Wodka w pomaranczach

1. Data: 2008-02-12 02:44:06

Temat: Wodka w pomaranczach
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam taki przysmak na nastepne party, ktory znalazlam w internecie -
- tylko pamietajcie, ze to jest bardzo mocny przysmak:
2 pomarancze
1 paczka galaretki pomaranczowej
1/2 szklanki wrzatku
1/2 szklanki wodki

Przeciac pomarancze na pol, wydrazyc. Odrzucic miazsz albo uzyc do
czegos innego. Wsadzic polowki pomaranczowych skorek do zamrazalnika.
Rozpuscic galaretke we wrzatku, po kilku minutach, gdy przestygnie,
dodac wodke. Wymieszac, wlac do polowek pomaranczowych skorek
umieszczonych w szklance czy kubku, zeby zachowac poziom. Zamrozic.
Pociac w osemki jak prawdziwe pomrancze. Podac zamrozone z ostrzezeniem,
ze to mocny alkohol.

MB

2. Data: 2008-02-12 03:02:02

Temat: Re: Wodka w pomaranczach
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> umieszczonych w szklance czy kubku, zeby zachowac poziom. Zamrozic.
> Pociac w osemki jak prawdziwe pomrancze. Podac zamrozone z ostrzezeniem,

Tu mozna zobaczyc zdjecie ze strony, ktora podaje ten przepis:

http://www.foodtv.ca/DMM/O/R/Orange_Slice_Jello_Shot
s_003.jpg

Jeszcze dodam, ze talerz, na ktorym ulozylam te osemki tez byl trzymany
w zamrazalniku przez pol godziny.

MB

3. Data: 2008-02-12 14:02:41

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to ladne!
Czy mozna zamiast tradycyjnej galaretki uzyc takiej z agar?
pzdr.
psycho

4. Data: 2008-02-13 04:18:28

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to będzie fajne ale czy 1/2 wody + 1/2 wódki to mocny alkohol ?

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

5. Data: 2008-02-13 11:04:36

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 04:02, Magdalena Bassett wrote:
> [...]
s_003.jpg
> Jeszcze dodam, ze talerz, na ktorym ulozylam te osemki tez byl trzymany

Ech, a potem pewnie wszędzie Ci się pętały skórki po pomarańczach...
Tak sobie myślę: - jakby skórki wcześniej usmażyć w cukrze?

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2008-02-13 16:42:23

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> [...]
tiaaaa.... jak sie nachleją to potem naczynia rozrzucają... :-)))

spryciulka - zakąski Ci sie nie chce robić...

pomysl fajny, będe musiał przetestować...

--
serdeczności! zbisa

7. Data: 2008-02-13 16:59:32

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

ots_003.jpg

> Ech, a potem pewnie wszędzie Ci się pętały skórki po pomarańczach...
> Tak sobie myślę: - jakby skórki wcześniej usmażyć w cukrze?
>
> -

Obok talerza podalam mala miseczke na te skorki. Nie wyobrazam sobie
polowek pomaranczowych skorek usmazonych w cukrze. Czy zachowaja
ksztalt? chyba nie, a chodzi o to, zeby mozna nalac te galaretke w te
polowki i zeby tak zastygla, inaczej nie bedzie wygladac, jak
pomaranczowe osemki.

MB

8. Data: 2008-02-13 20:15:16

Od: Diabełsön <hellboy@satan.órg> szukaj wiadomości tego autora

psychogirl pisze:
> Ale to ladne!
> Czy mozna zamiast tradycyjnej galaretki uzyc takiej z agar?
> pzdr.
> psycho

no zamiast gararaetki twoja matóla urzywa tesz tego białego syropu, co
jej z kutasa skapnie

9. Data: 2008-02-13 20:37:09

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13r68fmh162r02c@corp.supernews.com...

> [...]
> chyba nie, a chodzi o to, zeby mozna nalac te galaretke w te polowki i
> zeby tak zastygla, inaczej nie bedzie wygladac, jak pomaranczowe osemki.

Natchnęłaś mnie właśnie pomysłem do pracy. Ćwiartki bardzo ładnie zachowują
kształt... robię to w głębokim cukrze... a połówki? Za kilka dni sprawdzę,
bo walczę z grypą, żona w delegacji i nikogo, kto by przyniósł odpowiednią
ilość pomarańczy do eksperymentów. Ale w poniedziałek się to skończy, to
potem opiszę wrażenia... tym bardziej, że właśnie przesuwa mi się przed
myślą sernik ze skórkami

Pzdr
Paweł

10. Data: 2008-02-13 21:23:10

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> Natchnęłaś mnie właśnie pomysłem do pracy. Ćwiartki bardzo ładnie
> zachowują kształt... robię to w głębokim cukrze...

Opisz, jak to robisz. W sloikach? czy cukier Ci sie zbryla? Jak dlugo,
zanim stana sie "kandyzowane"?

> [...]
> poniedziałek się to skończy, to potem opiszę wrażenia... tym bardziej,
> że właśnie przesuwa mi się przed myślą sernik ze skórkami

koniecznie napisz, co z tego wyszlo.
MB

Patelnia beztluszczowa - ktos uzywa? Jaka kupic?
Szybkie proste ciasto ?????
Test
Foremki silikonowe
Uniwarez Filmy Gry muzyka programy rapidshare za free i wiele więcej