Witam wiosennie

11. Data: 2006-03-22 20:58:43

Temat: Re: Witam wiosennie
Od: "em.gosia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy tak u mnie będzie... ech nie prędko! Jak co roku, u wszystkich
sąsiadów będzie już wiosna w pełni, a u mnie jeszcze śnieg
będzie leżał. Nawet mi forsycje kwitną jakiś tydzień-dwa
później niż sąsiadom 3 domy dalej. ;-)

Pozdrawiam (wiosennie) :)
Małgorzata

12. Data: 2006-03-22 21:04:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 21:57:57 +0100, Miłka napisał(a):

> Poza tym jak to jest takie
> małe i ledwo wyłazi z ziemi to ni jak nie wiem, roślinka siana czy
> roślinka chwast - no to większość zostaje a później jest ładnie
> zielono ...
>
> Więc dlatego zazwyczaj sieje się do małych doniczek na parapet żeby
> potem się nie głowić nad rabatką czy to chwast czy nie_chwast.

Nie mów głośno, bo szanse na ciemiernika zaprzepaścisz;)

Pozdrawiam,
Marta ze wspomnieniem Wilkowej ścieżki

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-03-22 21:19:14

Od: "em.gosia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sposób wypróbowany i wykorzystywany ale średnio się sprawdza -
mam tylko jeden w miarę dobry parapet, na pozostałych słońca nie ma
i te roślinki są strasznie wiotkie i wygięte do światła. Ale w tym
roku zrobię sobie mini tunel foliowy i tam wysieję w skrzynkach (jak
już ciepło będzie). To będzie kolejny eksperyment ;)

pozdrawiam
Małgorzata

14. Data: 2006-03-22 21:39:13

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie juz nie tylko sniegu nie ma
> ale na piaskach odmarzla calkowicie ziemia
> :)
> dzis slyszalem u siebie pierwszego skowronka
> a lazac po stawie zaliczylem pierwsza w nim tym roku kapiel
> :)))))))))))))))))))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

To może chcesz ode mnie trochę śniegu :-).
U mnie ci go dostatek .
Na ogrodzie około 30 cm warstwa tego białego.
Zaspy (głównie z dachu) są jeszcze conajmniej do pasa, a jedna usypana
zasłania mi widok z okna.
Na dodatek nocą -10 st C.
Czy ktoś wspominał o wiośnie???

Pozdrawiam zimowo - Jagoda

15. Data: 2006-03-22 21:42:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mów głośno, bo szanse na ciemiernika zaprzepaścisz;)
>
> Pozdrawiam,
> Marta ze wspomnieniem Wilkowej ścieżki

Ponoć ten pełny nie ma nasion ...

Serdecznie Miłka

PS.: Ale ... Oni kiedyś narzekali że z siewu im nie wychodzą ?!

16. Data: 2006-03-22 22:22:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na ogrodzie około 30 cm warstwa tego białego.
> Zaspy (głównie z dachu) są jeszcze conajmniej do pasa, a jedna usypana

:)
u mnie tej zimy na polach lezalo gora 10 cm sniegu
:((((((
oberwalo sie przez to moim bambusom
a w stawie wody tyle co latem w lipcu
:((((((
przewiduje susze i brak wody do podlewania
:(((((((((((((((((((((((
w poniedzialek i wtorek jezdzilem troche po Polsce
min bylem w Twoich okolicach
faktycznie prawie wszedzie jeszcze zima
:(
z pozdrowieniai i usmiechami
_hehehe

17. Data: 2006-03-23 09:27:24

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

em.gosia napisał(a):
Poza tym jak to jest takie
> małe i ledwo wyłazi z ziemi to ni jak nie wiem, roślinka siana czy
> roślinka chwast - no to większość zostaje a później jest ładnie
> zielono ...

To może siej w równe rowki a nie rozrzutem? I bedzie wiadomo, ze to coś
inne co rośnie gęsto pod sznurek to nie chwast, a resztę można usunąć.

> A perz na początku, to nawet próbowałam hodować ale jakoś nie
> chciał rosnąć (no i czemu ta trawa (!) nie chce rosnąć, może
> jakiś jej nawóz dać?) ale doczytałam że to może i lepiej ...

Dobrze wiedzieć. W tym roku spróbuję zamiast usuwać- plewić dookoła i
kompostem zasilać- może w ten sposób się pozbędę ;)

> pozdrawiam
> Małgorzata

Pozdrawiam
Ania L.

18. Data: 2006-03-23 19:12:41

Od: "em.gosia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dobrze wiedzieć. W tym roku spróbuję zamiast usuwać- plewić dookoła i
>kompostem zasilać- może w ten sposób się pozbędę ;)

Hi hi może lepiej nie, bo słyszałam że to tylko nad jednostkami
całkiem zieloniutkimi opatrzność czuwa. Poza tym ja "trawę"
(hehehe) chciałam mieć ładną. Babcia jak mi na tę "trawę"
popatrzyła ze zgrozą w oczach to poszłam do biblioteczki po atlas
roślin. Do dziś jest to rodzinny powód do radości :-))))

pozdrawiam
Małgorzata

kopczyki
Figa
Nasiona traw
zagajnik, ponownie
jak zaplanowac wymiane ziemi i inne pytania(długie)