Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

201. Data: 2018-05-07 13:57:06

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-07 o 13:49, LeoTar Gnostyk pisze:

> Kobiety nie przekonasz bo ona wszystko wie najlepiej.

Czyli jesteś kobietą.

https://www.youtube.com/watch?v=KLmdm5UaQ2A

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

202. Data: 2018-05-07 15:05:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dzisiaj takich zamyka się w izolowanych pomieszczeniach. Dla ich
> bezpieczeństwa oczywiście.

> Ludzie jak to ludzie, niektórzy się tną, niektórzy dla zysku albo z
> powodów jakichś zaburzeń psychicznych "traktują się" kwasem karbolowym
> http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/ojciec-pio-byl-osz
ustem-jego-stygmaty-nie-byly-znakiem-od-boga_214396.
html

I trzymaj się tego mocno!

--
XL ,,narzucająca religiantka"

203. Data: 2018-05-07 15:56:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 13:57, Kviat pisze:

> Czyli jesteś kobietą.

Kiedyś istotnie byłem mentalnie kobietą ale doznałem oświecenia i stałem
się wreszcie psychicznie mężczyzną. To co mi pozostało z tamtego okresu
życia to zdolność rozumienia kobiety. Mój umysł stał się androgyniczny
chociaż zachowałem biologicznie wszystkie cechy mężczyzny.

> https://www.youtube.com/watch?v=KLmdm5UaQ2A
>
> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Nie dziękuję bo nie ma za co. Cieszę się znakomitym zdrowiem psychicznym
i takiego stanu również tobie życzę.

LeoTar Gnostyk

204. Data: 2018-05-07 17:34:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-07 o 15:56, LeoTar Gnostyk pisze:

> chociaż zachowałem biologicznie wszystkie cechy mężczyzny.

Wszystko wiesz najlepiej, więc jesteś kobietą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

205. Data: 2018-05-07 19:07:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wszystko wiesz najlepiej, więc jesteś kobietą.

To zupełnie jak ty.
Baboszonie.

--
XL

206. Data: 2018-05-07 19:08:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/05/2018 o 18:07, XL pisze:

> To zupełnie jak ty.
> Baboszonie.

noz kurwa, przeciez ja tu jestem kobieta

--
gazebo

207. Data: 2018-05-07 21:13:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-07 o 19:07, XL pisze:

> To zupełnie jak ty.
> Baboszonie.

LOL :)
Co do twojej sugestii... nigdy nie twierdziłem, że wiem wszystko. I
wszystko najlepiej.
Tylko tobie się tak wydaje, bo nie potrafisz napisać niczego sensownego,
a brednie w stylu Nobla dla Stalina łatwo wykazać. Rasizm, antysemityzm
i fanatyzm religijny też ci nie pomagają.
Z własnej woli wymyślasz bajki (nawet podrzędny ruski troll robi to
lepiej niż ty), również o mnie. A potem zderzasz się z rzeczywistością i
dziwisz się, że wiem lepiej.
To, ze wiem lepiej od ciebie, wcale nie oznacza, że wszystko wiem
najlepiej. Po prostu twoja poprzeczka nisko wisi i nie muszę wkładać
żadnego wysiłku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

208. Data: 2018-05-07 21:44:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Z własnej woli wymyślasz bajki (nawet podrzędny ruski troll robi to
> lepiej niż ty), również o mnie. A potem zderzasz się z rzeczywistością i

Nawet to, że Boga nie ma!
Ho ho!

> wcale nie oznacza, że wszystko wiem
> najlepiej.

Czyli jednak może Bog jest?
Bierzesz to pod uwagę?

> Po prostu twoja poprzeczka nisko wisi i nie muszę wkładać
> żadnego wysiłku.

Ludzie twojego pokroju kiedy czegoś/kogoś nie rozumieją, z mety uważają
to/go za głupie/głupiego. Taki mentalny dupochron ukształtowany ewolucyjnie
- żeby pomimo swej głupoty czuć głupią (ale zawsze jakąś) wyższość.

A teraz praca domowa dla ciebie: jak to jest z tym Bogiem? Jest - czy nie?
Co ci mówi twoja ,,nienajlepsza" wiedza?

He he.

--
XL

209. Data: 2018-05-07 22:11:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-07 o 21:44, XL pisze:

> Nawet to, że Boga nie ma!
> Ho ho!

Będziesz wiedziała lepiej ode mnie, gdy wykażesz, że jest.

> Czyli jednak może Bog jest?
> Bierzesz to pod uwagę?

Mogę wziąć.
Wezmę, jeżeli podasz mi chociaż jeden argument za tym, że jest.

A czy ty potrafisz wziąć (ups... miało być wziąść) pod uwagę, że nie ma?

> Ludzie twojego pokroju kiedy czegoś/kogoś nie rozumieją, z mety uważają
> to/go za głupie/głupiego. Taki mentalny dupochron ukształtowany ewolucyjnie
> - żeby pomimo swej głupoty czuć głupią (ale zawsze jakąś) wyższość.

Ludzie mojego pokroju kiedy czegoś nie rozumieją uważają, że nie
rozumieją. I nie tworzą sobie mentalnych dupochronów w postaci bogów,
żeby na siłę udowodnić, że wiedzą lepiej.

> A teraz praca domowa dla ciebie: jak to jest z tym Bogiem? Jest - czy nie?
> Co ci mówi twoja ,,nienajlepsza" wiedza?

Wiedza mówi, że nie ma.

A teraz praca domowa dla ciebie: co ci mówi _wiedza_? Jest - czy nie?

> He he.

He he.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

210. Data: 2018-05-08 00:58:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> rozumieją. I nie tworzą sobie mentalnych dupochronów w postaci bogów,
> żeby na siłę udowodnić, że wiedzą lepiej.

Wiedza, jak WIEMY, bierze się z empirii. Skoro ta ,,wiedza mówi, że nie ma"
- gdzie i jakie są te badania, dowody?
LOL

> A teraz praca domowa dla ciebie: co ci mówi _wiedza_? Jest - czy nie?

Pytałam o wiedzę TWOJĄ ,,nienajlepszą".
Ale już udzieliłeś mi odpowiedzi - pośrednio.
Chyba dla wszystkich jest ona jasna jak słońce:
NIE WIESZ, czy Bóg istnieje. :-)))

Gorzej! - ,,wiedza" tego też nie wie.

> He he.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Prowadź, wodzu, do zdrowia!
LOL

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?