Witraże

1. Data: 2004-08-17 20:52:30

Temat: Witraże
Od: "Glass Idea" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie
Zajmuję się wykonywaniem witraży techniką Tiffany'ego.
Czy jest na grupie ktoś o podobnych zainteresowaniach ?
Chętnie pogadam i wymienię się doświadczeniami.

Pozdrawiam

Krzysiek
i...@g...com.pl
www.glassidea.com.pl

1. Data: 2004-08-18 18:00:21

Temat: Re: Witraże
Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich serdecznie
> Zajmuję się wykonywaniem witraży techniką Tiffany'ego.

Ja maluję farbkami idea matowymi i transparentnymi + konturówka w
tubce.namalowałam na płytce łazienkowej/przed położeniem oczywiście/i wyszło
pięknie a tak najczęściej to na szybkach które oprawiam albo kupuję ramki ze
szkłem i mam gotowy podkład.Maluję też na szklankach i wszystkich możliwych
szklanych i porcelanowych powierzchniach.Pozdrawiam i myślę że będziemy
wymieniać się doświadczeniami. Aha....widziałam wczoraj w sklepie taśmę do
witraży ołowianą.

1. Data: 2004-08-18 18:41:23

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymieniać się doświadczeniami. Aha....widziałam wczoraj w sklepie taśmę do

ja podobnie choc mialam ochote sprobowac techniki Tiffany'ego
kupilam sobie nawet kolorowe szkla (przepiekne w warszawskiej hurtowni z
takimi artykulami mozna kupic odpadki kolorowych szkiel na wage - kawalki sa
rozne idealnie mozna je wykorzyustac w takiej technice) i tasme miedziana
ale szczerze mowiac nie wiem jak sie do tego zabrac
poza tym bardziej interesowalaby mnei bizuteria a nie same witrazyki robiona
w ten sposob bo widzialam taka na allegro i mnie zachwycila
poza tym nie mam noza do ciecia szkla i na tym wlasciwie wszystko sie
konczy...
zostalam przy malowaniu

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-18 20:10:37

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozne idealnie mozna je wykorzyustac w takiej technice) i tasme miedziana
A gdzie jest ta hurtownia? I w jakim sklepie można kupić taśmę miedzianą lub
ołowianą ? niezorientowana ania

1. Data: 2004-08-18 21:17:06

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie jest ta hurtownia? I w jakim sklepie można kupić taśmę miedzianą
lub
> ołowianą ? niezorientowana ania

sa dwie w wawie w ktorych bylam
zgubilam ulotke z ich adresami ale wiem ze maja strone www
znajde ci adres jak dasz mi chwilke :)
kasiatoya

1. Data: 2004-08-18 21:48:01

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lub
> >

> sa dwie w wawie w ktorych bylam
> zgubilam ulotke z ich adresami ale wiem ze maja strone www
> znajde ci adres jak dasz mi chwilke :)
> kasiatoya

http://www.artshobby.pl/htm/kontakt.htm

obejrzyj sobie co maja (katalog) tylko uprzedzam ceny nie sa male... :) ale
szka naprawde piekne
co do kupienia odpadow szkla (rozne szkielka na wage) to mozna je kupic
zdaje sie tylko na kaliskiego bo na przasnyckiej wydaje mi sie ze nie mieli
w ogole polecam bardziej ten na kaliskiego bo sklep jest wiekszy i maja
wiekszy wybor akcesoriow

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-19 05:45:57

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.artshobby.pl/htm/kontakt.htm
Kasiu-bardzo, bardzo dziękuję za adres. ania

xxx lilie
xxx Kwiaty,kwiaty,kwiaty,... ......
[szydełko]szukam wzorów serwet
xxx słoneczniki /prośba wielka/ i jedna gąska
nowa koleaznka na liscie pl.rec.robotki-reczne