Witam, tu Magda z Gdyni - poprawka :))

1. Data: 2003-10-01 17:59:30

Temat: Witam, tu Magda z Gdyni - poprawka :))
Od: "fregata" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, tu Magda z Gdyni

Moje drogie Panie Robótki i Panowie Frywolici!
Czytam Was od kilku dni i z przyjemnością do Was dołączę, jeśli pozwolicie
:) Znam wiele technik robótkowych i prawie wszystkiego próbowałam (z
wyjątkiem koronek klockowych).
Chciałabym poruszyć dzisiaj dwa wątki:
1. Widziałam pytania o dobre pasmanterie. Jest w Gdyni świetna pasmanteria
"Galeria Haftu", która zajmuje się wyłącznie akcesoriami do haftu i robótek
r?cznych. Prowadzą ją dwie panie, które same wyszywają haftem gobelinowym
obrazy zaczerpnięte z wielkiego malarstwa. Naprawdę, jest co pooglądać. I
kupić można wszystko, a jeśli to coś nietypowego, to znajdą i sprowadzą.
Sklep nie ma, niestety, swojej strony www. A mieści się w Euromarkecie przy
ul. Nowowiczlińskiej, zaraz obok obwodnicy.
2. Dostałam ostatnio katalog Hobby Studio i zachwyciłam się absolutnie
trzema poduszkami, które znajdują się na górze strony 30. Ale ich cena jest
nie do przyjęcia! Dowiedziałam się, że są to wzory firmy " vervaco ", ale w
netowym katalogu vervaco ich nie ma :( Nie umiem sprawnie surfować po necie
; może ktoś wiedziałby, gdzie i w jaki sposób mogłabym to znaleźć.
Oczywiście najlepiej schematy, ale jestem gotowa sama zrobić schemat, jeśli
znajdzie się wyraźne zdjęcie.
Z góry dziękuję i serdecznie wszystkich pozdrawiam, Magda

1. Data: 2003-10-01 21:43:08

Temat: Re: Witam, tu Magda z Gdyni - poprawka :))
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tu jest link do tej firmy: http://www.vervaco.be/, moze jak te konkretne
poduszki tam znajdziesz to sie i wzor znajdzie?

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-01 21:59:24

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sklep nie ma, niestety, swojej strony www.
No, gwoli ścisłości ma swoją stronę (a szkoda, bo już sam zaproponować
zrobienie:(( pod tajemniczym;p adresem http://www.erma.net.pl/haft/, na
przyszłość - szkoda pieniędzy na firmy projektujące www - o wiele taniej i
często profesjonalniej wychodzi znalezienie sobie:) do tego jakiegoś
studenta informatyki etc. (na przykład mnie, oczywiście:)))),

pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-10-01 22:00:14

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-01 22:20:17

Od: "fregata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> Witam!
> Tu jest link do tej firmy: http://www.vervaco.be/, moze jak te konkretne
> poduszki tam znajdziesz to sie i wzor znajdzie?
>
> Monika (Hannover)

Dzieki, ale tam wlasnie szukalam i po tych wlasnie poduszkach nie ma ani
sladu :( W ogóle nie ma ich w ofercie. Wszystkie inne sa. Pozdrowionka,
Magda

1. Data: 2003-10-01 22:31:14

Od: "fregata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alTomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często profesjonalniej wychodzi znalezienie sobie:) do tego jakiegoś
> studenta informatyki etc. (na przykład mnie, oczywiście:)))),

No rzeczywiście, jest strona... a powiedziały mi, że nie mają :) Wszystko
to, co na stronie widać i wiele więcej można obejrzeć na żywo.
Aż mam ochotę zrobić sobie stronę, jak sam znalazł się chętny informatyk z
czółenkiem albo szydełkiem w ręce :)))
pozdrowienia,
Magda

1. Data: 2003-10-02 08:25:19

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często profesjonalniej wychodzi znalezienie sobie:) do tego jakiegoś
> studenta informatyki etc. (na przykład mnie, oczywiście:)))),

Tak wlasciwie to nie jest strona sklepu, tylko wystawionych tam obrazow. Z
tego co mi mowila wlascicielka, to obrazy klientek, ktore chca je sprzedac,
A sklep jest doskonale zaopatrzony w kanwy, zestawy do haftowania - ogromny
wybor wzorow Lanarte(niemal w 100% z Hobby Studio z Elblaga), kordonki,
wloczki, druty, szydelka, ostatnio tez igly do frywolitek, organizery do
mulin, ramki do nieduzych obrazkow itp.
Wiec jeszcze masz Tomku pole do popisu :-)))

Grazyna

Witam, tu Magda z Gdyni
Słoneczniki Van Gogha
Nowy program do haftu