do Andrzeja Glowackiego

41. Data: 2003-01-11 17:24:45

Temat: Re: Wniosek do naczelnej izby lekarskiej o imienne ujawnienie sie lekarzy na grupie pl.sci.medycyna
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003 23:51:40 +0100, MarkBarnes wrote:

> chory czy troll?

Expert.
Po prostu Expert.
On jest jedyny w swoim rodzaju.
Wrzuć w google - na pewno dowiesz się więcej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

42. Data: 2003-01-11 18:02:45

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:

> Moje dane też poślij - dobrze.
> A żebyś miał podstawy, to uroczyście ogłaszam, że Arturek, czyli Artur Drzewiecki
to największy Arcybłazen Usenetu i ez aequo z

43. Data: 2003-01-11 18:20:19

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

sluchaj Bieniek,
zawsze byles chamski i agresywny wobec mnie, naruszales moje dobra
osobiste.
Wszystko jest w archiwum.

jezeli sie nie uspokoisz i nie zaprzestaniesz tych praktyk,
to zwroce sie do Uniwersytetu Medycznego w Lodzi o oszkodowanie za
naruszanie mojego dobrego imienia, moich dobr osobistych,
jako instytucji , ktora ci udostepnila internet dla celow sluzbowych, a
wykorystales go do Internet Abuse.

GTy ciagle Bieniek myslisz, ze to powyzywasz innych od h... k...
a potem uciekniesz i ujdzie ci to na sucho.

Przeciez Uniwersytet Medyczny w Lodzi to nie jest twoja prywata,
zebys sie nim zaslanial.

Chcesz wykorystywac internet do przestepstw internetowych, do internet
abuse, to zaloz sobie prywatne konto , plac za nie, jak kzdy obywatel.

A uzywasz sluzbowego konta, to przestrzegaj prawa, gdyz do tego zostales
zobowiany przez swojego pracodawce i nie masz tam miejsca na prywate.

Zatem badz grzeczny, prestrzegaj Netykiety, dyskutuj wylacznie
merytorycznie i nie osmielaj sie nigdy wiecej,
wypowiadac cokolwiek wobec mojej osoby, co moze mi sie nie spodobac i
moge uznac na naruszenie moich dobr osobistych.

W ogole , nigdy nikogo nie atakuj, nie obrazaj,
bo sam wiesz, ze w real-life, balbys sie tak zachowywac,
a jedynie internet stwarza ci poczucie bezkarnosci.

Ale pmietaj, ze nigdy nie jestes bezkarny, zawsze odpowiadasz za swoje
slowa, a w twoim imieniu rektor Uniwersytetu Medycznego w Lodzi,
poniewaz uzywasz konta sluzbowego, a nie prywatnego do generowania
internet abuse.

Jacek

44. Data: 2003-01-11 19:01:20

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Expert.
>Po prostu Expert.
>On jest jedyny w swoim rodzaju.
>Wrzuć w google - na pewno dowiesz się więcej.
xox.pl/~zamsz (szczególnie Expiertyza):-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

45. Data: 2003-01-12 12:01:22

Temat: Re: Wniosek do naczelnej izby lekarskiej
Od: Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> To nie jest bzdura.

Jest.

> Ustawa nie przewiduje anonimowego wykonywania zawodu lekarza.

A kto tutaj wykonuje zawód lekarza? Konkretnie na tej grupie?

> Wymaga rejestracji i identyfikacji.

Tak. Zwłaszcza w Brooklynskiej Radzie Internetu.

> Internet i usenet, jak zostalo to udokumntowane i udowodnione,
> umozliwia podszywanie sie pod inne osoby, a zatem ktos moze sie
> podszywac pod lekarza i udawac na grupie lekarza i udzielac na grupie
> pl.sci.medycyna porad medycznych jako lekarz, faktyzznie nie bedac
> lekarzem.

Już wiem. Właśnie jestem po nocnych rozmowach z terrorystami
internetowymi z USA, Niemiec, Danii i Finlandii. Będziemy się pod Ciebie
podszywać. Skoro sam piszesz, że "umożliwia"...

> Aby takim praktykom zapobiec, nalezy zapewnic ochrone wszystkim stronom,
> tak lekarzom, jak i pacjentom, dyskutantom.

Właśnie dlatego nasza organizacja terrorystyczna w porozumieniu z
największymi operatorami w Polsce i Europie przypuści zmasowaną akcję
przeciwko tobie expierdzie.

> Czy Naczelna Izba Lekarska moze zweryfikowac, czy przedpiszca, uzywajacy
> adresu e-mail:
> From:
> Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl>
>

> jest uprawniony do czytania korespondencji kierowanej do Naczelnej Izby
> Lekarskiej
> na adres:
> s...@h...org, podany na stronie glownej NIL ?

Tak. Jestem uprawniony. Jak chcesz to Ci prześlę z tego adresu maila misió.

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

46. Data: 2003-01-12 23:41:49

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Jan 2003 12:01:22 +0000 (UTC),Michał Cieślicki
<yoshi@expierd_jest_gupi.pl>, napisał/a:

[....}

Expierd napisał na Ciebie skargę na pl.regionalne.warszawa :-))))

Podsyłam:
==============
Jacek <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie co mam zrobic z osoba, ktora pisze z adresu:
> From:
> Michał Cie&#65533;licki <y...@a...pl>
> jak ponizej.

Gliwice nie leżą w Warszawie. Sprawdź moduł GPS w self(EGO), coś ci się
chyba znowu ...... :(

47. Data: 2003-01-20 16:15:38

Temat: Re: do Andrzeja Glowackiego
Od: "Andie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <jcs[wytnijto]@o2 atupostawkropke pl> napisał w
wiadomości news:3e1dd63e$1@news.home.net.pl...
> [...]
> kulturalne posty "napastliwym" wypowiedziom kogos-tam.
> Cieszy mnie to, ze mnie tak trafnie :))) oceniles po jedynie
> chyba dwoch postach. :)
> Pomimo duzej wrazliwosci i wrodzonej mi kultury osobistej,
> bede musial pewnie zweryfikowac Twoja ocene mojej taktownosci.
> Otoz - nie jestem w stanie zrozumiec:
> PO KIEGO DIABLA napisales przed chwila 4-krotnie posty o
> tresci
> <CYTUJE>
> Moje sugestie poszły na priva.
> <KONIEC CYTATU>
> ????????????????????????????????????????????????????
????
> Czyzby wielu grupowiczow mialo jednak racje krytykujac Cie
> za zasmiecanie grupy?
> TAK KONIECZNIE CHCESZ SIE POPISAC PRZED NAMI
> POKAZUJAC, ZE COSTAM WIESZ i wysylasz te swoja wiedze
> na priva???
> TOZ TO OBJAW MEGALOMANII... :(((
>
> Pozdrawiam
> Janusz vel Hoody