Witam wszystkich, jestem nowa :)))

1. Data: 2003-04-04 08:43:04

Temat: Witam wszystkich, jestem nowa :)))
Od: "Inga" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Ja też dopiero co wpadłam na pomysł, że wśród tylu różnych grup może być i
taka, która i mnie interesuje.
Już od podstawówki uwielbiałam wszelkie robótki ręczne. Ale jakoś tak o
dziwo sama nie mam swoich arcydzieł, wszystko robiłam raczej dla kogoś, np.
obrusy dla mamy, z czego zawsze była przeszczęśliwa. Taka ręczna robota jest
fantastycznym prezentem np. pod choinkę. Gdy tylko uzyskałam stały dostęp do
internetu w wolnych chwilach w pracy serfowałam namiętnie w poszukiwaniu
schematów, i aż się zszokowałam ile tego można znaleźć całkowicie za darmo
:)
Dobrze, że pracodawca nie wiedział co trzymałam na swoim dysku hehe :)))))
Nawiązując do poruszonego tematu kosztów materiałów, które są niekiedy tak
wielkie, że mózg staje dęba, znalazłam w Warszawie sklep z materiałami gdzie
polska kanwa bardzo dobrej jakości i o strukturze bardzo podobnej do Aidy
kosztuje raptem 15 zł za metr bieżący. Szeroka jest na 1,5 metra ale kolor
ma tylko jeden - jasnobeżowy.
Dla zainteresowanych podaję namiary : Warszawa, ul. Marymoncka 67, tel. 834
64 36.
Pozdrawiam serdecznie
Inga
Aha, yenulka - wielkie dzięki za schematy !!!
i...@t...pl

1. Data: 2003-04-04 11:08:53

Temat: Re: Witam wszystkich, jestem nowa :)))
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inga
> Aha, yenulka - wielkie dzięki za schematy !!!

A bardzo prosze:))) i witaj na grupie:)
a co maja jeszcze na tej Marymonckiej?
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-04 12:05:29

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka <a...@n...data.pl> napisał(a):

> a co maja jeszcze na tej Marymonckiej?

> pzdr

> yenn

> --

> jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

Wiataj na grupce!

A a'propos Marymonckiej - mają tam głownie materiały pościelowe i flanele
różnej maści. Są też flizeliny, podkład z klejem płócienny, materiały obrusowe
np. len za 12zł/mb, mnóstwo podszewek.A kanwa jest faktycznie bardzo fajna.
Ale czyżby zdrożaLa? Dwa tygodnie temy kupowałam po 12złmb(chyba,że mi pamięć
zawodzi)

Pozdrawiam jeszcze raz

Ania

1. Data: 2003-04-04 12:05:44

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-04 14:35:05

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> materiały obrusowe
> np. len za 12zł/mb, mnóstwo podszewek.A kanwa jest faktycznie bardzo
fajna.

len nadajacy sie na obrus? ze splotem nadajacym sie do krzyzykowania i
merezki? i moze jeszcze w roznych kolorach??? bo mam taki super schemat na
obrus krzyzykowany jednym kolorem i obrebiany merezka, wlasnie na lnie....
tylko lnu odpowiedniego jeszcze nie znalazlam
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-04 14:55:10

Temat: Re: Witam wszystkich, jestem nowa :)))(Marymoncka) odp.dla yenn
Od: " Ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak z mereżkowaniem to nie wiem - przy obrębianiu się siepał ale nitek nie
próbowałam wyciągać. Już jest obrębiony to teraz nie sprawdzę;-).

Jest dosyć gęsty z krzyżykami trzeba się byłoby dobrze narobić. Nie jest zbyt
równomierny. Ja kupiłam ciepły żółty , był też zielony jak inne kolory nie
wiem. Najlepiej zadzwoń tam bo to była końcówka - byłam tam dzisiaj.

Ale są też fajne według pani sprzedającej pościelowe materiały gładkie
bawełniane dużo kolorów może to by Ci się nadało? Ja właśnie takie coś kupiłam
na obrus według mnie jest ok.Daj znać jeśli możesz - jeżeli ten wzór który
masz nie jest zbyt skomplikowany to z nieba mi spadłaś bo dostałam pudełko
24szt. muliny w jednym kolorze.Pisz proszę na priv. (lepiej a...@g...pl -
bo to nie ma ograniczej.

Dzięki

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2003-04-04 18:16:50

Temat: Marymoncka
Od: "Inga" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może faktycznie kanwa kosztuje 12 zł. Mają tam od groma różnych
materiałów, ostatnio kupowałam tam rónież super, wysokiej jakości tetrę na
metry dla mojego bajbuska. Poza tym na ich wizytówce jest napisane "import -
export" więc materiałów mają różnorakich pełno choć lokal jest maleńki.

1. Data: 2003-04-07 10:26:37

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witamy, witamy.
Czyli jestes Warszawianka? Warszawianki sie czesto spotykaja, tak wiec od razu
zapraszam Cie na najblizsze (pewnie juz po swietach) spotkanie.

Pozdrawiam

sekutnica

1. Data: 2003-04-10 09:40:29

Od: "Inga" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie bedzie to takie proste... Poltora miesiaca temu urodzilam maluszka
i nie bede miala jej z kim zostawic, ale byc moze zalapie sie na nastepne
spotkanie :))
Pozdrawiam
Inga

==========

1. Data: 2003-04-10 11:08:28

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga <n...@t...pl> napisał(a):

> [...]

> Inga

> ==========

> Jak mój maluszek był taki malutki to łatwiej było miię ruszyć niż teraz.
Kasieńkę w nosidełko i gdzie chciałam mogłam jechać, picia i jedzenia nie
trzeba było brać bo mamusiowy "termos"był na miejscu:-)Teraz dużo trudniej bo
muszę się dopasować do jej planu lekcji a za mała żeby funkcjonowała
samodzielnie.

Pozdrawiam (a maluszek to ona czy on?)

Ania też Warszawa (no może prawie)

OT - Kobietki, wypełniłyscie już PITy?
Pomożecie?
Och plama
wiadomosc na grupie bardzo duza - jak usunac????
czarna Aida?