Wklejam wan pomysl na nowa diete bo dobra (od Stonsika mam !) (OT)

1. Data: 2002-05-22 21:07:51

Temat: Wklejam wan pomysl na nowa diete bo dobra (od Stonsika mam !) (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam umiescic ja na forum. Dostalam od Kamilki i mysle,
ze zainteresuje innych

Nowa Dieta-Cud Zwana Dieta Przedszkolakow.

Zwroc uwage na fakt, ze wiekszosc dwulatkow jest szczupla.
Teraz przepis na ich sukces, w tej dziedzinie. Staje sie
dostepny dla wszystkich, w tej oto nowej diecie. Wskazana jest
konsultacja z lekarzem przed jej rozpoczeciem, w przeciwnym przypadku,
bedziesz sie musiala sie zmusiala sie z nim zobaczyc po jej
zakonczeniu, tak czy inaczej. Powodzenia!

DZIEN PIERWSZY
Sniadanie:
Jajecznica z jednego jajka, jedna grzanka z dzemem z winogron.
Zjedz dwa kesy jajecznicy, przy pomocy palcow, zrzuc reszte na
podloge. Jeden raz ugryz grzanke, nastepnie rozsmaruj dzem po
swojej twarzy i obrusie.

Drugie Sniadanie:
Cztery woskowe kredki (dowolnego koloru), garsc
ziemniaczanych czipsow, i szklanka mleka (3 lyki tylko, reszte
prosze rozlac)

Obiad:
Suchy patyk, dwie groszowki i jedna zlotowke, cztery lyki
rozgazowanego Sprite.
Zagryzka przed snem: Rzuc grzanke na podloge w kuchni.

DZIEN DRUGI
Sniadanie:
Podnies z podlogi wczorajsza, wyschnieta grzanke i zjedz ja.
Wypij pol butelki wyciagu z wanilii albo jedna
buteleczkefarbki do kolorowania jedzenia.

Drugie Sniadanie:
Polowe szminki w jaskrawym rozowym kolorze
i garsc suchego psiego jedzenia, jedna kostke lodu, jesli masz na to
ochote.

Popoludniowa przekaska:
Liz tak dlugo lizaka az sie zrobi
klejacy, zabierz na dwor, upusc do piasku. Podnies i liz tak dlugo az
zrobi sie czysty. Wtedy wnies go do domu z powrotem i upusc na dywan.

Obiad:
Maly kamyk, albo nie ugotowane ziarnko grochu, wepchnij
do lewej dziurki w nosie. Wylej sok z winogron na ubite ziemniaki,
zjedz lyzke

DZIEN TRZECI
Sniadanie:
Dwa nalesniki z duza iloscia syropu, zjedz jeden
palcami, wetrzyj syrop we wlosy. Szklanka mleka, wypij polowe, wloz
drugiego nalesnika do reszty mleka w szklance.

Po sniadaniu, podnies wczorajszego lizaka z dywanu i zliz
wloski, poloz na siedzeniu najlepszego wyscielanego krzesla.

Drugie sniadanie:
3 zapalki, kanapke z maslem orzechowym i dzemem. Wypluj kilka gryzow na
podloge.Wylej szklanke mleka na stol i wypij chlipiac.

Obiad:
Miseczka lodow, garsc czipsow, troche czerwonego
ponczu.Sprobuj wysmiac troche ponczu przez z nos jesli dasz rade.

OSTATNI DZIEN
Sniadanie:
Cwiartke tubki z pasta do zebow (jakiegokolwiek
smaku), kawalek mydla, oliwke szklanke mleka wlej do miseczki z
platkami kukurydzianymi, dodaj pol szklanki cukru. Gdy platki
zmiekna, wypij mleko a reszta nakarm psa.

Drugie sniadanie:
Zjedz okruszki chleba z podlogi w kuchni i dywanu w pokoju
goscinnym. Znajdz lizaka i zjedz go do konca.

Obiad:
Poloz spaghetti na grzbiecie psa, wloz klopsy miesne do uszu.
Wloz budyn do soku i wyssij przez rurke.

POWTORZ DIETE JESLI POTRZEBA!

1. Data: 2002-05-23 05:18:56

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

;-))))))))))))))))
Nie wytrzymam;-)))

Zaraz wysyl;am mezowi, niech wie jak go teraz bede karmic;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-05-23 06:50:07

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci
> Wskazana jest
> konsultacja z lekarzem przed jej rozpoczeciem, w przeciwnym przypadku,
> bedziesz sie musiala sie zmusiala sie z nim zobaczyc po jej
> zakonczeniu, tak czy inaczej. Powodzenia!

Mi sie wydaje, ze juz po pierwszym dniu ;-)))
I na dodatek przez kolejne glodówka, wiec efekt odchudzajacy pewny! ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-05-23 07:33:18

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postanowilam umiescic ja na forum. Dostalam od Kamilki i mysle,
> ze zainteresuje innych

- ja tylko chcę powiedzieć, że nie biorę odpowiedzialności.., ale efekty pewnie
gwarantowane...
:o)))))))))))
Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-05-24 08:03:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisala:

> Postanowilam umiescic ja na forum. Dostalam od Kamilki i mysle,
> ze zainteresuje innych
>
> Nowa Dieta-Cud Zwana Dieta Przedszkolakow.

(...)

:-))) Nawet czytając to można schudnąć - ze śmiechu.

Krycha

ciasto z truskawkami...
poratujcie - chce buleczki na slodko
Re: potrawa irlandzka