Witam się po przerwie...

21. Data: 2007-04-19 18:27:53

Temat: Re: Witam się po przerwie...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 20:08:54 +0200, siliana wrote:

[...]

Nie chcę śmiecić, więc pozwalam sobie tutaj wszystkim życzliwym
podziękować.

Bankietu niestety nie przewidziałem. W niedzielę mam dyżur :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

22. Data: 2007-04-19 18:30:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 15:09:53 +0100, cherokee wrote:

> Gratulacje i zapraszamy do UK:)

Do UK nie wyjadę, bo mimo, że wspominam czasowy tam pobyt bardzo miło,
to w tym chorym kraju nie wolno mieć w kieszeni noża z blokowaną
głownią, ani z głownią dłuższą niż bodaj 3 cale.
A ja lubię noże.

:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

23. Data: 2007-04-19 19:03:56

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to w tym chorym kraju nie wolno mieć w kieszeni noża z blokowaną
> głownią, ani z głownią dłuższą niż bodaj 3 cale.

Czyli gdyby przypadkowo dopadł cię tam pewien nawiedzony skośnooki student,
z nożem (albo np. z karabinem - takich jak widać też się tam spotyka) byłbyś
zupełnie bezbronny.....

Zupełnie jak u nas....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

24. Data: 2007-04-19 20:57:50

Od: "Miro" <mirek_gi" wataw znaczek at "yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie robiles specjalizacje? Pytam bo jakis czas cie tu nie było, czy na
Ukrainie przez dwa lata czy możę poleciałeś aż do Ułan Bator na rok?
Pozdrowienia dla specjalisty.
Miro
P.S. Wybacz choremu

25. Data: 2007-04-20 04:15:55

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-19 11:58, nieco spóźniony tej wiosny, przy śmietniku wyrósł
trujący chwast z gatunku 'Marek Bieniek'. Podlany kwasem tylko posiniał,
a kolce na liściach ułożył w takie oto nieprzystojne wzorki:

> Wpadłem na chwilę, głównie się pochwalić, nie wiem, czy zostanę na
> dłużej.
> Najlepszego,
> m. (lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog).

:)

gratuluję...

BTW będziesz teraz odpracowywał edukację
przy rozbudowie Gosiewa, czy autostrady?... ;>

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

26. Data: 2007-04-20 07:30:57

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):
> ... i pozdrawiam tych, co mnie jeszcze pamiętają.

Mają Cię we wdzięcznej pamięci, choć niektórzy bywają tu bardzo doraźnie
i rzadko. Repozdrawiają!

Ty i kilku tu jeszcze lekarzy to filary tej grupy, wśród zalewu
wszelkiej maści Wilczurów, nawiedzeńców, pań domowych (jedna pani
drugiej pani...) itp.

> Widzę, ze nic się ne zmieniło. Nadal gros postów stanowią pytania o
> oberona i biorezonans, nadal grasuje Jurek od smalcu (ale tu pociesza
> mnie fakt, że długo na tej diecie nie pociągnie),

Jesteś okrutny! :-D

> nadal pisuje tu osoba,
> kóra z dysleksji próbuje uczynić cnotę (a już było tak dobrze - z prhn
> wyczytałem, że "została zatrzymana"...),

"Zatszymana".
Pssst... bo pszylezie.

nadal są tu Koledzy, co orzą na
> ugorze, którym winien jestem szacunek i uznanie.

Nie tylko Ty. Zawsze podziwiam tych, którym po wielu godzinach
wyczerpującej pracy chce się jeszcze tutaj pomagać ludziom,
merytorycznie i życzliwie. I dziękuję.

> Wpadłem na chwilę, głównie się pochwalić, nie wiem, czy zostanę na
> dłużej.

Zostań!

> m. (lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog).

Gratulacje serdeczne!
Hm... szkoda, że nie mam migreny abo co, bo zaraz bym spytała, jak już
tu jesteś ;-)
--
pa, Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

27. Data: 2007-04-23 16:57:58

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):
> [...]

> dłużej.
>
> Najlepszego,
>
> m. (lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog).
Gratulaski :)))

Od robiacej specjalizacje diagnostki :))))

Wirgo

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

Problemy ze skórą... prośba o pradę [trochę długawe]
cholesterol - kiedy zbadać
kto i jak
angielskie kleszcze
Arava - skuteczność