Witam wszystkich

1. Data: 2001-12-26 23:15:19

Temat: Witam wszystkich
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka i jej rodzina Darek, Ola 11 lat, Mikołaj 1 rok 4 miesiące

b...@p...onet.pl

2. Data: 2001-12-27 10:13:36

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "kamelianda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja także pragnę się Wam przedstawić. Raptem chwilę temu minęło mi
ćwierćwiecze :-), mojemu mężowi jeszcze ze dwie zimy brak do tegoż momentu
:-) a córeczka rozbójnica-Kamelia w piękne lato obchodzić będzie krągłe 5
latek. Wszyscyśmy radzi i oczekujący z utęsknieniem, na owoc wspaniałych,
niezapomnianych wakacji- na naszego Dzidziaka :-)
--
Pozdrawiamy Was ciepło i serdecznie z ponoć serca Kociewia- z przepięknego
Starogardu Gdańskiego

jak by....;)
przedstawmy sie
Czuję niedosyt