Wloczka Schachenmayr w Krakowie lub Katowicach

1. Data: 2004-12-01 13:40:35

Temat: Wloczka Schachenmayr w Krakowie lub Katowicach
Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabraklo mi wloczki, dokladniej rzecz biorac brakuje mi jednego motka. W
K-kowie na Szewskiej nie ma akturat tego koloru, ktory potrzebuje.

I teraz pytanie do Was - gdzie w Krakowie - oprócz pasmanterii w M1 i na
Szewskiej - widziałyście takie włóczki?

A moze w jakims sklepie w Katowicach? Ktos z przyszlej rodziny moglby pojsc
i mi tam kupic.

Drożdzóweczka
(Kraków)

1. Data: 2004-12-01 13:52:06

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drozdzoweczka" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szewskiej - widziałyście takie włóczki?
>
> A moze w jakims sklepie w Katowicach? Ktos z przyszlej rodziny moglby

W pasmanterii przy Matecznym jest Schachenmayr i podejrzewam, że na
Kościuszki bo to ta sama firma prowadzi.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-12-01 15:37:55

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

A mozna spytac ile te wloczki kosztuja w Polsce? Tak przykladowo np. ta z
ktorej robisz.

Z gory dzieki

Monika (hannover)

1. Data: 2004-12-01 19:04:24

Od: "Katarzyna Kuzara" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):

> A mozna spytac ile te wloczki kosztuja w Polsce? Tak przykladowo np. ta z
> ktorej robisz.

http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/wloczki.htm
tu są podane ceny
a czy ja z kolei mogę zapytać jaka jest ich cena w Niemczech ?

1. Data: 2004-12-01 19:06:22

Od: "Katarzyna Kuzara" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drozdzoweczka <d...@o...pl> napisał(a):

> A moze w jakims sklepie w Katowicach? Ktos z przyszlej rodziny moglby pojsc
> i mi tam kupic.

w Katowicach nie widziałam, ale w Chorzowie w pasmanterii za Urzędem Miejskim,
podążając w kierunku poczty są.

1. Data: 2004-12-01 19:12:42

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kuzara" <f...@W...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/wloczki.htm
> tu są podane ceny
Dzieki za link. Wychodzi, ze jak na dzisiejszy kurs zlotowki sa minimalnie
tansze.

> a czy ja z kolei mogę zapytać jaka jest ich cena w Niemczech ?
Tu np. http://shop.gedifra.de/c111.html

Co sie da to probuje kupic albo z przeceny albo w ebay, wczoraj usalo mi sie
ustrzelic 500g wloczki Schachenmayr za 10 Euro (razem z przesylka)

Pozdrawiam

Monika (hannover)

1. Data: 2004-12-01 21:57:27

Od: "Katarzyna Kuzara" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za link. Wychodzi, ze jak na dzisiejszy kurs zlotowki sa minimalnie
> tansze.

są skandalicznie drogie:)

> Co sie da to probuje kupic albo z przeceny albo w ebay, wczoraj usalo mi sie
> ustrzelic 500g wloczki Schachenmayr za 10 Euro (razem z przesylka)

hm, to na prawde udane lowy mialas...bedzie milo, jezeli czasami dasz cynk,
gdy ktos tanio sprzedawac taki fajne wloczki bedzie:))

Pozdrawiam:)
K.

1. Data: 2004-12-02 09:08:25

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> są skandalicznie drogie:)
Niestety sa drogie, ale czasem warto troche wiecej wydac no i od czasu do
czasu trzeba sobie na cos pozwolic.

Nie ma sprawy. Na poczatek: http://tinylink.com/?a40ikUvN4w
milego przegladania.

Monika (hannover)

1. Data: 2004-12-02 10:03:36

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy. Na poczatek: http://tinylink.com/?a40ikUvN4w
> milego przegladania.

Musialas mi to pokazac ??!! A na zrobienie czeka caly worek wlóczki i co?
mam nabyc nastepna ???? ide sie zastrzelic...

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2004-12-02 10:14:04

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monia" <m...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Musialas mi to pokazac ??!! A na zrobienie czeka caly worek wlóczki i co?
> mam nabyc nastepna ???? ide sie zastrzelic...

A co bedzie z tym workiem wloczki???
Zrob moze najpierw testament i zapisz mi ja ;-)

Pozdrawiam

Monika, co ludzi w obled wpedza

[Kraków] [spotkanie] [pasmanteria]
[szydełko] poduszka