnionych :-)))
> Wymieramy po prostu... ;-/
>
> pozdr
> Robert G

Witaj Robercie
Ja tam się czuje jeszcze całkiem całkiem jedyne co mi wymiera to
kaktusy a i tak niemrawo :)
--
Piotr M :)

6. Data: 2011-03-26 19:15:55

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2011 19:55, Jacek Kruszniewski pisze:

> Trzeba by się pokłócić - będzie weselej :)

Oj tak jacku nie ma to jak dobra dyskusja ostra jak brzytewka :)
Ja chyba nie normalny jestem bo mi nawet wojen na psi brakuje.

A co do aptek jako stary liberał jeżeli ceny będą sztywne ..... na
pewno będzie drożej tak to już jest

--
Piotr M :)

7. Data: 2011-03-26 19:19:25

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2011 19:48, Jacek Kruszniewski pisze:

> codziennie tu zaglądam, - uzależnienie od 11 lat :P

Jacek to już tak długo jesteśmy w tym zakonie o jejku to trza
jakiś jubel uczynić

--
Piotr M :)

8. Data: 2011-03-26 19:51:41

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

faktycznie długo :P
wytrwały jesteś :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

9. Data: 2011-03-27 04:41:45

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ napisał:
> faktycznie długo :P

I ja też chyba z 11 lat...
W 2000 roku kiedy miałem pierwszy swój komputer i internet założyłem na
kliencie poczty konto i tak sobie zaglądam... Komputery się zmieniały,
klienty poczty też, systemy operacyjne..., a nawyk pozostał.

Teraz już nikt się tu nawet nie kłóci, jak to bywało dawnymi czasy.

To była chyba jedna z aktywniejszych grup w polskim usenecie. Teraz
całymi tygodniami cisza.

Ludzie się chyba na fora przesiedli :-), mnie jakoś fora jednak nie
kręsą - wszystko jest tak, jak chce admin, a ja sobie pełną niezależność
cenię - w kliencie poczty ustawiam co chcę i jak chcę - półślepy jestem,
to chcę, by na ekranie było 'po mojemu'... ;-).

Oj łezka się w oku kręci...

A tak z innej beczki. Powiedzcie jak sądzicie - tak obiektywnie i bez
politycznych podtekstów - czy teraz się lepiej żyje niepełnosprawnym,
czy te 11 lat temu?

pozdrawiam
Robert G.

10. Data: 2011-03-27 08:27:34

Od: Sokol <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Mar 2011 16:47:39 +0100, Piotr M :) napisał(a):

> Jakoś nie mogę zawsze wracam na te grupę chyba jestem
> uzależniony

ja mam tak samo - ale sie nie lecze z tego :)
--
Zdzisław Sokołowski
Smutny wędkarz, bo siedzi w domu

pracowniczy "szantaz"
turnus rehabilitacyjny w formie ambulatoryjnej
inwalidzi nie powinni poruszac sie czolgami
Renta socjalna a praca
Podwyżka rent... i emerytur