Wodka w pomaranczach

11. Data: 2008-02-13 21:33:52

Temat: Re: Wodka w pomaranczach
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 21:37, "bazyli4" wrote:
> [...]

Sorry, ale tak mi to jakoś mało elegamcko wygląda.

> Nie wyobrazam sobie

Myślę, że tak.
Dotychczas, jak gotowałam, to żadne skórki się nie rozgotowały.
A potem i tak trzeba je wstawić do jakieś filiżanki (końcówka PETa?),
by galaretkę w środku utrzymały.

Ha! Trzeba pamiętać, by pokroić pomarańcze wzdłuż! Bo ja, panie,
dotychczas to tylko w poprzek wszystko rżnęłam;-)

> Natchnęłaś mnie właśnie pomysłem do pracy. Ćwiartki bardzo ładnie
> (...)
> potem opiszę wrażenia... tym bardziej, że właśnie przesuwa mi się przed
> myślą sernik ze skórkami

Ja smażę skórki aby je dodawać do herbaty i robię je w większej ilości
syropu.
Myślę, że sam syrop też podniesie walor herbaty - trzeba dodać parę
kropli alkoholu, by się ni scukrzył.

--
Pozdrawiam :)
JM

12. Data: 2008-02-13 21:37:59

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:02, "psychogirl" wrote:
> Ale to ladne!
> Czy mozna zamiast tradycyjnej galaretki uzyc takiej z agar?

Przecież agar jest najprawdziwszą galaretką.
Dopiero potem nauczono się wydzielać żel z kości i zamieniać go na
proszek.

13. Data: 2008-02-14 14:22:47

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" napisał:

> pomysl fajny, będe musiał przetestować...

Mnie też się podoba. Tylko pomyślałam sobie, żeby zamiast wódki dać
złotej tequili, a część wody zastąpić wyciśniętym sokiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2008-02-15 22:04:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymuś napisał(a):

> Może to będzie fajne ale czy 1/2 wody + 1/2 wódki to mocny alkohol ?

Tak, jeśli - przez większą część swego zmarnowanego życia - pija się
nalewki.

15. Data: 2008-02-17 19:30:06

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 pomarancze
> 1 paczka galaretki pomaranczowej
> 1/2 szklanki wrzatku
> 1/2 szklanki wodki
>
> Przeciac pomarancze na pol, wydrazyc. Odrzucic miazsz albo uzyc do
> czegos innego. Wsadzic polowki pomaranczowych skorek do zamrazalnika.
> Rozpuscic galaretke we wrzatku, po kilku minutach, gdy przestygnie,
> dodac wodke. Wymieszac, wlac do polowek pomaranczowych skorek
> umieszczonych w szklance czy kubku, zeby zachowac poziom. Zamrozic.
> Pociac w osemki jak prawdziwe pomrancze. Podac zamrozone z ostrzezeniem,

Wypróbowalam, goscie zachwyceni :-)
Dziekuje za fajny pomysl i przepis, zrobilam dwie wersje kolorystyczne
(galaretka pomaranczowa, agrestowa)

Pozdrawiam

Monika

16. Data: 2008-02-18 16:56:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| wrote:

> Wypróbowalam, goscie zachwyceni :-)
> Dziekuje za fajny pomysl i przepis, zrobilam dwie wersje kolorystyczne
> (galaretka pomaranczowa, agrestowa)
>
> Pozdrawiam
>
> Monika

Czy agrestowa byla zielona? W ten piatek tez bede robic kilka takich
polowek, moze sie skusze na inne kolory, albo nawet na dwu-kolorowa z
dwu warstw. Czy Twoi goscie mieli problem ze skorkami, co z nimi zrobic
po zjedzeniu "miazszu"?

MB

Patelnia beztluszczowa - ktos uzywa? Jaka kupic?
Szybkie proste ciasto ?????
Test
Foremki silikonowe
Uniwarez Filmy Gry muzyka programy rapidshare za free i wiele więcej