Witryna z substancjami roślinnymi

1. Data: 2003-09-08 13:21:56

Temat: Witryna z substancjami roślinnymi
Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W połowie sierpnia założyłem witrynę o naukach przyrodniczych. Traktuje
głównie o fizyce i biologii, ale w dziale biochemia jest coś co mogłoby
zainteresować lekarzy. Są tam (częściowo będą ;) ) umieszczone informacje o
znanych polskich roślinach z ciekawostkami o nich, łącznie z substancjami w
nich występującymi i ich działaniem fizjologicznym. Są też wzory
strukturalne niektórych z tych substancji. Oczywiście, zazwyczaj związki
roślinne (szczególnie z roślin polskich) skutecznego leku nie zastąpią, ale
odpowiednio dawkowane wspomagaja wydatnie leczenie. To,co tworzę w tej
witrynie nie jest encyklopedią ziołolecznictwa, ale może przykuć uwage i
zainteresować tym ciekawym tematem.

Pozdrawiam

Maciej Panczykowski

2. Data: 2003-09-08 13:24:14

Temat: Re: Witryna z substancjami roślinnymi
Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
> W połowie sierpnia założyłem witrynę o naukach przyrodniczych.

Czy adres jest tajny?

ania

3. Data: 2003-09-08 13:30:34

Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bjhvu1$49o$1@news.onet.pl...
> "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
>

> Czy adres jest tajny?
>
> ania
>
> Przepraszam, z tego wszystkiego nie napisałem: mpancz.webpark.pl

MP

soczewki - tanio
Antygen HBs poszukuje porady
zółte paznokcie