Witam wszystkich!

1. Data: 2005-01-04 22:26:05

Temat: Witam wszystkich!
Od: Brzydula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów!

Od pewnego czasu czytam posty na tej grupie... jednak dopiero dziś
zdecydowałam się napisać.
Panuje tu miła atmosfera, więc mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do swojej
"gromady".

Powinnam coś napisać o sobie... Mam na imię Agnieszka, ale zwykle wołają
na mnie "Brzydula". Mieszkam w Sosnowcu, jednak dużo czasu spędzam w
Gliwicach, gdzie studiuję informatykę na Politechnice Śląskiej.
Co potrafię i lubię (a raczej co lubię, bo nie wiem, czy potrafię) robić?
Uwielbiam włóczęgę po górach, jazdę na rowerze (góry i Jura), czytanie
książek, a od kilku miesięcy uczę się haftu krzyżykowego. Uczę się raczej
powoli - gdyż w moim najbliższym otoczeniu nikt niestety nie ma
zamiłowania do jakichkolwiek robótek...
W najbliższym czasie planuję ... oczywiście skończyć studia :), ale także
nauczyć się szydełkowania (czy to jest trudne?) i haftować... haftować...
haftować...

Pozdrawiam Was serdecznie!

--
"Dobry seks jest wtedy, gdy nawet sąsiedzi muszą po wszystkim zapalić..."

1. Data: 2005-01-04 22:33:52

Temat: Re: Witam wszystkich!
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzydula" .
> Witam szanownych grupowiczów!

Witam serdecznie. Przyda się kolejny specjalista od informatyki.
Pytasz czy szydełko jest trudne? Dla mnie piekielnie, ale to jest sprawa
indywidualna :)
Ja najlepiej czuję druty.
--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2005-01-04 23:19:39

Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię serdecznie w naszym gronie.
Tym bardziej mi miło, bo jak się okazuje studiujesz na tej samej uczelni,
na której mój syn studiuje fizykę.
Co do szydełkowania, to jestem innego zdania niż moja poprzedniczka. Ja
szydełkuję dopiero od roku i mam sporo prac za sobą. Maja siostra zaczęła
pół roku temu i z powodzeniem dorabia sobie robiąc stringi własnego
pomysłu. A na początku twierdziła, że nie jest w stanie się tego nauczyć.
No to powodzenia - Krystyna

1. Data: 2005-01-04 23:22:20

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzydula" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczów!
Witaj serdecznie!

> W najbliższym czasie planuję ... oczywiście skończyć studia :),
popieram :-)

ale także
> nauczyć się szydełkowania (czy to jest trudne?)
ależ skąd! Po kilku próbach załapiesz bakcyla :-)))))

i haftować... haftować...
> haftować...
Też zamierzam się nauczyć haftować, ale przede mną firanki, sweter,
sukienka... Kiedy ja się wyrobię?

Pozrawiam serdecznie
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2005-01-05 08:06:31

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!!

szydelko jest łatwe i z pomocą wielu dobrych duszyczek na tej grupie
nauczysz sie go z pewnoscią blyskawicznie :)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2005-01-05 08:44:39

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupie wsród pozytywnie zakręconych.
Ja szydełkować nauczyłam się sama przy pomocy "Przyjaciólki" w latach 50.
Była piękna koronka na chusteczkę i to mnie zainspirowało do nauczenia się .
Nawet nie wiedziałam, ze to słupek a to pułsłupek itp.
Pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2005-01-05 13:17:19

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam koleżankę z Politechniki. Ja z wydziału katowickiego. Jeśli chodzi o
szydełko to nic prostszego i służę pomocą i dobrą radą, bo to mój konik :)
Pozdrawiam cieplutko z Tychów
Aga

1. Data: 2005-01-06 00:49:07

Od: "Marysia Loch" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

Ja studiuje w Krakowie na AGH.
Wlasciwie niedawno zaczelam szydelkowac
i juz jestem bliska ukonczenia dwoch serwetek :)
Mam w planach nauczyc sie krzyzyka i udoskonalic
Richelieu ale chyba jak wiekszasc tu sznownie
zgormadzonych cierpie na chroniczny brak czasu :(
i nie mam pojecia kiedy to wszystko zrealizuje.

Pozdrawiam Cie serdecznie

P.S. Szydelko jest calkiem sympatyczne :)

1. Data: 2005-01-07 10:32:23

Od: Brzydula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za miłe przyjęcie i dobre słowa :)
Z miłą chęcią skorzystam z Waszej pomocy, gdy już zasiądę z szydełkiem w
ręku... ale to dopiero po sesji :(
Mam nadzieję, że mnie nie znielubicie ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka

--
"Dobry seks jest wtedy, gdy nawet sąsiedzi muszą po wszystkim zapalić..."

1. Data: 2005-01-07 11:58:08

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> "Dobry seks jest wtedy, gdy nawet sąsiedzi muszą po wszystkim zapalić..."

Witaj!!!
Miło że dołączaszasz do nas Zapewniam cię że szydełkowanie nie jest trudne i
jeśli zaczyna nas to kręcić to daje niesamowicie wiele satysfakcji Życzę
powodzenia Iza:)

szydełkowa podwiązka - kto podpowie?
Do łodzianek=> Galeria Łódzka
[xxx] Dama w rozu-wreszcie mam schemat !!!
[xxx] poszukuję od roku
Katowice