Witaminy

1. Data: 2006-02-25 20:25:51

Temat: Witaminy
Od: "Jadwiga A" <?@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam anginę,grypę,brałam najróżniejsze lekarstwa i skończyło się na silnym
antybiotyku . Teraz lekarz zalecił wziąć witaminy.Sama niewiem jakie są
godne uwagi , liczę na to,że ktoś jakieś dobre wypróbowane mi poleci . Z
góry dziękuję.Jagoda

2. Data: 2006-02-26 12:09:33

Temat: Re: Witaminy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadwiga A" <?@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> antybiotyku . Teraz lekarz zalecił wziąć witaminy.Sama niewiem jakie są
> godne uwagi , liczę na to,że ktoś jakieś dobre wypróbowane mi poleci . Z

To moze Rutokal C i jakis preparat na wzmocnienie odpornosci, np. Immunal.
Po (i w trakcie brania) antybiotyku dobrze jest oczywiscie zadbac o flore
bakteryjna w jelitach, wiec zjadaj jogurty lub Trilac albo temu podobne :)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2006-02-26 21:31:34

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
flore
> bakteryjna w jelitach, wiec zjadaj jogurty lub Trilac albo temu

nadzwyczaj komercyjna iwono es:
1. dlaczego akurat rutokal c?
2. jaki preparat na wzmocnienie odpornosci (dlaczego akurat immunal)?
3. jakiej firmy jogurty?
4. dlaczego trilac, a nie lactobif czy lakcid?
5. dla jakiej firmy pracujesz i robisz na grupie biznes?

--
pozdro
ape

4. Data: 2006-02-26 22:01:25

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

supradyn (najlepiej musujacy)- imho najlepsze w tej chwili dostepne
multiwitaminy

Tomasz

immunchemia
Echostruktura jasna i niejednorodna na USG
skręcone kolano
EEG, skróty RZ, HW i FS
Klujacy bol w okolicach zeber.