Woda w uszach

1. Data: 2004-12-10 19:46:31

Temat: Woda w uszach
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mial robiony drenaz uszu?Tzn usuwanie wody?
Syn na ciagle zapalenia uszy ,nie wiem jaka moze byc przyczyna.Gdy ostatnio
bylismy u laryngologa ,stwierdzil ze ma wode w uszach,ale na razie nie kazal
jej usuwac.Nie wiem co o tym myslec.Dzisiaj walczymy z kolejnym zapaleniem
:(

Magda

2. Data: 2004-12-10 20:11:39

Temat: Re: Woda w uszach
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka wrote:
> Czy ktos mial robiony drenaz uszu?Tzn usuwanie wody?

Nie wiem czy to chodzi o to samo ale tydzień temu laryngolog przekuła Małej
(5 lat) wypełniony pęcherz wodą. Ponad miesiąc temu bolały ją uszy, brała
antybiotyk od pediatry a ta dała jeszcze na prośbę skierowanie do
laryngologa - termin oczekiwania 3 tyg. W rezultacie po wizycie w przychodni
u laryngologa przerażona poszłam prywatnie i właśnie ta p. doktor wykonała
ten zabieg i przepisała kolejny antybiotyk. W poniedziałek idziemy na
kontrolę, mam nadzieję, że już będzie wszystko dobrze.

pzdr.
Ania

3. Data: 2004-12-10 20:59:23

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ten zabieg i przepisała kolejny antybiotyk. W poniedziałek idziemy na
> kontrolę, mam nadzieję, że już będzie wszystko dobrze.

U nas zaczelo sie od tego ze syn gorzej slyszal,poszlismy do
laryngologa,ktory skierowal go na badanie sluchu aparacikiem(nie wiem jak
sie nazywa),wyszlo ze ma niedosluch i nie wiem jakim cudem ze ma wode w
uszach(a moze to widac przy badaniu laryngologicznym),do tego przerosniety
migdalek(trzeci).
Dostalismy skierowanie do laryngologa w szpitalu.udalismy sie tam.Syn mial
znowu badany sluch tym razem normalnie bez aparatury.Wyszesl ok.Tak wiec
lekarka kazala wstrzymac sie z drenazem oraz wycieciem migdala,ktory nie
rosnie.
W pazdzierniku syn mial zapalenie uszu,dostal antybiotyk.Miesiac mielismy
spokoj,dzisiaj znowu powtorka.martwie sie o niego bo strasznie cierpi.15
grudnia jedziemy ponownie do lekarza do szpitala.Obawiam sie ze jednak tym
razem zadecyduje aby pozbyc sie tej wody,o ile sama nie wyelciala-dzisiaj
wyciekla ropa z uszka.Ech,sama nie wiem co o tym wszystkim myslec.

Magda

4. Data: 2004-12-10 21:06:03

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-12-10 21:10:27

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka wrote:

> [...]
> tej wody,o ile sama nie wyelciala-dzisiaj wyciekla ropa z
> uszka.Ech,sama nie wiem co o tym wszystkim myslec.

Ja poszłabym do jeszcze jednego lekarza. U nas p. doktor w przychodni
stwierdziła, że Mała nie słyszy jak trzeba i powiedziała to babci bo to ona
z nią była (praca mi nie pozwoliła). My w domu nic nie zauważylismy dlatego
też przerażeni pojechalismy popołudniu prywatnie a tam diagnoza jak opisałam
wcześniej. Co będzie dalej okaże się w poniedziałek, odezwij się na priva po
weekendzie to zdam Ci relację jeżeli chcesz.

pzdr.
Ania

6. Data: 2004-12-12 11:23:54

Od: "DZ" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyszlo ze ma niedosluch i nie wiem jakim cudem ze ma wode w
> uszach(a moze to widac przy badaniu laryngologicznym),do tego
> przerosniety
> migdalek(trzeci).
czesc,
przewlekle zapalenie uszu czesto wikla sie postepujacym niedosluchem, a
przyczyna tego zapalenie uszu i zalegania w nich plynu czesto bywa wlasnie
powiekszenie trzeciego migdalka (co moze byc zwiazane np z alergia, a
powodowac nie tylko zapalenia uszu ale i rowniez zes. zatokowo-oskrzelowy
ktory objawiac sie bedzie czestymi zakazeniami dolnych drog oddechowych,
kaszlem i innymi objawami astmopodobnymi)

jakimi to metodami byl badany twojo maluch? samą obecnosc plynu w uszach
stwierdza sie normalnym badaniem laryngologicznym, ale zeby stwierdzic
powiekszenie III migdlaka konieczna jest fiberoskopia albo badanie RTG. czy
takie badania zostalo wykonane w waszym przypadku?

D.Z.

7. Data: 2004-12-12 14:48:16

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DZ" <z...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> jakimi to metodami byl badany twojo maluch?

Laryngologicznie-trabka w uchu,nastepnie badanie sluchu specjalna
aparaturka-mial wlozony mierniczek do ucha,oraz badanie sluchu inna metoda
czyli kobietka mowila do niego szpetem i kazala powtarzac.

samą obecnosc plynu w uszach
> stwierdza sie normalnym badaniem laryngologicznym,

Dokladnie tak.

ale zeby stwierdzic
> powiekszenie III migdlaka konieczna jest fiberoskopia albo badanie RTG.
czy
> takie badania zostalo wykonane w waszym przypadku?

Bylo wykonane badaie EKG oraz badanie paluchem,wrrr.

Magda

8. Data: 2004-12-12 15:04:12

Od: "DZ" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylo wykonane badaie EKG oraz badanie paluchem,wrrr.
EKG??
chyba nie to mialas na mysli..

D.Z.

9. Data: 2004-12-12 15:56:14

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> EKG??
> chyba nie to mialas na mysli..

O matko,przepraszam,tata ma migotanie przedsionka i wlasnie mial robione EKg
stad moja pomylka.Oczywiscie chodzilo o RTG :-)

Magda

10. Data: 2004-12-12 18:10:35

Od: "DZ" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzilo o RTG :-)
no to jedno nie rozumiem...jezeli RTG wykazalo przerost migdalka, to jak
drugi lekarz to wykluczyl?
jednak przerost migdalka+plyn w uchu > jednak sklada sie w jakas calosc...no
i wymagalo rozwazenia leczenia operacyjnego..

D.Z.

Niesmiala prosba
PRZYKRY ZAPACH Z UST (izraelska metoda CO2)
PRZYKRY ZAPACH Z UST (izraelska metoda CO2)
Wieczny wysięk (woda) w kolanie :-(
KIWI pytanie