Re: Wiyncy, wiyncy imigrantuff!

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wiyncy, wiyncy imigrantuff!
Date: Mon, 17 Jul 2023 09:26:32 +0200
<d...@g...com>

W dniu 16.07.2023 o 19:20, M. Z. pisze:

> Nie, cenę pracy dyktuje rynek, a nie chore idee politpoprawnych idiotów.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/221926
6,1,raport-polityki-stary-nowy-wrog-pis-imigranci-il
u-ich-jest-jak-zyja-gdzie-pracuja.read

(...) Z naszego doświadczenia wynika, że migranci nie unikają kontaktu z
Polakami, ale przeszkodą jest właśnie bariera językowa.
I to tę barierę wykorzystują nieuczciwi pracodawcy, jak choćby
właściciel warsztatu na Dolnym Śląsku, który zatrudnił wykwalifikowanego
mechanika z Pakistanu. Po czym zakwaterował go zimą w nieogrzewanej
przyczepie kempingowej na terenie warsztatu, odebrał mu paszport i
wymagał pracy od poniedziałku do soboty po 10 godzin na dobę, twierdząc,
że taki jest w Polsce podstawowy wymiar czasu pracy.
- Pomogliśmy mu, ale obserwujemy też wykorzystywanie noszące znamiona
handlu ludźmi, dotyczy to pracowników z Kolumbii, gdzie trwa obecnie
jakaś kampania promująca pracę w Polsce, oparta na całkowicie
nieprawdziwych informacjach. Niedawno pomogliśmy takiej osobie, która
przyjechała do naszego kraju do pracy i właściwie została pozbawiona
wolności - mówi Nazimek-Rakoczy. I zauważa, że stosunek do imigrantów
jest konsekwencją narracji w mediach. W 2015 r., kiedy straszono nimi w
kampanii, widoczny był wzrost aktów przemocy motywowanej uprzedzeniami
dotyczącymi koloru skóry, narodowości i wyznania. Wtedy ataki dotyczyły
w znacznej mierze muzułmanów lub osób, które za muzułmanów były brane.
(...)
Polacy dali się przekonać mediom, że muzułmanin to terrorysta. Dzisiaj
ta narracja wraca. Ale wiem, i to nie tylko z doświadczenia osobistego,
ale też z badań, które robiłem, że imigranci i Polacy są w stanie
znaleźć w Polsce wspólną przestrzeń. Wymaga to jednak dojrzałości tak ze
strony imigrantów, jak i polskiego społeczeństwa, ale pod jednym
warunkiem - że politycy i ich media nie będą nami manipulować, bo wciąż
na tę manipulację wielu z nas jest podatnych."

> Znaczy. Cenę pracy dyktuje rynek.
> A nie chore slogany popieprzonych lewaków.

Co tylko świadczy o tym, że spałaś na lekcjach historii i jesteś zbyt
tępa żeby ogarnąć konsekwencje.

całymi dniami wysiadującemu wygodnie na chodniku nieopodal jego firmy. Obwieś w
krańcowym zdziwieniu postawił oczy jak stare PRLowskie pięć złotych z rybakiem i
roześmiał się: ,,PO CO MI KURS I PRACA?!"

> Czarny, prosto z Maroka. Mało jest czarnych Polaków. ?

Czyli jednak smok.

> Zawiedziony mały Pietia?

> No wreszcie zajarzyłeś. Ale czarni imigranci chcą go i to bez pracy ?

To tak jak Polacy.

> No i prawidłowo, bo to czarnoskórzy byli, c'nie?

Nie. Rasistko.

> GENETYCZNIE czarnoskórzy sw najlepiej przystosowani do opalania (bo pochodzą z
Afryki), a nie biali - więc ci czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku.

Tępy rasistowski tłuku, oni pracowali. To biali się opalali.
Więc zgodnie z twoją chorą rasistowską "logiką", to ci czarni powinni
się opalać, a przy układaniu torów powinni zapierdalać biali.

> Czego nie rozumiesz?

Że tacy ludzie jak ty, mogą jeszcze publicznie i bezkarnie pisać swoje
rasistowskie brednie.

dzi-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa-oto-co-mowia-oswia
dczenia-6904619429301152a.html

> Mnie wystarczy, że afery zostały ukrócone.

LOL :)

> Cenę pracy dyktuje RYNEK. Kiedyś np. byle domorosły informatyk zarabiał krocie,
dziś kształci się rzesze informatyków, wiec jest ogromna konkurencja i cena ich pracy
spadła. Itd.

Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> No ba - inna, wręcz NIEPORÓWNYWALNIE MNIEJSZA ?

Czyli jak zwykle - im więcej faktów, ty gorzej dla faktów.
Czipy w szczepionkach w końcu znalazłaś?

LOL :)
Musisz być bardzo zdesperowana, skoro nadal nie możesz się powstrzymać.
A tyle razu już obiecywałaś :)

Bo już wiecie, że w uczciwych wyborach nie wygracie i dlatego takim
trollom jak ty pod dupami się zapaliło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr